eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaWykonanie remontu nawierzchni jezdni bitumicznej ulic Bocianiej i Rycerskiej na terenie miasta Oleśnicy



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu nawierzchni jezdni bitumicznej ulic Bocianiej i Rycerskiej na terenie miasta Oleśnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Oleśnica - Sekcja Dróg Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930607446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Krzywoustego 31c

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sdm.olesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdm.olesnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/931290

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarząd dróg

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu nawierzchni jezdni bitumicznej ulic Bocianiej i Rycerskiej na terenie miasta Oleśnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39964d1e-1679-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066310/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont nawierzchni jezdni bitumicznej ulic Bocianiej i Rycerskiej na terenie miasta Oleśnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419557

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu nawierzchni jezdni bitumicznej ulic Bocianiej i Rycerskiej na terenie miasta Oleśnicy, w ilości łącznej ok. 2194,0 m2 wraz z regulacją urządzeń i odtworzeniem oznakowania poziomego.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) frezowanie planimetryczne nawierzchni na. gł. do 8 cm,
2) regulację pionową urządzeń infrastruktury podziemnej, włazy, wpusty k.d., skrzynki zasuw, pokrywy studni teletechnicznych wraz z ich ewentualną wymianą na nowe {o ile zajdzie taka konieczność - po dokonaniu przeglądu z właścicielem/użytkownikiem tych sieci}, Wykonawca winien na etapie przygotowania oferty dokonać wizji w terenie i skalkulować ewentualne koszty związane z tymi pracami,
3) remont cząstkowy istniejącej podbudowy - ostatecznie zakres zostanie potwierdzony na etapie realizacji (do wyceny należy założyć wykonanie remontu podbudowy na pow. ok. 30 % powierzchni gdzie będzie wykonywana nawierzchnia bitumiczna), w ramach remontu należy uwzględnić: rozbiórkę istniejącej podbudowy z wywozem i utylizacją odpadów do miejsca składowania i utylizacji spełniającego wymogi obowiązującego prawa w tej materii, miejsce wg. wskazania Wykonawcy; ponowne wykonanie podbudowy wraz z jej zagęszczeniem z użyciem materiału nowego dowiezionego przez Wykonawcę do miejsca wbudowania z miejsca jego pozyskania – tj. kruszywem naturalnym łamanym granitowym stabilizowanym mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 gr. warstwy do 20 cm,
4) skropienie podbudowy, warstwy profilująco-wyrównawczej pod warstwę ścieralną nawierzchni - emulsją asfaltową w ilości 0,4 kg/m2,
5) wykonanie lokalnego wzmocnienia geosiatką dwukierunkową z włókna szklanego o wytrzymałości na rozciąganie w obu kierunkach 100/100 kN/m, wydłużenie przy zerwaniu 3%; rodzaj węzła elastyczny; geosiatka wstępnie powlekana bitumem; Do kalkulacji należy założyć ilość wykonania wzmocnienia geosiatką na 10% powierzchni gdzie ma być wykonany remont nawierzchni bitumicznej,
6) ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki min - AC11W śr. gr 3 cm,
7) ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno- asfaltowej AC11S- gr. 5 cm,
8) uszczelnienie asfaltem krawędzi i połączeń,
9) wykonanie zastępczego oznakowania robót na czas ich wykonania, w tym organizacja ruchu zastępczego. Wykonawca we własnym zakresie wykona projekt organizacji ruchu zastępczego i uzyska stosowne opinie, uzgodnienia, zatwierdzenia projektu organizacji ruchu zastępczego w stosownym organie zarządzającym ruchem,
Projekt organizacji ruchu zastępczego co do zakresu winien zaakceptować Zamawiający,
10) odtworzenie docelowego oznakowania poziomego /malowanie grubowarstwowe/.
3. Lokalizacja i zakres remontów:
Bociania 235,0*5,4 = 1 269,0 m2
Rycerska 185,0*5,0 = 925,0 m2
Razem 2 194,0 m2
4. Szczegółowy zakres zadania i obowiązki stron określa niniejsza SWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SWZ. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
5. Wykonawca na wykonany zakres robót udzieli gwarancji na okres minimum 60 miesięcy, z wyłączeniem oznakowania poziomego grubowarstwowego, na które Wykonawca udziela 36-miesięcznej gwarancji.
6. Wykonawca będzie wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia i to na wykonawcy będzie ciążył obowiązek wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1587 ze zm.). Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu materiału z rozbiórek oraz robót ziemnych na wysypisko zlokalizowane we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Do kalkulacji należy doliczyć ewentualne koszty utylizacji materiałów z rozbiórki (w tym frezowiny) przeznaczonych do wywozu na wysypisko.
7. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem, a po zakończeniu prac teren przyległy do wykonanego obiektu przywróci do stanu pierwotnego.
8. Wykonawca zapewnia własnym kosztem i staraniem wprowadzenie zatwierdzonej przez organ zarządzający ruchem organizacji ruchu zastępczego na czas budowy. Projekt organizacji ruchu zastępczego winien być zatwierdzony przez Zamawiającego. Oznakowanie wykonywanych robót powinno być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. W sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach.
9. Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić organ zarządzający ruchem, właściwy zarząd dróg oraz właściwego komendanta Policji o terminie wprowadzenia organizacji ruchu co najmniej na 7 dni przed dniem jej wprowadzenia.
10. Za oznakowanie podczas prowadzonych robót odpowiada Wykonawca.
11. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie terenu, na którym wykonywane są roboty, odpowiada Wykonawca.
12. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wypadki i szkody powstałe w związku z nieprawidłowym oznakowaniem terenu budowy oraz wykonywaniem robót będących przedmiotem zamówienia.
13. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ochronę instalacji i urządzeń podziemnych, zapewni ich właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed uszkodzeniem w czasie trwania prac.
14. Wykonawca w imieniu inwestora zobowiązany będzie do zawiadomienia właścicieli sieci zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac o planowanym terminie rozpoczęcia oraz zakończenia robót – zgodnie z wymaganiami poszczególnych właścicieli sieci.
15. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót i zachowania wszelkich warunków nałożonych na Inwestora i/lub Wykonawcę robót przez właścicieli i operatorów sieci zlokalizowanych w pasach drogowych.
16. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadzie ryzyka za wszelkie szkody wyrządzone na urządzeniach i sieciach zlokalizowanych w pasach drogowych oraz w pozostałych terenach objętych przedmiotem zamówienia przy wykonywanych lub w związku z wykonywaniem robót. Koszty z tym związane, jak również koszty strat poniesione przez operatorów lub właścicieli sieci oraz koszty odszkodowań na rzecz klientów tych operatorów wynikłe z awarii powstałych wskutek prowadzenia robót przez Wykonawcę, zarówno w ich trakcie, tuż po zakończeniu, jak również powstałych z tej samej przyczyny po upływie dłuższego czasu w przyszłości ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego zgłaszania do operatorów lub właścicieli sieci każdego przypadku naruszenia lub uszkodzenia ich infrastruktury – faksem i elektronicznie, odpowiednio pod numer i adres wskazane w uzgodnieniach wydanych przez poszczególnych operatorów.
17. Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia z pisemnymi wnioskami do odpowiednich instytucji i operatorów o wyznaczenie upoważnionych przedstawicieli do sprawowania nadzoru nad prowadzonymi robotami – zgodnie z wydanymi warunkami. Koszty nadzorów ponosi Wykonawca.
18. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji terenu będącego przedmiotem postępowania. Wizja lokalna nie jest wymagana do złożenia oferty i Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej z udziałem przedstawicieli Zamawiającego Wszystkie pojawiające się pytania i prośby wynikające z wizji lokalnej, dla swej ważności winny przybrać formę wniosku o wyjaśnienie treści SWZ zgodnie z Pzp..
19. Wykonawca będzie wykonywał roboty zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, BHP, p.poż, sanitarnymi i ochrony środowiska, warunkami wydanymi w uzgodnieniach oraz obowiązującymi przepisami pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia do prowadzenia robót.
20. Wszystkie materiały użyte do realizacji niniejszego zamówienia muszą spełniać wymagania przewidziane dla wyrobów budowlanych określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 725) oraz w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) w tym w szczególności w art. 4 i art. 5.
21. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia, na każde żądanie Zamawiającego, dokumentu potwierdzającego, że wyrób nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416479,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 416479,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynierii Wodnej i Ochrony Środowiska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9110009900

7.3.4) Miejscowość: Oleśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 56-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 416479,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.