eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RymanówRozbudowa budynku hali sportowej o budynek Szko³y Podstawowej w Sieniawie - etap II



Og³oszenie z dnia 2023-11-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku hali sportowej o budynek Szko³y Podstawowej w Sieniawie – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Rymanów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440590

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mitkowskiego 14A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rymanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-480

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rymanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rymanow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa budynku hali sportowej o budynek Szko³y Podstawowej w Sieniawie – etap II

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ce2e2080-7ed4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00485657

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00010557/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.18 Rozbudowa budynku hali sportowej o budynek Szko³y Podstawowej w Sieniawie – etap II

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ce2e2080-7ed4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia i w konkursie, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub konkursie, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344). https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w Postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e- Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji Postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e- Zamówienia ani logowania.
6. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust.1 Ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 Ustawy, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r., poz. 2070 ze zm.).
7. Komunikacja w Postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u w Postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w Postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e- Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e- Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e- Zamówienia.
9. Wszystkie wys³ane i odebrane w Postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e- Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e- Zamówienia.
11. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e- Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

12. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e- Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@rymanow.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-ce2e2080-7ed4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych – dalej: RODO) informujê, i¿:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzêdzie Gminy w Rymanowie jest Burmistrz Gminy Rymanów z siedzib± w Urzêdzie Gminy w Rymanowie, ul. Mitkowskiego 14a, 38- 480 Rymanów,
2. Kontakt z IOD: 13 43 550 06 w. 217, email: iod@rymanow.pl.
3. Cel i podstawa przetwarzania danych: Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego - art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (zwan± dalej Ustaw±) art. 5-6 ustawy z 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach – na podstawie tych przepisów mamy obowi±zek zarchiwizowania sprawy, oraz zawarcia i realizacji umowy i jej rozliczenia z Wykonawc±, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w tym postêpowaniu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b). RODO. . W przypadku niewywi±zania siê z zawartej umowy, w celu dochodzenia roszczeñ i podejmowania dzia³añ o charakterze windykacyjnym realizuj±c prawnie uzasadniony interes administratora. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Okres wskazane powy¿ej mog± zostaæ przed³u¿one do czasu, up³ywu okresu przedawnienia ewentualnych roszczeñ, je¶li przetwarzanie danych osobowych bêdzie niezbêdne do dochodzenia lub obrony przed takimi roszczeniami lub je¿eli przetwarzanie o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy jest niezbêdne na podstawie innych przepisów prawa.
5. Odbiorcy danych osobowych: Podmiotami, którym przekazywane bêd± dane osobowe mog± byæ: a) podmioty wykonuj±ce us³ugi na rzecz Administratora, w szczególno¶ci us³ugi ubezpieczeniowe, ¶wiadcz±ce na rzecz Administratora us³ugi z zakresu rozliczeñ projektów unijnych lub pañstwowych, wykonawcy projektu oraz inspektorzy nadzoru;
b) operatorzy pocztowi;
c) operatorzy systemów p³atno¶ci elektronicznych oraz banki w zakresie realizacji p³atno¶ci;
d) organy uprawnione do otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.

e) Ponadto odbiorc± danych bêd± podmioty, które przetwarzaj± Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych (Kancelaria prawna, dostawcy systemów informatycznych oraz podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi IT oraz us³ugi hostingowe;
6. Zasady ochrony danych: Administrator bêdzie przetwarza³ jedynie te dane i jedynie w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne do realizacji okre¶lonych i uzasadnionych celów, przy uwzglêdnieniu zasady minimalizacji danych. Dane osobowe bêd± zabezpieczone poprzez zastosowanie odpowiednich procedur ochrony danych osobowych wdro¿onych u Administratora.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIN.271.17.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku hali sportowej o budynek Szko³y Podstawowej w Sieniawie – etap II.
Zakres realizacji obejmuje rozbudowê budynku hali sportowej o budynek Szko³y Podstawowej w Sieniawie, na dzia³kach nr ewid. 819/2, 818/1, 818/5, 818/7 – ROBOTY WYKOÑCZENIOWE WEWNÊTRZNE.
Budynek Szko³y Podstawowej na rzucie litery H, dwukondygnacyjny, czê¶ciowo podpiwniczony, o maksymalnych wymiarach zewnêtrznych 59,64x34,44m, z dachem p³askim jednospadowym, z attykami wraz z jednokondygnacyjn± przewi±zk± o wymiarach 8,1x3,28m do istniej±cego budynku hali sportowej.
Parametry czê¶ci rozbudowywanej:
1) powierzchnia zabudowy: 1538,5m2
2) powierzchnia ca³kowita: 3472,6m2
3) powierzchnia u¿ytkowa: 3011,66m2
4) kubatura: 11028,69m3
Wykonanie robót objêtych ETAPEM II:
 tynków i ok³adzin ¶ciennych, sufitowych z p³yt g-k na rusztach metalowych, z wy³±czeniem g³adzi gipsowych i wymalowañ,
 monta¿y parapetów wewnêtrznych z konglomeratu,
 licowania ¶cian p³ytkami ceramicznymi,
 wykonanie faset wzd³u¿ ¶cian pomieszczeñ w poziomie piwnicy i zamontowanie uszczelnienia posadzki z ta¶m bentonitowych wzd³u¿ ¶cian piwnic,
 izolacji przeciwwilgociowych i termicznych posadzek,
 posadzkowych warstw wyrównawczych,
 posadzkowych warstw wykoñczeniowych, z wy³±czeniem posadzek z wyk³adzin PCV,
 stolarki/¶lusarki otworowej wewnêtrznej, z wy³±czeniem skrzyde³ drzwiowych drewnianych,
 wewn. instalacji wod.-kan., z wy³±czeniem „bia³ych monta¿y”,
 instalacji c.o. wraz z kot³owni±, z wy³±czeniem „bia³ych monta¿y grzejnikowych”,
 wewn. instalacji gazowej,
 wewn. instalacji elektrycznej, z wy³±czeniem „bia³ych monta¿y” (gniazda, ³±czniki, oprawy).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45431200-9 - K³adzenie glazury

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-02

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± ocenione na podstawie z³o¿onych dokumentów w formule ,,spe³nia - nie spe³nia"

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj.:
8.1. Spe³niaj± warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym. Okre¶lenie wymagañ: Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
8.2 Spe³niaj± warunek dotycz±cy wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
Okre¶lenie wymagañ:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
8.3. Spe³niaj± warunek dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Okre¶lenie wymagañ:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
8.4. Spe³niaj± warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Okre¶lenie wymagañ:
a) Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegaj±cej na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub nadbudowie lub remoncie obiektów budowlanych kubaturowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 2 500 000,00 z³ brutto (s³ownie z³otych: dwa miliony piêæset tysiêcy 00/100).
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (konsorcjum, spó³ka cywilna) w/w warunek, musi spe³niæ przynajmniej jeden z konsorcjantów. Okres lat, o którym mowa powy¿ej, liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
W przypadku gdy warto¶æ zrealizowanej roboty budowlanej/us³ugi, dotycz±ca powy¿szego warunku wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nast±pi publikacja przedmiotowego postêpowania. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs z ostatniego dnia roboczego przed dniem publikacji.
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (konsorcjum, spó³ka cywilna) w/w warunek, musi spe³niæ przynajmniej jeden z konsorcjantów.
b) Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony o ile Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³:
- przynajmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów – z minimum 6 letnim do¶wiadczeniem zawodowym;
- przynajmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, których zakres uprawnia do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów – z minimum 3 letnim do¶wiadczeniem zawodowym;
- przynajmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika robót posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, których zakres uprawnia do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów – z minimum 3 letnim do¶wiadczeniem zawodowym.
W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (konsorcjum, spó³ka cywilna) w/w warunek odno¶nie osób mog± spe³niæ ³±cznie.
Wskazane w ofercie osoby musz± posiadaæ uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów Prawa Budowlanego lub które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2023 r., poz. 334.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. 2021 poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 4 do SWZ;
4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (zgodny z wymaganiami w pkt VIII.8.4b SWZ), uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci - za³±cznik nr 5 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 35 000,00 z³.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. 2022 poz. 2080).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym w Rymanowie o numerze: 38 8636 0005 2001 0000 0475 0070 z dopiskiem "Wadium – Nr postêpowania RIN.271.17.2023".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± ( z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a, 38-480 Rymanów;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-zamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-24 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.