eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki ŚląskiePrzebudowa ul. Leśnej oraz części ulicy Pochyłej w Osoli wraz z budową kanalizacji deszczowej



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Leśnej oraz części ulicy Pochyłej w Osoli wraz z budową kanalizacji deszczowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Oborniki Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935081

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Oborniki Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oborniki@oborniki-slaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ul. Leśnej oraz części ulicy Pochyłej w Osoli wraz z budową kanalizacji deszczowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26bff383-3470-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037957/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa ul. Leśnej i Pochyłej w m. Osola wraz z budową kanalizacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386802

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.39.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja dofinansowana z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Edycja8/2023/539/PolskiLad

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w systemie "zaprojektuj i wybuduj" i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych inwestycji pod nazwą: "Przebudowa ul. Leśnej oraz części ulicy Pochyłej w Osoli wraz z budową kanalizacji deszczowej". Zamierzenie inwestycyjne polega na wykonaniu dokumentacji projektowej i robót budowlanych przy przebudowie ulicy Leśnej i części ul. Pochyłej w miejscowości Osola w zakresie przebudowy drogi wraz z budową kanalizacji deszczowej oraz oświetlenia drogowego.

Szczegółowy zakres inwestycji opisano w załączniku pod nazwą: Program funkcjonalno-użytkowy (PFU – załącznik nr 11 do SWZ) będącym nierozłączną częścią specyfikacji warunków zamówienia.

Informacja o płatnościach:
Zgodnie z zapisami Wstępnej Promesy Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Dofinansowanie z Promesy będzie wypłacane w przypadku Inwestycji realizowanych w okresie dłuższym niż 12 miesięcy na podstawie jednej umowy - wypłata dofinansowania w dwóch transzach -
pierwsza po zakończeniu wydzielonego etapu prac w ramach realizacji Inwestycji,
druga - po zakończeniu realizacji Inwestycji:
- pierwsza transza w wysokości nie wyższej niż 50 % kwoty dofinansowania,
- druga transza w wysokości pozostałej do zapłaty kwoty dofinansowania;
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia wynagrodzenia
umownego do wypłaty w 2024 r. do kwoty zarezerwowanej w budżecie Miasta, tj.: nie więcej niż 100 000,00 zł brutto.
Pozostała część wynagrodzenia będzie płatna w 2025 roku;
Udział własny Gminy Oborniki Śląskie będzie wypłacony przed wypłatą dofinansowania Wykonawcy.

Informacja o oznakowaniu zadania objętego dofinansowaniem:
Przed rozpoczęciem robót Wykonawca na własny koszt umieści w miejscu uzgodnionym
z inwestorem - Gminą Oborniki Śląskie 2 szt. tablic z informacją o dofinansowaniu z środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, wykonaną zgodnie
z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub
z państwowych funduszy celowych, oraz zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 grudnia 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane
z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych.
Zgodnie z ww. Rozporządzeniami :
1) tablicę informacyjną wykonuje się z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieszcza na podkładzie metalowym
z podwójnie zawiniętą krawędzią;
2) wzór tablicy informacyjnej jest obowiązkowy, nie można go modyfikować, dodawać własnych znaków i informacji, poza uzupełnianiem treści we wskazanych polach;
3) tablica informacyjna nie może zawierać innych dodatkowych informacji
i elementów graficznych, takich jak logo beneficjenta, partnera lub wykonawcy prac;
4) tablica informacyjna może zawierać informację o wartościach finansowania lub dofinansowania zadania oraz o całkowitej wartości zadania;
5) wymiary tablicy dla inwestycji drogowych są określone jako szerokość 180 cm i wysokość 120 cm, z wyjątkiem dróg wąskich na których zamontowanie tak dużych tablic będzie niemożliwe;
6) Tablicę należy wykonać zgodnie z ww. rozporządzeniami i niżej wskazanym wzorem kolorystycznym. (w SWZ zamieszczono przykładowy rysunek)


INFORMACJE DODATKOWE.
1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki
a) zapewnienia na własny koszt nadzorów:
- geodezyjnego,
- archeologicznego,
- dendrologicznego,
- Lasów Państwowych,
- Wód Polskich,
- geologicznego i geotechnicznego, wraz z wykonaniem opracowań z tych badań;
b) wykonania projektu zastępczej organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzeń na poczet realizacji przedmiotowego zadania.
c) załatwienie w imieniu zamawiającego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, rejestracji dziennika budowy, zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, zgłoszenia zakończenia robót budowlanych, zgłoszenia wprowadzenia do użytkowania docelowej organizacji ruchu.
d) odnalezienia we własnym zakresie wszystkich ukrytych pod warstwami konstrukcyjnymi dróg zasuw wodociągowych, jak i gazowych, studni kanalizacyjnych i wykonania ich regulacji
z wyprowadzeniem do powstałej niwelety drogi.

Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.), żąda by Pracownicy fizyczni, Instalatorzy Elektryczni oraz Kierownicy robót byli zatrudnieni przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę i aby Kierownik robót był obecny na budowie w trakcie całego procesu realizacji inwestycji.

Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określają załączone do SWZ: Program Funkcjonalno-Użytkowy (załącznik nr 11 do SWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 12 do SWZ) na podstawie, których należy skalkulować cenę ryczałtową oferty.

Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów nowych
w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem.

Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2239700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2239700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2239700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DECOSTAR INVESTMENT sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151827914

7.3.3) Ulica: Wrocławska

7.3.4) Miejscowość: Wisznia Mała

7.3.5) Kod pocztowy: 55-114

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2239700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.