Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00403918/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Gminnego w Krzeszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZESZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Krzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-418
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158798352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Gminnego w Krzeszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89752389-bc17-46e4-9a92-f873d7f36ba1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019665/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Gminnego w Krzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Rozwoju Instytucji Opieki nad Dziećmi w wieku do lat 3 ”MALUCH +” 2022 - 20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403918
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1565209,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa Przedszkola Gminnego w Krzeszowie. Przebudowa obejmuje przede wszystkim rozbudowę istniejącego budynku wraz z adaptacją istniejących pomieszczeń na potrzeby żłobka, wykonanie nowych ścianek i posadzek, wymiana i montaż stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej, przebudowa układu funkcjonalnego np. winda kuchenna, modernizacja instalacji C.O., elektrycznej, wod. – kan. W ramach zadania należy zaadaptować istniejące pomieszczenia garażu i magazynu na potrzeby żłobka. Wymiana ogrzewania budynku na pompy ciepła wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej oraz zakup niezbędnego wyposażenia przedszkolno – żłobkowego zakup i montaż wyposażenia tzn.• sala: łóżeczka, wózek na łóżeczka, komplet pościeli, szafa na pościel, bujaki, jeździki, auto sensoryczne, kącik słoneczko, dywan, biurko z szafka, krzesełko, szafki – mebelki pojemniki, szuflady, krzesełko do karmienia, krzesełka, stół, kojce modułowe, wózki spacerowe, basen z piłeczkami, zestaw zabawek powyżej 18 miesięcy, zabawki sensoryczne, sortery, klocki, poduszki, siedziska, pufy)
• akcesoria kuchenne: miseczki, butelki, łyżeczki
• łazienka: nocniki, szafa na nocniki, półeczka na kubeczki, ręczniki, kubki, przewijak wiszący, kosz na pieluchy, przewijak mały z szufladami i burtami
• szatnia: szafki z drzwiczkami, ławeczki, tablica korkowa
• wyposażenie instytucji opieki - pomoce do prowadzenia zajęć opiekuńczo – wychowawczych i edukacyjnych (monitor interaktywny, uchwyty ścienne, laptop, sprzęt nagłaśniający, kącik manipulacyjno – sensoryczny, stolik interaktywny, maty oraz specjalistyczny sprzęt do wspomagania rozwoju i prowadzenia terapii dzieci
Przedmiotem zamówienia jest również zagospodarowaniem terenu w koło budynku, tj. wyrównanie terenu i obsianie trawą wraz z budową placu zabaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45410000-4 - Tynkowanie
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 1549712,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegająca na nadzorze nad realizacją zadania pn. " Przebudowa i rozbudowa Przedszkola Gminnego w Krzeszowie".Przez Inspektora Nadzoru należy rozumieć zespół wykwalifikowanych osób, posiadających
stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające zarządzanie
i nadzorowanie nad realizacją inwestycji, tj.: osoby do pełnienie funkcji:
• inspektora nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej,
• inspektora nadzoru w branży sanitarnej,
• inspektora nadzoru w branży elektrycznej
1. Wykonawca będzie zobowiązany do realizowania w imieniu i na rzecz Zamawiającego obowiązków związanych z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrolą zadania inwestycyjnego wymienionego w ust. 1 i obejmującego swym zakresem:
1) Wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.).
2) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z przekazaną dokumentacją techniczną oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej.
3) Nadzór i bieżąca kontrola postępu oraz jakości realizacji zadania a także reprezentowanie interesów Zamawiającego podczas realizacji inwestycji, między innymi poprzez bieżącą kontrolę zgodności realizacji przebudowy i rozbudowy z dokumentacją projektową, uzyskanymi pozwoleniami oraz przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami i zasadami sztuki i wiedzy technicznej.
4) Zapoznanie się z treścią umów łączących Zamawiającego z podmiotami realizującymi proces budowy, celem właściwego reprezentowania interesów Zamawiającego przy wykonywaniu tych umów.
5) Zapoznanie się z dokumentacją techniczną i wszelkimi decyzjami administracyjnymi związanymi z nadzorowaną inwestycją.
6) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
7) Sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji.
8) Rozstrzyganie w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót, wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót - po uzgodnieniu z Zamawiającym, potwierdzone pisemnie.
9) Sprawdzenie kompletności oraz pisemne potwierdzenie przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów, atestów, deklaracji zgodności i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów oraz na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
10) Udział w odbiorach robót.
11) Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy.
12) Informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych.
13) Informowanie o zauważonych nieprawidłowościach dotyczących przestrzegania na budowie przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy itp.
14) Uczestniczenia w naradach koordynacyjnych w terminach zależnych od potrzeb i postępu robót.
15) Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli.
16) Traktowania informacji uzyskanych od Zamawiającego jako poufnych.
17) Stałych konsultacji i doradztwa na rzecz Zamawiającego.
18) W przypadku robót, które nie są objęte dokumentacją projektową lub zmian sugerowanych przez wykonawcę, uzgodnienie z Zamawiającym procedury postępowania lub informowania o odrzuceniu sugerowanych zmian, przy czym podmiot pełniący nadzór inwestorski nie jest władny, bez uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, odrzucać, zatwierdzać dodatkowe roboty lub zmiany, które pociągną za sobą zmiany finansowe zadania oraz zmiany w przedmiocie kontraktu budowlanego.
19) Ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych lub zamiennych zgłaszanych przez wykonawcę, w tym przygotowanie kosztorysów, przedmiarów i uzyskanie wymaganych uzgodnień.
20) Wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowałaby niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową.
21) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót.
22) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i przygotowanie inwestycji do odbioru końcowego.
23) Udzielenie Zamawiającemu wszelkiej merytorycznej pomocy w trakcie w/w kontroli oraz w związku z przygotowaniem odpowiedzi na informację pokontrolną, a także na etapie wdrażania zaleceń pokontrolnych, których zakres dotyczy realizowanych robót w ramach inwestycji.
24) Uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, wykonywanych po realizacji umowy z wykonawcą robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
4.5.5.) Wartość części: 15497,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
INNE PRZETARGI KRZESZÓW
więcej: przetargi KRZESZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.