Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00444255/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa podestu do budynku przy ul. 9 Maja 2 w Libiążu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD MIENIA KOMUNALNEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357010677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Libiąż
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-590
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326777338
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmk@libiaz.pl; zamowienia.publiczne@zmk.libiaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zmk.libiaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd073071-c898-458f-b543-30318dc969e01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
inna działalność
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa podestu do budynku przy ul. 9 Maja 2 w Libiążu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd073071-c898-458f-b543-30318dc969e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485350
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041059/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa podestu do budynku przy ul. 9 Maja 2 w Libiążu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444255
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZMK.2610.7.2024.AMK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 205000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych, które ma na celu wykonanie przebudowy podestu i łącznika do budynku przy ul. 9 Maja 2 w Libiążu (dolnej i górnej warstwy) w celu zatrzymania procesu degradacji elementów konstrukcyjnych.
2. Zakres robót obejmie wykonanie nowej izolacji przeciwwilgociowej, naprawę elementów konstrukcyjnych podestu wraz z pomostem, wykonanie antypoślizgowej nawierzchni tarasu i remont balustrady.
3. W pierwszej kolejności należy wykonać prace naprawcze górnych warstw podestu. Zakres prac od góry podestu:
1) zerwanie płytek gresowych,
2) usunięcie uszkodzonych warstw podposadzkowych,
3) usunięcie luźnej (uszkodzonej) zaprawy wypełniającej złącza między płytami stropowymi oraz wypełnień pomiędzy płytami i ryglami oraz wieńcami,
4) reprofilacja elementów betonowych i ewentualne wykonanie dozbrojenia nadmiernie skorodowanej stali zbrojeniowej,
5) modernizacja dylatacji,
6) odtworzenie warstwy spadkowej,
7) wykonanie hydroizolacji,
8) wykonanie dywanu kamiennego,
9) dokładne oczyszczenie, zagruntowanie i pomalowanie balustrady.
4. Zakres prac remontowych na dolnej powierzchni podestu jest analogiczny do remontu powierzchni górnej. Wykonanie w pierwszej kolejności zabezpieczenia powierzchni górnej, co najmniej w zakresie zapewniającym powstrzymanie penetracji wód opadowych przez elementy konstrukcyjne. Zakres prac od dołu podestu:
1) zbicie wszystkich luźnych fragmentów tynku na podeście i słupach,
2) usunięcie luźnych fragmentów betonu na elementach konstrukcyjnych (płyty stropowe, rygle, wieńce i słupy),
3) reprofilacja elementów betonowych i ewentualne wykonanie dozbrojenia nadmiernie skorodowanej stali zbrojeniowej,
4) mocowanie siatki dozbrajającej płyty stropowe od dołu,
5) wykonanie nowego tynku na wszystkich powierzchniach (płyty stropowe, rygle, wieńce i słupy),
6) malowanie farbą silikatową.
Technologia wykonania robót została szczegółowo opisana w Projekcie Budowlano-Wykonawczym Remontu Podestu Żelbetowego Przed Wejściem Do Budynku Komunalnego przy ul. 9 Maja 2 w Libiążu (załącznik nr 9 do SWZ) opracowanym na podstawie Ekspertyzy Technicznej Podestu Żelbetowego Przed Wejściem Do Budynku Komunalnego Przy ul. 9 Maja 2 w Libiążu (załącznik nr 11 do SWZ).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1) przedmiar robót (załącznik nr 8 do SWZ);
2) projekt budowlano - wykonawczy (załącznik nr 9 do SWZ);
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych (załącznik nr 10 do SWZ);
4) Ekspertyza Techniczna Podestu Żelbetowego przed wejściem do budynku Komunalnego przy ul. 9 Maja 2 w Libiążu (załącznik nr 11 do SWZ)
5) projekt umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
6. Rozwiązania równoważne:
Jeżeli dokumentacja, ST lub przedmiar robót wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających te produkty.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w SWZ jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego w niniejszym SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 235275,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235275,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235275,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): INVEKO S.C. Rafał Gut, Marcin Gut, ul. Florianska 50, 32-590 Libiąż
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: RAFMAR - Rafał Gut, MARGUT - Marcin Gut
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6281939343
7.3.3) Ulica: Floriańska 50
7.3.4) Miejscowość: Libiąż
7.3.5) Kod pocztowy: 32-590
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235275,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-15INNE PRZETARGI Z LIBIĄŻA
więcej: przetargi w Libiążu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Remont schodów terenowych - III etap robót realizowanych w ramach zadania: "Remont dachu SP 30 przy ul. Chryzantem 10 w Rudzie Śląskiej"
- Budowa szybu windowego z montażem windy osobowej w budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 15
- Modernizacja poprzez remont pomieszczeń w Szkole Podstawowej w Krzynowłodze Wielkiej.
- "Wykonanie hydroizolacji wraz z odwodnieniem istniejącego budynku Przedszkola Integracyjnego na dz. nr 720/3 obr. 0053 przy ul. Szkolnej 1 w Koszalinie" (...)
- Budowa sali konferencyjnej i przebudowa istniejącego budynku PODR w Szepietowie wraz z urządzeniami budowlanymi w ramach zadania "Przebudowa/budowa sali konferencyjnej Podlaskiego ODR w Szepietowie"
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.