eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaBudowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z piłkochwytami w Ostrowie Szlacheckim oraz zakup i dostawa sceny mobilnej



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z piłkochwytami w Ostrowie Szlacheckim oraz zakup i dostawa sceny mobilnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 26

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bochnia-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbochnia/Article/id,240546.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/941063

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z piłkochwytami w Ostrowie Szlacheckim oraz zakup i dostawa sceny mobilnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa501eaa-2ef3-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485582

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029653/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Zagospodarowanie tereny wokół budynku WDL Ostrów Szlachecki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376584

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IFS.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni ze sztucznej trawy w Ostrowie Szlacheckim wraz z montażem urządzeń w formie piłkochwytów wysokości 4,0 i 6,0 metrów w miejscu istniejącego boiska trawiastego na działce nr ewid.238/1 w miejscowości Ostrów Szlachecki przy istniejącym budynku świetlicy wiejskiej.
W zakres prac wchodzą: roboty przygotowawcze, roboty ziemne i wykonanie podbudowy, ułożenie nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z wklejaniem kolorowych linii, wykonanie piłkochwytów, zakup
i osadzenie urządzeń sportowych na boisku do piłki nożnej, siatkówki (słupki, stojaki, tuleje, siatki, bramki), montaż obiektów uzupełniających: ławek, koszy na śmieci wykonanie tablicy z regulaminem.
Charakterystyczne parametry techniczne:
Wymiary boiska wielofunkcyjnego ze strefami: 24,16 x 39,76 (38,44) m
Wymiary boiska do piłki nożnej: 20,00 x 34,00 m
Wymiary boiska do siatkówki: 9,00 x 18,00 m
Powierzchni boiska ze sztuczną trawą: 944,18 m2
Całkowita powierzchnia terenu boiska: 1024,54 m2
Urządzenia w formie piłkochwytów wysokości 6m: 2x16m
Urządzenia w formie piłkochwytów wysokości 4m: 2x12m

Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają, załączone do niniejszej SWZ: dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

37450000-7 - Sprzęt do sportów uprawianych na boiskach lub na kortach

4.5.5.) Wartość części: 536293,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa sceny mobilnej o powierzchni 48 m2 na przyczepie do samodzielnego rozłożenia na potrzeby organizacji wydarzeń kulturalnych.
Typ dachu: jednospadowy/dwuspadowy/profilowany
Wymiary sceny po rozłożeniu: 8,0 m x 6,0 m x 5,0 m
Wymiary przyczepy: 9,6m x 2,5m x3,8m (parametry maksymalne)
Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: 2500 - 2700 kg
Powierzchnia sceny: 48 m2
Wysokość od podłoża do sceny: 1,0 – 1,3 m
Podłoga sceny: antypoślizgowa, wodoodporna
Dopuszczalne obciążenie skrzydeł/łuków dachu: 300 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu: 1000 kg
Dopuszczalne obciążenie podłogi: 500 kg/m2
Dopuszczalne obciążenie frontowych słupów: 50 kg
Dopuszczalne obciążenie Skrzydeł dźwiękowych: 500 kg (w punkcie centralnym)
Dopuszczalna prędkość wiatru podczas użytkowania: 70 km/h
Plandeka: PCV atestowana ognioodporna
Siatka typ A203 czarna
Czas rozłożenia 30 min. (1-2 osoby)

Podstawowe akcesoria i opcje:
- Plandeka PCV na górę zadaszenia
- Barierki ochronne na tył i boki
- Schody regulowane z poręczami - 2 szt.
- Akcesoria do montażu i eksploatacji sceny
- Siatka do sceny 48 m2 na tył i 2 x boki czarna
- Plandeka PCV na dół estrady (maskowanie sceny) 12 mb
- Skrzydła dźwiękowe – słupy z kratownicy 250-Q + podest - 2 szt.
- Podnoszenie dachu elektro-hydrauliczne

Pozostałe wymagania:
- urządzenie fabrycznie nowe (Zamawiający nie dopuszcza prototypu);
- w cenie zawarte koszty dostawy do Zamawiającego (załadunek, transport, ubezpieczenie w
czasie transportu, rozładunek).
-gwarancja minimum 24 miesiące licząc od daty odbioru podpisanego przez Strony bez
zastrzeżeń. Gwarancja obejmuje przeglądy zgodnie z zalecaniami producenta.
- przeszkolenie w zakresie rozkładania sceny min. 2 osób
- instrukcja obsługi, certyfikaty, katalog części zamiennych, książka gwarancyjna i
pozostałe dokumenty w języku polskim.
- scena mobilna przygotowany do rejestracji na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, posiadająca aktualne dopuszczenie do ruchu drogowego,

Wskazane parametry jakościowe są minimalnymi wymaganymi przez Zamawiającego
parametrami. Wykonawcy mogą zaoferować wyższe niż wskazane powyżej parametry
jakościowe (z wyłączeniem parametrów wskazanych jako max lub w tzw. widełkach – w takim
przypadku przedmiot zamówienia musi zmieścić się we wskazanych parametrach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy

4.5.5.) Wartość części: 213000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639517,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1063076,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 639517,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Mieczysław Dudek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681199684

7.3.4) Miejscowość: Królówka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-722

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 639517,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195201,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195201,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALSPAW GROUP SP. Z O.O. , SP. KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222788575

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195201,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.