eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoGniezno stawia na rozwój usług społecznych - modernizacja pomieszczeń w budynku znajdującym się przy ul. Sportowej w Gnieźnie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Gniezno stawia na rozwój usług społecznych – modernizacja pomieszczeń w budynku znajdującym się przy ul. Sportowej w Gnieźnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gniezno

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gnieźnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630189018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lecha 6

1.5.2.) Miejscowość: Gniezno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 61 426 04 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dagmara.danelska@gniezno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gniezno.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05ac57c9-99fd-430e-8f55-a6068cec1d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Gniezno stawia na rozwój usług społecznych – modernizacja pomieszczeń w budynku znajdującym się przy ul. Sportowej w Gnieźnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05ac57c9-99fd-430e-8f55-a6068cec1d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033649/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Gniezno stawia na rozwój usług społecznych – modernizacja pomieszczeń w budynku znajdującym się przy ul. Sportowej w Gnieźnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie projektu „Gniezno stawia na rozwój usług społecznych” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419444

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WD.271.1.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń w budynku znajdującym się przy ul. Sportowej w Gnieźnie. Zamawiający informuje, iż realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na obiekcie czynnym.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik do specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 (dokumentacja projektowa) do SWZ. Zakres przedmiotu zamówienia stanowi:
1) Organizacja i koordynacja procesów mających na celu modernizację budynku zgodnie
z projektem w wymaganym terminie czasowym.
2) Obsługa geodezyjna, geotechniczna, zapewnienie kierownictwa budowy, prowadzenie dziennika budowy oraz dokumentacji budowy.
3) Dobudowa szachtu windowego wraz z windą.
4) Wykonanie prac rozbiórkowych polegających min. na: częściowym wyburzeniu ścian, zdemontowaniu istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej, zdemontowaniu istniejącej instalacji centralnego ogrzewania, zdemontowaniu istniejącej instalacji elektrycznej, wyburzeniu istniejących posadzek.
5) Wykonanie nowych ścianek działowych.
6) Wykonanie nowych posadzek.
7) Wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz instalacji centralnego ogrzewania.
8) Wykonanie nowej instalacji elektrycznej.
9) Roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne min.: tynkowanie, malowanie, układanie glazury, montaż stolarki okiennej i drzwiowej oraz zabudowy kuchennej, montaż urządzeń sanitarnych, wykonanie elewacji na szachcie windowym.
10) Wykonanie zewnętrznej izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian piwnicy.
11) Wszystkie materiały z rozbiórki traktowane są jako odpad wytworzony przez Wykonawcę
i w jego zakresie jest ich utylizacja.
12) W zakresie wykonawcy jest zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób postronnych. Z uwagi na realizację robót na czynnym obiekcie, zakres i harmonogram prac należy uzgadniać z użytkownikiem obiektu. Teren budowy wygrodzić i zabezpieczyć od funkcjonującej części budynku.
13) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną (2 komplety w wersji papierowej + wersja elektroniczna w tym inwentaryzacja .dxf lub .dwg – płyta CD) obejmującej deklaracje, atesty na wbudowany materiał ,karty gwarancyjne, rysunki ze zmianami wprowadzonymi na etapie prowadzonych prac.
14) Wykonanie i dołączenie do dokumentacji powykonawczej pomiarów elektrycznych obejmujących również natężenie wewnętrznego oświetlenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1088000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168422,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1088000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FALCON Maciej Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842259788

7.3.4) Miejscowość: Skiereszewo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1088000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.