Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00404123/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja stropodachu w budynku OSP w Rogowie oraz wymiana oświetlenia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA REPKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582055
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Repki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-307
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.skorupka@repki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://repki.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30bfc309-b672-46f5-b5f8-88b881faf9551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Termomodernizacja stropodachu w budynku OSP w Rogowie oraz wymiana oświetlenia”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30bfc309-b672-46f5-b5f8-88b881faf955
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404123
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: In.G.Km.271.14.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem jest realizacja zadania pn. „Termomodernizacja stropodachu w budynku OSP w Rogowie oraz wymiana oświetlenia” w skład którego wchodzi:
- Zabezpieczenie parkietu drewnianego folia budowlana 225 m2
- Montaż parapetów wewnętrznych z PCV nasadowych o szerokości 25 cm 30 mb
- Wymiana drzwi wewnętrznych płytowych 10m2
- Wymiana drzwi wewnętrznych drewnianych na aluminiowe z przeszkleniem szyby mlecznej 4,50 m2
- Ocieplenie sufitu pianą PUR otwarto komorową lub wełną mineralna o grubości min 20 cm i współczynniku izolacji min. λD = 0,039 W/mK ( dach skośny; na gotowo)
250,00 m2
-Wykonanie sufitu podwieszanego typu AMSTRONG wraz z przygotowaniem konstrukcji 130,00 m2
- Wykonanie sufitu podwieszanego ( skosy) z płyt k-g z przygotowaniem konstrukcji wraz z szpachlowaniem i malowaniem farbami emulsyjnymi 65,00 m2
- Montaż oświetlenia LED w podwieszonym suficie. Lampy 60/60 wraz w wymiana istniejącej instalacji elektrycznej 15 komplet
- Zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian 350,00 m2
- Wykonanie gładzi gipsowych wraz z gruntowaniem ścian i uzupełnieniem tynków 350,00 m2
- Dwukrotne malowanie ścian farbami emulsyjnymi 350,00 m2
- Wymiana gniazd oraz włączników jedno i dwu biegunowych 20 szt.
- Wymiana rozdzielni siłowej 1x32 A 1 x16 Az przełącznikiem 0/1 1 komplet
- Wkucie istniejących przewodów elektrycznych i siłowych wraz z zarobieniem 50 mb
Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w złączniku nr 6 do SWZ – Przedmiar robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116965,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178173,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116965,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane Łukasz Ostrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241724206
7.3.3) Ulica: ul. Ludwisarska 20
7.3.4) Miejscowość: Węgrów
7.3.5) Kod pocztowy: 07-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO - BUDOWLANE ŁUKASZ OSTROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTOWO - BUDOWLANE ŁUKASZ OSTROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116965,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI REPKI
więcej: przetargi REPKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.