Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00443893/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont konserwatorski Bastionu Władysława IV oraz pomnika konnego Tadeusza Kościuszki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wawel 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-001
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wawelzamek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamekkrolewskinawawelu.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont konserwatorski Bastionu Władysława IV oraz pomnika konnego Tadeusza Kościuszki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-799e1a8e-3a7e-4181-8361-fd1b6002db05
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094781/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie prac konserwatorsko-budowlanych w Bastionie Władysława IV przy Bramie Herbowej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-51/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie:
a.) Bastionu Władysława IV - wielobocznej budowli obronnej o ścianach odchylonych od pionu, zbudowanych z cegły na
podmurówce z ciosów kamiennych w zakresie określonym w dokumentacji projektowej.
b.) Elementów zlokalizowanych na szczycie bastionu w tym tarasu widokowego o nawierzchni z kostki porfirowej z
ulokowanym centralnie na cokole pomnikiem konnym Tadeusza Kościuszki w zakresie określonym w dokumentacji
projektowej.
c.) Remontu (wymiany )cokołu w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej.
d.) Konserwacja pomnika T. Kościuszki
e.) Fragmentu murów fortecznych na odcinku od bastionu do Bramy Herbowej w zakresie określonym w dokumentacji
projektowej.
f.) Schodów terenowych zlokalizowanych wzdłuż wspomnianych murów (schody o stopniach z bloków dolomitu
posadowionych na zbrojonej płycie betonowej) w zakresie określonym w dokumentacji projektowej.
g.) Fragmentu istniejącej zewnętrznej instalacji kanalizacji opadowej obejmujący odwodnienie tarasu bastionu i drenaż w
rejonie remontowanych murów (przebudowa instalacji na odcinku do studzienki kanalizacji ogólnospławnej) w zakresie
określonym w dokumentacji projektowej.
h.) Wykonanie projektu organizacji robót i sposobu postępowania z metalową częścią pomnika w celu umożliwienia
wykonania prac związanych z remontem bastionu opisanych w dokumentacji projektowej.
i.) Wykonanie prac związanych z wykonaniem konstrukcji wsporczej lub demontażem i ponownym montażem metalowej części pomnika zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem. Zgodnie z
opisem w punkcie h.)
j.) Wykonanie renowacji metalowej części pomnika zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego programem prac
konserwatorskich.
k.) Przed przystąpieniem do wykonania prac dotyczących renowacji metalowej części pomnika Wykonawca będzie
zobowiązany do opracowania szczegółowego programu prac konserwatorskich dotyczącego tego zakresu prac w oparciu o
wytyczne zawarte w przekazanej przez zamawiającego dokumentacji. Program prac konserwatorskich będzie podlegał
zatwierdzeniu przez Konserwatora Zabytków Wzgórza Wawelskiego.
l.) Wykonanie projektu tymczasowego zadaszenia zabezpieczającego wnętrze bastionu przed zalaniem i umożliwiającego
prowadzenie prac archeologicznych niezależnie od warunków atmosferycznych zgodnie z założeniami opisanymi w pkt.
2.1.12 Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
m.) Wykonanie prac związanych z montażem i demontażem zadaszenia.
n.) Zamawiający wymaga, żeby projekty opisane w punktach 2.1.8 i 2.1.12 Opisu Przedmiotu Zamówienia były opracowane i
sprawdzone przez osoby posiadające uprawnienie budowlane do projektowania w zakresie konstrukcji.
o.) Prowadzenie bieżącej inwentaryzacji geodezyjnej prac (w tym w zakresie prac archeologicznych) oraz przekazywanie
materiałów na bieżąco Zamawiającemu.
p.) Wykonanie w imieniu Zamawiającego wszystkich czynności formalnych w tym wymienionych w podpunktach rozdziału
(punktu) 2.7. Opisu Przedmiotu Zamówienia.
2. Termin realizacji etapów przedmiotu zamówienia:
Zgodnie z pkt. 2.2 Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Uwaga!
Etapowanie robót. Ze względu na sposób finansowania zadania roboty będą rozliczane w dwóch etapach rocznych.
Wykonawca zobowiązany jest realizować roboty zgodnie z następującą dokumentacją:
- Projekt zagospodarowania terenu;
- Projekt architektoniczno-budowlany z programem prac konserwatorskich;
- Projekt techniczny;
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
- Przedmiary robót;
- Pozwolenia uzyskane przez Inwestora:
- Pozwolenie konserwatorskie nr 7/2022 z dnia 31 sierpnia 2022 r. Całość posiadanej dokumentacji została wymieniona w
spisie załączników do Opisu Przedmiotu Zamówienia w punkcie 11. 9
- Pozwolenie na budowę nr 102/6740.3/2022 z dnia 23 września 2022 r. Komplet pozwoleń został wymieniony w spisie
załączników do Opisu Przedmiotu Zamówienia w punkcie 11.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia
(SWZ), wraz z załącznikami wymienionymi w pkt 11 Opisu przedmiotu zamówienia.
4. Opis Przedmiotu Zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści Specyfikacji Warunków
Zamówienia, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262310-7 - Zbrojenie
45262520-2 - Roboty murowe
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45261320-3 - Kładzenie rynien
45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
45442110-1 - Malowanie budynków
45442180-2 - Powtórne malowanie
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45261910-6 - Naprawa dachów
45261920-9 - Konserwacja dachów
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4277424,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4277424,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4277424,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DES Henryk Dowgier Anna Dowgier sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350025747
7.3.3) Ulica: Kronikarza Galla
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-053
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DES HENRYK DOWGIER ANNA DOWGIER SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
DES HENRYK DOWGIER ANNA DOWGIER SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4277424,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.