Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00572757/01 - Wynik z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy artykułów ogólnospożywczych i mrożonek do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Uhercach Mineralnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321081
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Uherce Mineralne 153
1.5.2.) Miejscowość: Uherce Mineralne
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-623
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 460-88-50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_uherce@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów ogólnospożywczych i mrożonek do Zakładu Karnego w Uhercach Mineralnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c33fc0fd-5203-4be0-af4a-ed19fea73a35
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086745/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa artykułów ogulnospożywczych oraz mrożonek
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c33fc0fd-5203-4be0-af4a-ed19fea73a353.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal , poczty elektronicznej zk_uherce@sw.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”.
5. W przypadku załączników, które są zgodne z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy / wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym.
W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia, użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 45 87 799 , lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie Internetowej https://ezamowienia.gov.pl , w zakładce „Zgłoś problem”.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zk_uherce@sw.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Karny w Uhercach Mineralnych;
• w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Zakład Karny w Uhercach Mineralnych, 38-623 Uherce Mineralne 153 , pocztą elektroniczną na adres: iod_uherce@gov.pl ;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie instrukcją archiwalną przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia w wyniku którego zawarto umowę, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.10.2024.AK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych artykułów ogólnospożywczych: Zadanie nr 1 – dostawy art. ogólnospożywczych (pakiet 1):
Lp. /Nazwa asortymentu/ Opis przedmiotu zamówienia Jednostka miary/ Ilość
1. CPV 15863200-7 herbata czarna granulowana, granulat jednolity, wolny od zanieczyszczeń. Smak i zapach naparu charakterystyczny dla herbaty czarnej, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 120
2. CPV 15411200-4 olej roślinny uniwersalny, spożywczy przejrzysty, klarowny, bez osadu w opakowaniach jednostkowych do 5l, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. litr 1500
3. CPV 15851100-9 makaron nitki, produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody, z dodatkiem jaj i innych składników, odpowiednio uformowany i wysuszony, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 200
4. CPV 15851100-9 makaron rurki, produkt otrzymany z surowców pochodzących z przemiału ziarna pszenicy zwyczajnej i wody, z dodatkiem ja i innych składników, odpowiednio uformowany i wysuszony, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 3000
5. CPV 15831200-4 cukier biały, kryształy sypkie, bez zlepów i grudek, dopuszcza się obecność zrostów, kryształów bliźniaczych. Barwa biała, dopuszcza się odcień lekko kremowy, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 900
6. CPV 15613100-9 kasza manna, otrzymana z przemiału ziarna pszenicy, niedopuszczalna obecność szkodników żywych, martwych oraz ich pozostałości, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 600
7. CPV 15613100-9 kasza jęczmienna, kasza otrzymana z ziarna jęczmienia szklistego, o cienkiej łusce, przeznaczonego do celów konsumpcyjnych, barwa jasnoszara z odcieniem od zielonkawego do żółtawego, dopuszcza się zawartość ziaren z odcieniem brązowym w ilości nie większej niż 10%, niedopuszczalna obecność szkodników żywych, martwych oraz ich pozostałości, termin przydatności do spożycia nie krótszy kg 2500
8. CPV 15600000-4 mąka ziemniaczana, 100% skrobi ziemniaczanej konsystencja sypka bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia; smak i zapach – właściwe dla produktu, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 10
9. CPV 15614100-6 ryż biały, ziarno ryżu powinno być wolne od toksycznych i innych szkodliwych substancji, niedopuszczalna obecność szkodników żywych, martwych oraz ich pozostałości, obcych zapachów lub zapachu wskazującego na psucie, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu kg 2800
10. CPV 15331427-6 koncentrat pomidorowy, pasta 25-30% produkt otrzymany ze świeżych, dojrzałych, czerwonych pomidorów, bez żadnych dodatków, waga jednostkowa opakowania od 200 g do 1kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu kg 800
11. CPV 15331133-8 groch dzielony suszony, produkt wolny od zanieczyszczeń, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 1200
12. CPV 15332230-5 marmolada, twarda lub miękka z owoców innych niż cytrusowe nie zawierająca czarnej porzeczki o żelowanej konsystencji, opakowanie cateringowe, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 3200
13. CPV 15890000-3 granulat sojowy, produkt wykonany z odtłuszczonej mąki sojowej w opakowaniach do 20 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 300
14. CPV 15890000-3 soczewica czerwona suszona, produkt wolny od zanieczyszczeń, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 450
15. CPV 15890000-3 ciecierzyca suszona, produkt wolny od zanieczyszczeń, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 600
16. CPV-15331400-1 leczo pieczarkowe, przetworzone i zakonserwowane pieczarki, papryka wraz z innymi warzywami, smak charakterystyczny dla potrawy, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu . kg 1000
17. CPV 15890000-3 fasola suszona biała, sucha, bez przebarwień, produkt wolny od zanieczyszczeń, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 1500
18. CPV 15890000-3 kostka sojowa, produkt wykonany z odtłuszczonej mąki sojowej w opakowaniach do 20 kg, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 1100
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych artykułów ogólnospożywczych: Zadanie nr 2 – dostawy art. ogólnospożywczych (pakiet 2):
Lp. /Nazwa asortymentu/ opis przedmiotu zamówienia/ Jednostka miary Ilość
1. CPV 15872100-2 pieprz czarny, konsystencja sypka, proszek bez grudek i zlepów; dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia; smak i zapach - właściwe dla przyprawy, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 30
2. CPV 15872400-5 sól spożywcza jodowana, konsystencja sypka, kryształki bez grudek i zlepów; dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia. kg 500
3. CPV 15871270-7 czosnek mielony, konsystencja sypka, proszek lub granulat bez grudek i zlepów; dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smak i zapach - właściwe dla przyprawy, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 5
4. CPV 15871270-7 majeranek, konsystencja sypka, proszek bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smak i zapach - właściwe dla przyprawy, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. od dnia dostawy do magazynu. kg 15
5. CPV 15871270-7 liść laurowy, produkt dostarczony w szczelnym opakowaniu, po otwarciu opakowania intensywny zapach charakterystyczny dla przyprawy termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 m-cy od dnia dostawy do magazynu kg 5
6. CPV 15871270-7 ziele angielskie, produkt dostarczony w szczelnym opakowaniu, po otwarciu opakowania intensywny zapach charakterystyczny dla przyprawy termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 8
7. CPV 15871270-7 koper suszony, konsystencja: sypka, proszek bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smak i zapach - właściwe dla przyprawy, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 25
8. CPV 15871270-7 cynamon, konsystencja: sypka, proszek bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smak i zapach - właściwe dla przyprawy, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 8
9. CPV 15871120-1 ocet spirytusowy 10%, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. litr 150
10. CPV 15871270-7 kminek, konsystencja sypka, proszek bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smak i zapach - właściwe dla przyprawy, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 3
11. CPV 15862000-8 kawa zbożowa, produkt otrzymywany z przemiału zbóż, korzeni cykorii i buraka cukrowego , termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 300
12. CPV 15870000-7 uniwersalna przyprawa warzywna, konsystencja sypka z widocznymi kawałkami suszonych warzyw, proszek bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smak i zapach - właściwe dla przyprawy, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu kg 350
13. CPV 15891500-5 rosół drobiowy, konsystencja, sypka, z widocznymi kawałkami suszonych warzyw, proszek barwy żółtej bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smaki zapach – właściwe dla rosołu, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 150
14. CPV 15891000-0-7 barszcz czerwony, konsystencja sypka, proszek lub granulat barwy charakterystycznej dla zastosowanych składników bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smaki zapach – właściwe dla barszczu, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 70
15. CPV 15891000-0-7 zupa grzybowa, konsystencja sypka z dodatkiem suszonych kawałków grzybów, proszek lub granulat barwy charakterystycznej dla zastosowanych składników bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smaki zapach – właściwe dla zupy, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 60
16. CPV 15871260-4 sos pomidorowy do makaronu, konsystencja sypka, proszek lub granulat barwy charakterystycznej dla zastosowanych składników bez grudek ; dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia; smaki zapach – właściwe dla sosu, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy. kg 150
17. CPV 15871260-4 sos biały, konsystencja sypka, proszek lub granulat barwy charakterystycznej dla zastosowanych składników bez grudek i zlepów; dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smaki zapach – właściwe dla sosu, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 35
18. CPV 15871260-4 sos pieczeniowy, konsystencja sypka, proszek lub granulat barwy charakterystycznej dla zastosowanych składników bez grudek i zlepów, dopuszcza się niewielkie łatwo rozsypujące się zbrylenia, smaki zapach – właściwe dla sosu, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu. kg 100
19. CPV 15870000-7 przyprawa warzywna w płynie do zup, sosów i sałatek, z surowców roślinnych, zwierzęcych lub ich mieszanin, z dodatkiem naturalnych przypraw roślinnych, spożywczych dodatków smakowo -zapachowych, substancji wzmacniających smak i zapach, substancji poprawiających strukturę produktu, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 m-ce od dnia dostawy do magazynu litr 400
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych mrożonek: Zadanie nr 3 – dostawy mrożonek:
Lp. /Nazwa asortymentu/ opis przedmiotu zamówienia/ Jednostka miary Ilość
1 CPV 15331170-9 marchew z groszkiem mrożonka, składniki marchew 60%, groch zielony 40% dozwolona zmiana proporcji do 20%, dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy do magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C. kg 600
2 CPV 15331170-9 mieszanka jarzynowa, mieszanka min. sześciu warzyw, dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy do magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C. kg 1800
3 CPV 15331170-9 brokuły mrożone, dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy do magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C. kg 150
4 CPV 15331170-9 kalafior mrożony, dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy do magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C. kg 180
5 CPV 15220000-6 burger rybny panierowany mrożony, dostawa w opakowaniu pozwalającym na oddzielenie pojedynczych sztuk bez konieczności rozmrażania całego opakowania. Farsz rybny minimum 60% wagi. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy do magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C. kg 1000
6 CPV 15894300-4 pierogi ruskie mrożone, skład ziemniaki 20-30%, ser twarogowy 10-15%, mąka pszenna, dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy do magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C. kg 400
7 CPV 15331170-9 włoszczyzna mrożona, dostawa w opakowaniu pozwalającym na porcjowanie produktu bez konieczności rozmrażania całego opakowania, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dnia dostawy do magazynu. Temperatura dostarczonego towaru od -24°C do -18°C. kg 2800
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t. j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprze opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku o treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art.455 ustawy, w tym zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany przepisów podatku VAT, przy czym zmianie ulegną wyłącznie ceny brutto a cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-11 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-10
INNE PRZETARGI UHERCE MINERALNE
więcej: przetargi UHERCE MINERALNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
więcej: Przetworzone owoce i warzywa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.