eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienica PolskaZimowe utrzymanie dróg i parkingów gminnych na terenie Gminy Kamienica Polska w sezonie 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg i parkingów gminnych na terenie Gminy Kamienica Polska w sezonie 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamienica Polska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397977

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: M. Konopnickiej 12

1.5.2.) Miejscowość: Kamienica Polska

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-260

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343273333

1.5.8.) Numer faksu: 343273149

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@kamienicapolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienicapolska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg i parkingów gminnych na terenie Gminy Kamienica Polska w sezonie 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60475817-6735-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00485133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008806/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg i parkingów gminnych na terenie Gminy Kamienica Polska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435124

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 264280,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zamówienia zaplanowane jest wykonywanie usług:
- odśnieżania 270,0 km dróg,
- odśnieżania 25 000,0 m2 placów i parkingów,
- usuwania oblodzenia (posypywanie mieszanką piaskowo-solną) 780,0 km dróg,
- usuwania oblodzenia (posypywanie mieszanką piaskowo-solną) 95 000,0 m2 placów i parkingów.
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1) odśnieżanie dróg gminnych na całej szerokości jezdni, skrzyżowań, rozjazdów oraz placów i parkingów gminnych, a także zasp nawianych z pól na drogi,
2) usuwanie oblodzeń na drogach gminnych poprzez posypywanie dróg mieszanką piaskowo-solną w celu uzyskania możliwości poruszania się pojazdów,
3) wykonanie oznakowania ostrzegawczego pojazdów uczestniczących w akcjach zimowego utrzymania dróg zgodnego z przepisami Kodeksu Drogowego,
4) prowadzenie stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia niezbędnych działań dla utrzymania dróg gminnych w należytym stanie,
5) w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych w najkrótszym możliwym czasie podjąć akcje odśnieżania i usuwania oblodzeń na drogach i parkingach gminnych,
6) przystąpienie do wykonania usługi w czasie nie dłuższym niż 60 minut od telefonicznego ich zlecenia przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego,
7) pozostawanie w gotowości do wykonywania usługi przez 24 godziny na dobę;
8) uzgodnienie telefoniczne z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego zakresu i rodzaju usług do wykonania w przypadku wątpliwości ws standardu drogi.
9) telefoniczne lub e-mailowe informowanie Zamawiającego do godz. 9.00 następnego dnia roboczego o wykonanych usługach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237222,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295542,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237222 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADR-ŁUK Łukasz Ścigała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771945706

7.3.3) Ulica: LUDOWA

7.3.4) Miejscowość: CHOROŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 42-360

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237222 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-11-07 do 2024-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.