Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00381938/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów do utrzymania zieleni wraz transportem
i rozładunkiem do magazynów 32 WOG Zamość.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów do utrzymania zieleni wraz transportemi rozładunkiem do magazynów 32 WOG Zamość.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05711ce3-32d0-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239066/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Środki czyszczące i polerujące
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381938
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/28/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 454048,77 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91914,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości, drobnego sprzętu gospodarczego oraz materiałów do utrzymania zieleni wraz transportem i rozładunkiem do n/w magazynów:
- Grupy Zabezpieczenia Zamość ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, budynek nr 75;
- Grupy Zabezpieczenia Chełm ul. Lubelska 168, 22-100 Chełm, budynek nr 12;
- Grupy Zabezpieczenia Hrubieszów ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów, budynek nr 97;
- Grupy Zabezpieczenia Lublin ul. Nowy Świat 40, 20-400 Lublin, budynek nr 109;
- Grupy Zabezpieczenia Jawidz, gm. Spiczyn, 21-077 Spiczyn, budynek nr 18
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA STANOWIĄ:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Wykaz asortymentowo-ilościowy dla poszczególnych miejsc dostaw (magazynów) objętych przedmiotem zamówienia - stanowiący Załącznik
nr 2 do SWZ;
SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy:
• zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
33711900-6 - Mydło
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
39822000-0 - Alkaliczne środki czyszczące
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39811100-1 - Odświeżacze powietrza
39514200-0 - Ścierki
39525100-9 - Ściereczki do kurzu
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
44511100-6 - Szpadle i szufle
44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
18141000-9 - Rękawice robocze
18930000-7 - Worki i torby
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95562,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114303,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95562,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURTICO S.C. Anna Samulak Mariusz Samulak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182193780
7.3.3) Ulica: Złota 44
7.3.4) Miejscowość: KALISZ
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTICO S.C. ANNA SAMULAK MARIUSZ SAMULAK
jakie przetargi wygrała firma
HURTICO S.C. ANNA SAMULAK MARIUSZ SAMULAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95562,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2024-2025 - nr 3
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla podopiecznych Miejskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Zamościu w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Ogrodu Zoologicznego im. Stefana Milera w Zamościu
- Świadczenie usług medycznych w ramach medycyny pracy - dla żołnierzy zawodowych, pracowników jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG w Zamościu - w zakresie 4 części.
- REMONT RONDA ORDYNACJI ZAMOJSKIEJ W CIĄGU DROGI - DK 74/DK 17
- Świadczenie usług pocztowych w 2025 r. dla Urzędu Miasta Zamość
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej w 2025 roku
- "Sprzątanie i utrzymanie czystości w pomieszczeniach oraz na placach będących w użytkowaniu Okręgowego Urzędu Miar w Krakowie i w Wydziale Zamiejscowym w Przemyślu"
- Zakup wraz z dostawą środków do utrzymania czystości III
- Dostawa i montaż pojemników naziemnych systemowych na odpady w różnych lokalizacjach Wrocławia, z dostosowaniem nawierzchni i wykonaniem oznakowania.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej w Legnickim Polu
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
więcej: Różny sprzęt ogrodniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.