eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont konserwatorski Bastionu Władysława IV oraz pomnika konnego Tadeusza Kościuszki.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont konserwatorski Bastionu Władysława IV oraz pomnika konnego Tadeusza Kościuszki.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276009

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wawel 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-001

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wawelzamek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamekkrolewskinawawelu.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont konserwatorski Bastionu Władysława IV oraz pomnika konnego Tadeusza Kościuszki.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-799e1a8e-3a7e-4181-8361-fd1b6002db05

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485228

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00094781/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie prac konserwatorsko-budowlanych w Bastionie Władysława IV przy Bramie Herbowej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443893

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-51/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie:
a.) Bastionu Władysława IV - wielobocznej budowli obronnej o ścianach odchylonych od pionu, zbudowanych z cegły na
podmurówce z ciosów kamiennych w zakresie określonym w dokumentacji projektowej.
b.) Elementów zlokalizowanych na szczycie bastionu w tym tarasu widokowego o nawierzchni z kostki porfirowej z
ulokowanym centralnie na cokole pomnikiem konnym Tadeusza Kościuszki w zakresie określonym w dokumentacji
projektowej.
c.) Remontu (wymiany )cokołu w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej.
d.) Konserwacja pomnika T. Kościuszki
e.) Fragmentu murów fortecznych na odcinku od bastionu do Bramy Herbowej w zakresie określonym w dokumentacji
projektowej.
f.) Schodów terenowych zlokalizowanych wzdłuż wspomnianych murów (schody o stopniach z bloków dolomitu
posadowionych na zbrojonej płycie betonowej) w zakresie określonym w dokumentacji projektowej.
g.) Fragmentu istniejącej zewnętrznej instalacji kanalizacji opadowej obejmujący odwodnienie tarasu bastionu i drenaż w
rejonie remontowanych murów (przebudowa instalacji na odcinku do studzienki kanalizacji ogólnospławnej) w zakresie
określonym w dokumentacji projektowej.
h.) Wykonanie projektu organizacji robót i sposobu postępowania z metalową częścią pomnika w celu umożliwienia
wykonania prac związanych z remontem bastionu opisanych w dokumentacji projektowej.
i.) Wykonanie prac związanych z wykonaniem konstrukcji wsporczej lub demontażem i ponownym montażem metalowej części pomnika zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem. Zgodnie z
opisem w punkcie h.)
j.) Wykonanie renowacji metalowej części pomnika zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego programem prac
konserwatorskich.
k.) Przed przystąpieniem do wykonania prac dotyczących renowacji metalowej części pomnika Wykonawca będzie
zobowiązany do opracowania szczegółowego programu prac konserwatorskich dotyczącego tego zakresu prac w oparciu o
wytyczne zawarte w przekazanej przez zamawiającego dokumentacji. Program prac konserwatorskich będzie podlegał
zatwierdzeniu przez Konserwatora Zabytków Wzgórza Wawelskiego.
l.) Wykonanie projektu tymczasowego zadaszenia zabezpieczającego wnętrze bastionu przed zalaniem i umożliwiającego
prowadzenie prac archeologicznych niezależnie od warunków atmosferycznych zgodnie z założeniami opisanymi w pkt.
2.1.12 Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
m.) Wykonanie prac związanych z montażem i demontażem zadaszenia.
n.) Zamawiający wymaga, żeby projekty opisane w punktach 2.1.8 i 2.1.12 Opisu Przedmiotu Zamówienia były opracowane i
sprawdzone przez osoby posiadające uprawnienie budowlane do projektowania w zakresie konstrukcji.
o.) Prowadzenie bieżącej inwentaryzacji geodezyjnej prac (w tym w zakresie prac archeologicznych) oraz przekazywanie
materiałów na bieżąco Zamawiającemu.
p.) Wykonanie w imieniu Zamawiającego wszystkich czynności formalnych w tym wymienionych w podpunktach rozdziału
(punktu) 2.7. Opisu Przedmiotu Zamówienia.
2. Termin realizacji etapów przedmiotu zamówienia:
Zgodnie z pkt. 2.2 Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Uwaga!
Etapowanie robót. Ze względu na sposób finansowania zadania roboty będą rozliczane w dwóch etapach rocznych.
Wykonawca zobowiązany jest realizować roboty zgodnie z następującą dokumentacją:
- Projekt zagospodarowania terenu;
- Projekt architektoniczno-budowlany z programem prac konserwatorskich;
- Projekt techniczny;
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
- Przedmiary robót;
- Pozwolenia uzyskane przez Inwestora:
- Pozwolenie konserwatorskie nr 7/2022 z dnia 31 sierpnia 2022 r. Całość posiadanej dokumentacji została wymieniona w
spisie załączników do Opisu Przedmiotu Zamówienia w punkcie 11. 9
- Pozwolenie na budowę nr 102/6740.3/2022 z dnia 23 września 2022 r. Komplet pozwoleń został wymieniony w spisie
załączników do Opisu Przedmiotu Zamówienia w punkcie 11.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia
(SWZ), wraz z załącznikami wymienionymi w pkt 11 Opisu przedmiotu zamówienia.
4. Opis Przedmiotu Zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści Specyfikacji Warunków
Zamówienia, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262310-7 - Zbrojenie

45262520-2 - Roboty murowe

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45261320-3 - Kładzenie rynien

45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych

45442110-1 - Malowanie budynków

45442180-2 - Powtórne malowanie

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45410000-4 - Tynkowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261910-6 - Naprawa dachów

45261920-9 - Konserwacja dachów

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4277424,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4277424,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4277424,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DES Henryk Dowgier Anna Dowgier sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350025747

7.3.3) Ulica: Kronikarza Galla

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-053

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4277424,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.