Ogłoszenie z dnia 2024-09-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00380610/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
- 2024/BZP 00396346/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem foteli i strapontenów na widowni Teatru Lalek Guliwer wraz z pracami dodatkowymi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR LALEK GULIWER
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Różana 16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-548
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@teatrguliwer.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrguliwer.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3520335b-325b-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem foteli i strapontenów na widowni Teatru Lalek Guliwer wraz z pracami dodatkowymi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3520335b-325b-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485274
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209968/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wraz z montażem foteli i strapontenów na widowni Teatru Lalek Guliwer wraz z pracami dodatkowymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380610
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 4/2024/MO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 420,000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dotychczas posiadanych przez Zamawiającego foteli i strapontenów na widowni Teatru, na fabrycznie nowe fotele i straponteny spełniające wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami oraz wykonanie prac dodatkowych.
2. Aktualnie na widowni Teatru umieszczonych jest 210 sztuk foteli oraz 19 strapontenów.
3. Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu udzielanego zamówienia zmienia dotychczasowe ustawienie oraz ilość foteli i strapontenów. Zmiana usytuowania foteli względem stanu obecnego polegać będzie na usunięciu obecnego rzędu VI w celu zwiększenia przejść pomiędzy rzędami. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zostało dostarczone, ustawione i należycie zamontowane ok 195 sztuk nowych foteli (w tym: 33 z funkcją szybkiego demontażu) oraz 20 sztuk nowych strapontenów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539299,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539299,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539299,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Megan Seating Marcin Grzędzicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 953-229-09-19
7.3.3) Ulica: Otowice 41
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska
7.3.5) Kod pocztowy: 86-070
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEGAN SEATING Marcin Grzędzicki
jakie przetargi wygrała firma
MEGAN SEATING Marcin Grzędzicki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539299,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-19INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rozbudowa DW nr 719 od km 22+531 do km 23+274 w miejscowości Nowa Wieś na terenie gminy Michałowice." - nr postępowania 054/25
- "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 724 z ul. Mickiewicza w m. Konstancin Jeziorna." - nr postępowania 068/25
- Wewnętrzne roboty remontowo-budowlane w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów biurowych i papieru biurowego (numer postępowania UD-IX-ZP-12-2025)
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. G. Daniłowskiego w Sosnowcu
- Dostawa krzeseł i foteli do SK MSWiA z WM C-O w Olsztynie
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
- IR.ZP.271.11.2025 Budowa przedszkola w formie zaprojektuj i wybuduj wraz z kompletną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Florynka - pierwsze wyposażenie
- Dostawa wyposażenia mebli na potrzeby utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności
- Dostawa mebli do biura Centrum Informatyki Resortu Finansów w Warszawie
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.