eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa MazowieckaRozbudowa istniejącej hali namiotowej na terenie ZGO Pukinin wraz z wymianą jej obudowy i pokrycia



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa istniejącej hali namiotowej na terenie ZGO Pukinin wraz z wymianą jej obudowy i pokrycia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZGO AQUARIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100441327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 20

1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 814 24 24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgoaquarium.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zgoaquarium.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-442b7dc9-5c8e-4c07-98d0-8b3083cffec4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa istniejącej hali namiotowej na terenie ZGO Pukinin wraz z wymianą jej obudowy i pokrycia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-442b7dc9-5c8e-4c07-98d0-8b3083cffec4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający przeprowadził uprzednio postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z trybie podstawowym – negocjacje fakultatywne na podstawie art. 275 pkt. 2 p.z.p. na zadanie pn. „Rozbudowa istniejącej hali namiotowej na terenie ZGO Pukinin wraz z wymianą jej obudowy i pokrycia”, oznaczenie sprawy: ZP/03/2024, do terminu składania ofert, czyli do 05.07.2024 r. do godz. 10:00 nie została złożona żadna oferta. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano w Biuletynie zamówień Publicznych w dniu 20.06.2024 r. pod nr 2024/BZP 00376373. Ogłoszenie oraz SWZ zamieszczono na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fd36fd8b-2ef1-11ef-b373-0e435a8a43bc oraz https://www.bip.zgoaquarium.pl/, w dniu 20.06.2024 r. zaś zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w dniu 08.07.20242 r. Ogłoszenie o wyniku postępowania opublikowano w Biuletynie zamówień Publicznych w dniu 08.07.2024 r. pod nr 2024/BZP 0037.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-fd36fd8b-2ef1-11ef-b373-0e435a8a43bc

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/12/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1348001,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót związanych z wykonaniem rozbudowy istniejącej hali namiotowej wraz z wymianą jej obudowy oraz pokrycia na płyty warstwowe, zlokalizowanej na terenie Zakładu ZGO w Pukininie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
- demontaż plandeki,
- prace betonowe i żelbetowe (wykonanie belki podwalinowej),
- konstrukcje stalowe (montaż stalowej konstrukcji hali wraz z konstrukcją wzmocnienia części istniejącej),
- obudowa hali płytami warstwowymi (ściany i dach),
- świetliki dachowe,
- bramy segmentowe z napędem elektrycznym,
- drzwi stalowe pełne.
2) Szczegółowy zakres i sposób wykonywania robót objętych zamówieniem przedstawiono w SWZ oraz załącznikach do SWZ w:
- załączniku nr 9 tj. przedmiarze robót,
- załączniku nr 10 tj. wzorze umowy,
- załączniku nr 11 tj. potwierdzeniu odbycia wizji lokalnej,- załączniku nr 12 tj. projekcie zagospodarowania działki,
- załączniku nr 13 tj. projekcie technicznym, projekcie konstrukcji,
- załączniku nr 14 tj. opiniach, uzgodnieniach, pozwoleniach i innych dokumentach,
- załączniku nr 15 tj. projekcie architektoniczno – budowlanym,
- załączniku nr 16 tj. pozwoleniu na budowę,
- załączniku nr 17 tj. inwentaryzacji konstrukcji.
- załączniku nr 18 tj. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
3) Ponadto roboty budowlane objęte umową mają być wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, warunkami technicznymi oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, a oddany obiekt musi spełniać wszystkie warunki gwarantujące jego użytkowanie zgodnie z celem, jakiemu ma służyć.
4) Na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy są zobowiązani do szczegółowego zapoznania się z SWZ, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz terenem budowy, aby wnieść ewentualne zapytania i uwagi przed terminem składania ofert i podpisaniem umowy na realizację zadania.
5) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia, w tym warunkami istniejącymi na terenie budowy i jego otoczeniu i zobowiązany jest uwzględnić je w wynagrodzeniu.
6) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót tak, aby istniała możliwość pracy linii technologicznej. Wszelkie wyłączenia linii należy uzgodnić z Zamawiającym.
7) Zamawiający posiada konstrukcję, z której zostanie dobudowany dodatkowy segment hali tj. przęsło 13-16. Obowiązkiem Wykonawcy jest określenie podczas wizji lokalnej kompletności i sprawności tej konstrukcji i uwzględnienie w ofercie tylko elementów brakujących. W załączniku nr 17 przedłożono inwentaryzację konstrukcji.
8) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności w kwestii uszczelnienia obudowy z uwagi na wełniany rdzeń w płycie warstwowej.
9) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ
i odpowiada za nieprzestrzeganie tych przepisów.
10) Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów niezbędnych do prawidłowego jego wykonania, zgodnie z technologią robót określoną polską normą oraz warunkami technicznymi odbioru robót.
11) W okresie realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany do dysponowania osobami oraz potencjałem technicznym (narzędziami, wyposażeniem i urządzeniami technicznymi), w asortymencie i ilościach niezbędnych do prawidłowej i terminowej realizacji zamówienia.
12) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, posiadających aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie oraz uzyskania od inspektora nadzoru inwestorskiego zatwierdzenia materiałowego na wszystkie materiały przewidziane do wbudowania.
13) Zamawiający dochował najwyższej staranności, by opis przedmiotu zamówienia nie odnosił się do określonego wyrobu lub źródła lub znaków towarowych, patentów, rodzajów lub specyficznego pochodzenia. Niemniej jednak, w przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy wtedy traktować, jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
14) Oferując materiały równoważne wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu kompletną dokumentację oferowanego przez siebie zamiennika, aby umożliwić Zamawiającemu porównanie cech i parametrów oraz dokonania na tej podstawie rzetelnej oceny równoważności.
15) Wykonawca wykona przedmiot umowy, wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z umową, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa.
16) Przedmiot zamówienia należy wykonać przy zastosowaniu materiałów budowlanych oraz urządzeń posiadających:
a) certyfikaty na znak bezpieczeństwa,
b) aprobaty techniczne,
c) certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności,
d) atesty i normy.
17) Roboty i materiały nieujęte w dokumentacji projektowej a wynikające z technologii budowy, zastosowania materiałów lub montażu urządzeń winny być uwzględnione w kosztorysie ofertowym wykonawcy. Brak ich wyszczególnienia w dokumentacji nie jest podstawą do roszczeń finansowych wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
18) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym miejsce na ustawienie zaplecza socjalno-magazynowego oraz będzie ponosił wszelkie koszty związane z jego utrzymaniem.
19) Wykonawca winien zorganizować, zagospodarować i zabezpieczyć teren budowy z zachowaniem należytej staranności, w tym zachowania porządku na terenie budowy oraz zabezpieczyć obręb prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkownikom obiektu.
20) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów.
21) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez inspektora nadzoru.
22) Odpady budowlane np. gruz, powstałe w trakcie prowadzonych robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest przewieźć na miejsce wskazane przez Zamawiającego w obrębie instalacji. Zamawiający zagospodaruje je we własnym zakresie.
23) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym.
24) Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności finansowej za szkody wyrządzone przez wykonawcę właścicielom lub użytkownikom nieruchomości, na których prowadzone będą prace budowlane oraz sąsiadujących z terenem budowy.
25) Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. (Okres gwarancji na przedmiot zamówienia może ulec zmianie zgodnie z terminem zadeklarowanym przez wykonawcę w ofercie, w ramach kryterium „okres gwarancji). Okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na cały przedmiot zamówienia. W okresie rękojmi i gwarancji koszty związane z wszelkimi naprawami oraz usuwaniem usterek ponosić będzie Wykonawca.
26) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania, przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem umowy na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż wartość zawartej umowy o zamówienie publiczne. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu bez odrębnego wezwania dokumentu potwierdzającego kontynuację ubezpieczenia.
27) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć na własny koszt budowę i roboty, w zakresie wszystkich ryzyk budowlanych (wszelkich szkód i strat materialnych polegających na utracie, uszkodzeniu lub zniszczeniu mienia), Suma ubezpieczenia, o której mowa powyżej, będzie nie niższa niż pełna wartość wynagrodzenia wykonawcy, wynikająca z zapisów umowy.
28) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia na bieżąco dokumentacji budowy.
29) Wykonawca dokona wszelkich uzgodnień, zgłoszeń niezbędnych na etapie prowadzenia robót budowlanych.
30) Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego przejęcia terenu budowy. Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie ustalonym przez strony, jednakże nie dłuższym niż 7 dni od dnia podpisania umowy.
31) Wykonawca pokryje koszty obsługi geodezyjnej (tyczenia i inwentaryzacji) niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia.
32) Odbiory robót, z których sporządzane będą protokoły odbioru robót będą dokonywane po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.
33) Wykonawca zobowiązany jest realizować zobowiązania gwarancyjne zgodnie z zapisami umowy oraz wszelkich innych zobowiązań w tym zaleceń porealizacyjnych.
34) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie protokoły, atesty i inne dokumenty, uzyskane w trakcie realizacji zamierzenia inwestycyjnego, które są niezbędne do dokonania odbioru danego etapu prac lub odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45000000-7 - Roboty budowlane

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kons-met Gałązka sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361863821

7.3.3) Ulica: ul. Nad Strugą 2

7.3.4) Miejscowość: Słomków

7.3.5) Kod pocztowy: 96-214

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1734292,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2025-01-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy: 1.734.292.22 zł. brutto. Nr referencyjny wcześniejszego postępowania: ZP/03/2024

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.