eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeźcePrzygotowanie i dostarczanie śniadań, obiadów i podwieczorków w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz obiadów w formie cateringu dla uczniów w SP w Brzeźcach w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i dostarczanie śniadań, obiadów i podwieczorków w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz obiadów w formie cateringu dla uczniów w SP w Brzeźcach w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Brzeźcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pokoju 2

1.5.2.) Miejscowość: Brzeźce

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spbrzezce@pze-pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spbrzezce.edupage.org/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i dostarczanie śniadań, obiadów i podwieczorków w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz obiadów w formie cateringu dla uczniów w SP w Brzeźcach w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76303913-5f44-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00410596/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i dostarczanie śniadań, obiadów i podwieczorków w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz obiadów w formie cateringu dla uczniów w SP w Brzeźcach w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428157/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczaniu śniadań, obiadów i podwieczorków w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych oraz obiadów w formie cateringu dla uczniów klas I-VIII w Szkole Podstawowej w Brzeźcach, Gminy Pszczyna w 2023 r. w dniach w których pracują oddziały przedszkolne i szkoła”.
2. Zamawiający planuje, że w okresie od 2 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku należy dostarczyć następujące posiłki:
a) śniadanie – około 7 557 porcji - oddział przedszkolny
b) obiad – około 7 557 porcji - oddział przedszkolny
c) podwieczorek – 7 557 porcji – oddział przedszkolny
d) obiad – około 20 570 porcji - szkoła
3. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych posiłków, według bieżących potrzeb Zamawiającego. Ilości dostarczanych posiłków w danym dniu Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy telefonicznie w tym dniu do godziny 8:00. W oparciu o uzyskane informacje Wykonawca dostarczać będzie określoną liczbę posiłków.
4. W przypadku gdy łączna ilość dostarczonych posiłków będzie mniejsza niż planowana przez Zamawiającego (łącznie 43.241) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe z tego tytułu.
5. Dostawa posiłków będzie odbywać się począwszy od dnia 2 stycznia 2023 roku do 31 grudnia 2023 roku od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych lub przedszkolnych, w dwóch dostawach. Godzina 9:00 (śniadanie), 11.30 (obiad).
6. Ilość wydawanych posiłków uzależniona będzie od frekwencji dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I-VIII szkoły podstawowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dostarczanych posiłków zgodnie z rzeczywistą potrzebą. Rozliczenia finansowe Wykonawcy z Zamawiającym obywać się będą na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ceny brutto poszczególnych posiłków dla jednego dziecka z oddziału przedszkolnego i ucznia klas I-VIII szkoły podstawowej. W przypadku zachorowalności lub nieobecności dzieci i uczniów Zamawiającemu przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania uprzedzenia o takim fakcie Wykonawcy. W wyjątkowej sytuacji związanej ze zmianą organizacji dnia pracy oddziału przedszkolnego lub szkoły, dostawa posiłków odbędzie się o innej godzinie – po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą.
7. Wykonawca w pierwszym roboczym dniu tygodnia przekazywał będzie do wiadomości Zamawiającego tygodniowy jadłospis, z podaniem składników wagowych (gramatury) potraw. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania odpowiedniej jakości posiłków zgodnie z przedstawionym jadłospisem.
8. Wszystkie posiłki winny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 29 czerwca 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 2021) oraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy, a także Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach obowiązuje we wszystkich placówkach oświaty. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno - epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji oraz weźmie odpowiedzialność za ich przestrzeganie.
9. Posiłki muszą spełniać następujące warunki ilościowe oraz rodzajowe:
1) Śniadanie - oddział przedszkolny: 5 x w tygodniu:
a) zupa lub napój mleczny - pojemność 200 ml (zupy mleczne: mleko z płatkami kukurydzianymi, ryżowymi, sucharami, biszkoptami, kaszą manną, lub
b) kanapki – 150 g w zależności od rodzaju obiadu w danym dniu - z jajkiem, serem białym, serem żółtym, serem topionym, wędliną (wysokiej jakości tj. min z 98% mięsa na 100 g produktu), szynką (min z 98% mięsa na 100 g) produktu, kiełbasą (min z 98% mięsa na 100 g produktu), kiełbaski na gorąco, zielenina (pomidor, papryka, ogórek kiszony, świeży, sałata, szczypior, rzodkiewka i inne), pieczywo razowe, wieloziarniste i pszenne. Herbata owocowa, herbata zwykła z cytryną – 200 ml (słodzone miodem).
Kaloryczność śniadania w przeliczeniu na jedno dziecko winna wynosić ok 300 – 350 kcal.
2) Obiad - oddział przedszkolny: 5 x w tygodniu, w tym:
a) 2 razy w tygodniu pożywna zupa z wkładką mięsną, nie mniej niż 400 gram i kaloryczność 400 kcal oraz 1 bułka lub 2 kromki chleba,
b) 1 x w tygodniu danie mięsne z przewagą mięsa drobiowego,
c) 1 x w tygodniu danie rybne (z wyjątkiem pangi) – wyłącznie z filetów rybnych bez ości.
d) 5 x w tygodniu kompot z owoców (truskawki, wiśnie, maliny, jagody, wieloowocowe)

Gramatura obiadu ok. 400 gram i kaloryczność 400 kcal, w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron – nie mniej niż 130g; mięso/ryba nie mniej niż 120 gram, surówka nie mniej niż 150g, danie jarskie i półmięsne – gramatura nie mniej niż 400 gram i kaloryczność 400 kcal.

3) Podwieczorek – oddział przedszkolny 5x w tygodniu w tym:
a) pojemność 200 ml mlecznego napoju lub herbaty z cytryną,
b) kanapka lub bułka z dodatkami gramatura 150 g kaloryczność 150 kcal
c) ciasto lub ciastka własnego wypieku (do tego zawsze woda lub herbata), kanapki z wysokiej jakości wędliną, jajkiem, serem białym, żółtym, rybą i „zieleniną” ,bułka maślana z miodem, dżemem, chałka z miodem, dżemem, kisiel, jogurty naturalne i desery owocowe, serek wiejski, pieczywo razowe, wieloziarniste i pszenne, owoce.

Kaloryczność podwieczorku w przeliczeniu na jedno dziecko winna wynosić ok. 150 – 250 kcal.
Dzienna kaloryczność posiłków w przedszkolu w przeliczeniu na jedno dziecko winna wynosić nie mniej 1050 i nie więcej niż 1250 kcal.
4. Obiad - szkoła: 5 x w tygodniu II danie, w tym:
a) 2 x w tygodniu danie mięsne z przewagą mięsa drobiowego,
b) 1 x w tygodniu danie rybne (z wyjątkiem pangi) – wyłącznie z filetów rybnych bez ości;
Gramatura ok. 500 gram i kaloryczność 700 kcal, w przypadku dania mięsnego lub rybnego: ziemniaki, kasza, ryż, makaron – nie mniej niż 160g; mięso/ryba nie mniej niż 140g, surówka nie mniej niż 150g, danie jarskie i półmięsne – gramatura nie mniej niż 500 gram.
UWAGA: W przypadku dostarczania posiłków do szkoły, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć obiady w pojemnikach jednorazowych, osobnych dla każdego ucznia wraz z kompletem jednorazowych sztućców. Do obowiązku Wykonawcy należy także codzienny odbiór brudnych pojemników jednorazowych i jednorazowych sztućców oraz ich utylizacja, pojemniki zabierane będą w następnym dniu dostawy posiłków, z wyjątkiem piątków lub dni bezpośrednio poprzedzających dni wolne od zajęć, kiedy pojemniki zabierana będą w tym samym dniu.
10. Jadłospis powinien być urozmaicony i atrakcyjny, rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu. Posiłki muszą być urozmaicone oraz wysokiej jakości, zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki, a także uwzględniać polską tradycję kulinarną.
11. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od indywidualnych potrzeb uczniów, zgodnie z informacją otrzymaną od Zamawiającego.
12. Potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców najwyższej jakości, świeżych, naturalnych, mało przetworzonych, z ograniczoną ilością substancji dodatkowych: konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych.
13. W jadłospisie powinny przeważać potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone.
14. Do przygotowania posiłku zalecane jest stosowanie tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), stosowanie dużej ilości warzyw i owoców w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, umiarkowane stosowanie jaj, oraz stosowanie soli i substancji słodzących zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach.
15. Obiady Wykonawca dostarczać będzie własnym, przystosowanym do przewozu żywności transportem, w specjalistycznych pojemnikach (termosach), gwarantujących utrzymanie higieny, odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Transport powinien odbywać się w dwóch lub większej ilości pojemników, aby po otwarciu jednego, w kolejnych pojemnikach posiłki zachowywały odpowiednią temperaturę.
16. Do obowiązków Zamawiającego, realizowanych za pomocą personelu własnego, należeć będzie wydawanie posiłków, zapewnienie miejsca spożycia posiłków, sprzątanie po posiłku w miejscu spożywania wraz z ponoszeniem kosztów środków czyszczących i higienicznych zużywanych do sprzątania po posiłku w miejscu jego spożywania. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczane posiłki. Do obowiązku Wykonawcy należy także codzienny odbiór brudnych pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości, pojemniki zabierane będą w następnym dniu dostawy posiłków, z wyjątkiem piątków lub dni bezpośrednio poprzedzających dni wolne od zajęć, kiedy pojemniki zabierana będą w tym samym dniu.
17. Obowiązkiem Wykonawcy jest przechowywanie próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych każdego dnia posiłków przez okres nie krótszy niż 72 godziny z oznaczeniem daty, godziny, zawartości próbki pokarmowej z podpisem osoby odpowiedzialnej za pobieranie tych próbek.
18. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli w zakresie przestrzegania przez Wykonawcę przepisów dotyczących technologii produkcji i jakości wykonywanych usług.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "AUSTERIA" Frydrych - Langer Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 638-165-55-85

7.3.3) Ulica: Męczenników Oświęcimskich 115

7.3.4) Miejscowość: Ćwiklice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-229

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388170,2 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.