Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00430730/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 20 WOJSKOWY SZPITAL UZDROWISKOWO-REHABILITACYJNY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRYNICY-ZDROJU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490044147
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. prof. Henryka Świdzińskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48184146211
1.5.8.) Numer faksu: 4146240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krynica@20wszur.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.20wszur.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
20wszur.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e98e12aa-4fab-4002-bcda-a1097fe4c90b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00573925/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430730
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20WSzU-R.ZP.2611.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 364549,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy soków owocowych dla potrzeb związanych z wyżywieniem osób przebywających na leczeniu w 20 Wojskowym Szpitalu. Przedmiot umowy dostarczany przez Wykonawcę winien być odpowiednio oznakowany w języku polskim, widocznym, czytelnym .Wykonawca do każdej dostawy zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego(dowodu dostaw lub dokumentu WZ) zawierającego co najmniej wyszczególnienie produktów, ich ilości oraz ceny jednostkowe netto. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu szczegółowo asortymentowo-cenowym.Złożenie oferty bez podania nazwy producenta oraz nazwy handlowej oferowanego asortymentu w formularzu cenowym, będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15321000-4 - Soki owocowe
4.5.5.) Wartość części: 5348 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy różnego rodzaju przypraw dla potrzeb związanych z wyżywieniem osób przebywających na leczeniu w 20 Wojskowym Szpitalu. Przedmiot umowy dostarczany przez Wykonawcę winien być odpowiednio oznakowany w języku polskim, widocznym, czytelnym . Wykonawca do każdej dostawy zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego(dowodu dostaw lub dokumentu WZ) zawierającego co najmniej wyszczególnienie produktów, ich ilości oraz ceny jednostkowe netto. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu szczegółowo asortymentowo-cenowym.Złożenie oferty bez podania nazwy producenta oraz nazwy handlowej oferowanego asortymentu w formularzu cenowym, będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.5.) Wartość części: 24064 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy makaronów dla potrzeb związanych z wyżywieniem osób przebywających na leczeniu w 20 Wojskowym Szpitalu. Przedmiot umowy dostarczany przez Wykonawcę winien być odpowiednio oznakowany w języku polskim, widocznym, czytelnym .Wykonawca do każdej dostawy zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego(dowodu dostaw lub dokumentu WZ) zawierającego co najmniej wyszczególnienie produktów, ich ilości oraz ceny jednostkowe netto. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu szczegółowo asortymentowo-cenowym.Złożenie oferty bez podania nazwy producenta oraz nazwy handlowej oferowanego asortymentu w formularzu cenowym, będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15851100-9 - Makaron niegotowany
4.5.5.) Wartość części: 23195 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów zbożowych dla potrzeb związanych z wyżywieniem osób przebywających na leczeniu w 20 Wojskowym Szpitalu. Przedmiot umowy dostarczany przez Wykonawcę winien być odpowiednio oznakowany w języku polskim, widocznym, czytelnym .Wykonawca do każdej dostawy zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego(dowodu dostaw lub dokumentu WZ) zawierającego co najmniej wyszczególnienie produktów, ich ilości oraz ceny jednostkowe netto. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu szczegółowo asortymentowo-cenowym.Złożenie oferty bez podania nazwy producenta oraz nazwy handlowej oferowanego asortymentu w formularzu cenowym, będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp..
4.5.3.) Główny kod CPV: 03211300-6 - Ryż
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15613380-5 - Płatki owsiane
15613311-1 - Płatki kukurydziane
4.5.5.) Wartość części: 26195 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów spożywczych dla potrzeb związanych z wyżywieniem osób przebywających na leczeniu w 20 Wojskowym Szpitalu. Przedmiot umowy dostarczany przez Wykonawcę winien być odpowiednio oznakowany w języku polskim, widocznym, czytelnym .Wykonawca do każdej dostawy zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego(dowodu dostaw lub dokumentu WZ) zawierającego co najmniej wyszczególnienie produktów, ich ilości oraz ceny jednostkowe netto. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu szczegółowo asortymentowo-cenowym.Złożenie oferty bez podania nazwy producenta oraz nazwy handlowej oferowanego asortymentu w formularzu cenowym, będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 250742 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy herbaty dla potrzeb związanych z wyżywieniem osób przebywających na leczeniu w 20 Wojskowym Szpitalu. Przedmiot umowy dostarczany przez Wykonawcę winien być odpowiednio oznakowany w języku polskim, widocznym, czytelnym .Wykonawca do każdej dostawy zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego(dowodu dostaw lub dokumentu WZ) zawierającego co najmniej wyszczególnienie produktów, ich ilości oraz ceny jednostkowe netto. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu szczegółowo asortymentowo-cenowym.Złożenie oferty bez podania nazwy producenta oraz nazwy handlowej oferowanego asortymentu w formularzu cenowym, będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15863000-5 - Herbata
4.5.5.) Wartość części: 16337 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów przemiału zbóż dla potrzeb związanych z wyżywieniem osób przebywających na leczeniu w 20 Wojskowym Szpitalu. Przedmiot umowy dostarczany przez Wykonawcę winien być odpowiednio oznakowany w języku polskim, widocznym, czytelnym .Wykonawca do każdej dostawy zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego(dowodu dostaw lub dokumentu WZ) zawierającego co najmniej wyszczególnienie produktów, ich ilości oraz ceny jednostkowe netto. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu szczegółowo asortymentowo-cenowym.Złożenie oferty bez podania nazwy producenta oraz nazwy handlowej oferowanego asortymentu w formularzu cenowym, będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15612200-3 - Mąki zbożowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15612100-2 - Mąka pszenna
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
4.5.5.) Wartość części: 18665 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6399,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13468,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6399,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. BLUGEL Angelika Uchańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992656913
7.3.3) Ulica: Wrocławska
7.3.4) Miejscowość: Długołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 55-095
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Angelika Uchańska PHU "BLUGEL"
jakie przetargi wygrała firma
Angelika Uchańska PHU "BLUGEL"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6399 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena nakorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiajacy może przeznaczyc na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53131,1 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53131,1 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19198,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32306,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19198,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia przetworów owocowo warzywnych Roand Spółka Jawna Anna i Roman Pieniążek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340014737
7.3.3) Ulica: Bronisława Czecha
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19198 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26239,4 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29098,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26239,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia przetworów owocowo warzywnych Roand Spółka Jawna Anna i Roman Pieniążek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340014737
7.3.3) Ulica: Bronisława Czecha
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26239 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena nakorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiajacy może przeznaczyc na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353243,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 353243,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20445,1 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27358,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20445,1 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia przetworów owocowo warzywnych Roand Spółka Jawna Anna i Roman Pieniążek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340014737
7.3.3) Ulica: Bronisława Czecha
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20445 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16284,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19918,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16284,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia przetworów owocowo warzywnych Roand Spółka Jawna Anna i Roman Pieniążek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340014737
7.3.3) Ulica: Bronisława Czecha
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16284 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektu SPZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy - Zdroju im. bł. Karoliny Kózkówny.
- Przygotowanie i wydawanie gorącego posiłku dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy-Zdroju w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Remont pomieszczeń kawiarni
- Usługa wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA UZDROWISKA KRYNICA ŻEGIESTÓW S.A. Z SIEDZIBĄ W KRYNICY-ZDROJU
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Gminy Krynicy-Zdroju oraz jej jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
więcej: Ryż »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.