Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00395877/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO BUDYNKÓW PODKARPACKIEGO CENTRUM INNOWACJI SP. Z O.O.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368953574
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Teofila Lenartowicza 4
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-051
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 507836617
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcinn.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcinn.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pcinn/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO BUDYNKÓW PODKARPACKIEGO CENTRUM INNOWACJI SP. Z O.O.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8942bd71-4625-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Podkarpackie Centrum Innowacji”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00395877/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCI-6DZP.410.27.2022.PR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w grupie taryfowej (C11 dla budynku przy ul. Lenartowicza 4 oraz C21 dla budynku przy ul. Lenartowicza 6) w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.) o łącznym szacowanym wolumenie 120 000 kWh w okresie 6 miesięcy, przeznaczonej na własne potrzeby Zamawiającego (Odbiorcy), będącego jednocześnie nabywcą końcowym w rozumieniu przepisów o podatku akcyzowym oraz odbiorcą końcowym w rozumieniu przepisów ustawy Prawo energetyczne, do punktów poboru energii zlokalizowanych przy ulicy Teofila Lenartowicza 4 i 6 w Rzeszowie, zgodnie z warunkami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
2. Szacunkowa ilość zamawianej energii, ma charakter jedynie orientacyjny (szacunkowy) służący do porównania złożonych ofert, w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Rzeczywista ilość dostarczonej energii elektrycznej wynikać będzie z bieżących wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych, każdego punktu poboru i może ulec zmniejszeniu jak i zwiększeniu w związku z rzeczywistym zużyciem energii elektrycznej. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w stosunku do Zamawiającego z tytułu niepobrania przewidywanej w pkt. 1 ilości energii. Rozliczenie za dostawę energii elektrycznej następować będzie w oparciu o faktyczne ilości zużytej energii elektrycznej po cenach jednostkowych określonych w Formularzu Ofertowym.
3. Przedmiot Umowy obejmuje także przeprowadzenie przez Wykonawcę wszelkich działań koniecznych do zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
4. Zamawiający informuje, że udzieli Wykonawcy wszelkich pełnomocnictw oraz przekaże Wykonawcy niezbędne informacje i dokumenty po wyborze najkorzystniejszej oferty lub zawarciu umowy, w każdym przypadku, jeżeli będzie to konieczne do prawidłowej realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5. Zamawiający nie zawarł żadnych umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych lojalnościowych, które uniemożliwiają zawarcie nowej umowy sprzedażowej w terminach przewidzianych w SWZ.
6. Zamawiający posiada zawartą Umowę na dystrybucję energii elektrycznej na czas nieokreślony. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) jest PGE Dystrybucja S.A. - PGE Obrót S. A., ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów.
7. OSD nadał Odbiorcy następujący kody identyfikacyjne:
8. a) PPE 480548207000009420, nr przyłącza B D1 19 1758 0, numer licznika 03508270, moc umowna 40 kW – ul. T. Lenartowicza 4;
9. b) PPE 480548107000766184, nr przyłącza B D1 19 1759 0, numer licznika 7717065, moc umowna 15 kW – ul. T. Lenartowicza 6.
10. Procedura zmiany sprzedaży będzie przeprowadzona kolejny raz. Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest PGE Obrót S. A., ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów.
11. Okres wypowiedzenia obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej wynosi jeden miesiąc, umowa została zawarta na czas nieoznaczony.
12. Zamawiający zaznacza, iż obowiązującym okresem rozliczeniowym są 2 miesiące.
13. Wykonawca na etapie podpisania umowy na dostawę energii elektrycznej zobowiązany jest do posiadania aktualnej/aktywnej umowy z Operatorami Systemu Dystrybucyjnego (OSD) działającymi na terenie Miasta Rzeszowa (co najmniej na czas obowiązywania przedmiotu zamówienia), w której OSD gwarantuje Wykonawcy świadczenie usług dystrybucji na rzecz Zamawiającego do miejsc punktów poboru.
14. Zamawiający (Odbiorca) oświadcza, że dysponuje tytułem prawnym (prawo własności) do obiektu, do którego dostarczana będzie energia elektryczna. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usługi dystrybucyjnej, która świadczona jest na podstawie odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu złożono wyłącznie jedną ofertę opiewającą na kwotę 206 640,00 złotych brutto (słownie: dwieście sześć tysięcy sześćset czterdzieści złotych 00/100 groszy brutto). Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 163 205,00 złotych brutto (słownie: sto sześćdziesiąt trzy tysiące dwieście pięć złotych 00/100 groszy brutto). Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do wartości jedynej oferty. Tym samym, Zamawiający unieważnia postępowanie, wobec przesłanek zawartych w art. 255 pkt 3 tj. oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej Nr 9 w Rzeszowie
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla młodzieży z jednostek podległych Podkarpackiej Wojewódzkiej Komendzie OHP w Rzeszowie oraz młodzieży ze środowiska lokalnego
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj-buduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych zadanie "Rozbudowa DW nr 835 ... Grabownica Starzeńska polegająca na rozbudowie skrzyżowania z DW nr 886
- Usługa sprzątania i utrzymania porządku na Stadionie Miejskim "Stal" w Rzeszowie
- Dostawa urządzeń sieciowych niezbędnych do modernizacji sieci komputerowej w DS. Ikar.
- Usługi o charakterze doradczym - doradztwo rzecznika patentowego.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby Gminy Lubiewo
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków Powiatu Lublinieckiego.
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą bilansowania handlowego energii dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w Jaworznie.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby 116 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ
- ZAOPATRZENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W NISKU W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.