Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00408995/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i poprawa efektywności infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Dzierzkowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIERZKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1
1.5.2.) Miejscowość: Terpentyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-251
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: budownictwo@dzierzkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7b8c216-7cb3-4a55-82a1-f1c3615758801.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa i poprawa efektywności infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Dzierzkowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7b8c216-7cb3-4a55-82a1-f1c361575880
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00072652/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa i poprawa efektywności infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Dzierzkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408995
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRI.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest „Rozbudowa i poprawa efektywności infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Dzierzkowice”. Zamówienie jest realizowane w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
2. Przedmiot zamówienia ma charakter mieszany i obejmuje równocześnie roboty budowlane i dostawy:
a) Rozbudowę sieci wodociągowej do osiedla działek jednorodzinnych w zakresie:
- budowa sieci wodociągowej o długości – 237,50 m,
- budowa studzienek wodomierzowych – 8 szt.,
- budowa hydrantu p.poż. – 1 szt.,
b) Rozbudowę sieci kanalizacyjnej do osiedla działek jednorodzinnych w zakresie:
- budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej wraz z przyłączami o długości – 165,1 m,
- budowa studzienek kanalizacyjnych – 6 szt.,
- wymiana pompy w istniejącej przepompowni ścieków - 1 szt.
c) Rozbudowę sieci kanalizacyjnej w m. Dzierzkowice-Zastawie I w zakresie:
- budowa sieci kanalizacji grawitacyjnej wraz z przyłączami o długości – 675,00 m,
- budowa studzienek kanalizacyjnych – 26 szt.,
d) Rozbudowę zaplecza technicznego związanego z eksploatacją sieci w zakresie:
- dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem,
- dostawa fabrycznie nowej mikrokoparki wraz z osprzętem i lawetą,
- dostawa fabrycznie nowego ciągnika.
Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy.
3. Oznaczenie zgodnie z CPV:
− 45111200-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
− 45233200-1 – roboty w zakresie różnych nawierzchni,
− 45231300-8 – roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
− 45310000-3 – roboty instalacyjne elektryczne,
− 45332000-3 – roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne.
- 44130000-0 – studzienki kanalizacyjne
- 43261000-0 – Koparki mechaniczne
- 16700000-2 – Ciągniki
Szczegółowy opis zamówienia w zakresie dostaw stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne
43261000-0 - Koparki mechaniczne
16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2127900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2256858,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2127900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS-PRO Grażyna Sagan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151119777
7.3.4) Miejscowość: 21-002 Jastków
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2127900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.