Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00364072/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Letnie utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Biskupice w 2024 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Biskupice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tomaszkowice 455
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: (12) 289 70 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@biskupice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbiskupice
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-23df3f96-28f0-11ef-a458-c2a7c3d67e031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Letnie utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Biskupice w 2024 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23df3f96-28f0-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485708
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00245635/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Letnie utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Biskupice w 2024 r.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364072
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RPI.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 299963,62 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 292600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr I: Dostawa kruszywa drogowego i destruktu asfaltowego z warstwy ścieralnej wraz z wbudowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Część I i II stanowi dokumentacja załączona do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.5.5.) Wartość części: 194832 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć nr II: Roboty utrzymanioweSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Część I i II stanowi dokumentacja załączona do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
4.5.5.) Wartość części: 194731,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194832 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192832 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192832 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Wajda P.P.H.U. ELIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831120922
7.3.4) Miejscowość: Szczygłów 14
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF WAJDA P.P.H.U " ELIS "
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF WAJDA P.P.H.U " ELIS "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194832 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194731,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279971,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194731,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Wajda P.P.H.U. ELIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6831120922
7.3.4) Miejscowość: Szczygłów 14
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF WAJDA P.P.H.U " ELIS "
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF WAJDA P.P.H.U " ELIS "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194731,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31INNE PRZETARGI TOMASZKOWICE
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Biskupice w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Remont dróg popowodziowych na terenie Gminy Biskupice" w podziale: 1 - Remont drogi Makowa w Sułowie 2 - Remont drogi Podryje - Sułów w Trąbkach 3 - Remont drogi Wola Podłazańska-Osiecka-Sławkowice
więcej: przetargi TOMASZKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie"
- MODERNIZACJA SYSTEMU AUTOMATYKI BUDYNKOWEJ NA PODSTAWIE PROJEKTU WYKONAWCZEGO W BUDYNKU MUZEUM HISTORII ŻYDÓW POLSKICH POLIN W WARSZAWIE
- Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii elektrycznej działającymi na potrzeby danego źródła OZE wraz z przyłączeniem do sieci.
- Prace remontowo - budowlane w hydroforni w miejscowości Łączyno, gm. Stężyca, powiat kartuski, woj. pomorskie - II
- Roboty budowlane na terenie mini skansenu w Łowiczu
- Rozbudowa ul. Wiślanej w ramach zad. "Rozbudowa ulicy Wiślanej na odc. od ul. Rolniczej do ul. Brzegowej oraz ulicy Brzegowej na odcinku od ul. Wiślanej do ul. Krajobrazowej" - zadanie nr 2018/23.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.