Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00421820/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
- 2024/BZP 00424017/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-22
- 2024/BZP 00430908/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika dla pieszych w ramach zadania
inwestycyjnego nr. 2014/03 pn. Kompleksowa przebudowa ul. Zachodniej”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 115
1.5.2.) Miejscowość: Łomianki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2024
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodnika dla pieszych w ramach zadaniainwestycyjnego nr. 2014/03 pn. Kompleksowa przebudowa ul. Zachodniej”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a520c487-3800-4e32-8bba-9b1757b6af47
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101047/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 budowa chodnika dla pieszych w ramach zadania inwestycyjnego nr. 2014/03 pn. „Kompleksowa przebudowa ul. Zachodniej”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00421820
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZ.271.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa chodnika dla pieszych w ramach zadania inwestycyjnego nr. 2014/03 pn. „Kompleksowa przebudowa ul. Zachodniej”.
2. Zakres zamówienia:
- przebudowa kolizji,
- wycinka drzew,
- prace rozbiórkowe,
- przebudowa chodnika w km 0+180-0+280 oraz w km 0+430-0+450
- przebudowa zjazdów,
- wprowadzenie oznakowania pionowego oraz poziomego,
- humusowanie,
- obsianie terenów zieleni trawą,
- przebudowa skrzynek elektrycznej i gazowej,
- prace porządkowe i wykończeniowe,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej.
3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia kosztorys ofertowy najpóźniej 5 dni roboczych przed zawarciem Umowy.
4. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w Projekcie Technicznym oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
5. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, nie służący do obliczania ceny oferty.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261377,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 589170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261377,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sawalco Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9512487754
7.3.3) Ulica: Benedykta Polaka 2 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-777
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261377,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Wykonanie usługi w zakresie pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego w tym sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad rozbudową ulicy Wiślanej.
- Remont części ulicy Strzeleckiej na odcinku od ulicy Turystycznej do ulicy Środkowej o długości ok 400 mb.
więcej: przetargi w Łomiankach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
- Modernizacja drogi powiatowej nr 2277L w miejscowości Piotrowice gmina Strzyżewice
- Rozbiórka przepustu, budowa mostu, budowa mostu tymczasowego wraz z gruntownymi dojściami, remont dojazdów na potoku Wielopolanka w m. Wielopole w ciągu drogi gminnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.