Og³oszenie z dnia 2022-12-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00400874/01 - Og³oszenie z dnia 2022-10-20
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA
na potrzeby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKI O¦RODEK POMOCY SPO£ECZNEJ W ¦WIDNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005811909
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Franciszkañska 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargielzbietykinal@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.mops.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://przetargielzbietykinal.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIAna potrzeby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b4076156-5033-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00485749
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00054487/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa ¿ywno¶ci dla Dziennego Domu Senior+
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00400874/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAO.2520.2.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 475911,73 PLN
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 237957,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa postêpowania:„Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy”
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostki Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej tj. do Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy.
Postêpowanie podzielone jest na zadania/czê¶ci/pakiety m.in.:
Zadanie nr I - Dostawa miêsa wieprzowego, wo³owego i produktów miêsnych
Kod CPV: 15100000-9 Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne
UWAGA:
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.
Umowy z Wykonawcami bêd± zawierane odrêbnie dla ka¿dego zadania/czê¶ci/pakietu.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS). Dostawa artyku³ów przeznaczona bêdzie do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych i terapeutycznych oraz imprez okoliczno¶ciowych w DDS.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±czniku nr 7 do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy – jeden wzór dla wszystkich zadañ/czê¶ci/pakietów.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 47078,80 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostki Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej tj. do Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy.Postêpowanie podzielone jest na zadania/czê¶ci/pakiety m.in.:
Zadanie nr II - Dostawa miêsa drobiowego i podrobów
Kod CPV: 15100000-9 Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne
UWAGA:
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.
Umowy z Wykonawcami bêd± zawierane odrêbnie dla ka¿dego zadania/czê¶ci/pakietu.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS). Dostawa artyku³ów przeznaczona bêdzie do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych i terapeutycznych oraz imprez okoliczno¶ciowych w DDS.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±czniku nr 7 do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy – jeden wzór dla wszystkich zadañ/czê¶ci/pakietów.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzêce, miêso i produkty miêsne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 31707,50 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostki Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej tj. do Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy.Postêpowanie podzielone jest na zadania/czê¶ci/pakiety m.in.:
Zadanie nr III - Dostawa mleka i wyrobów mleczarskich
Kody CPV: 15500000-3 Produkty mleczarskie
UWAGA:
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.
Umowy z Wykonawcami bêd± zawierane odrêbnie dla ka¿dego zadania/czê¶ci/pakietu.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS). Dostawa artyku³ów przeznaczona bêdzie do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych i terapeutycznych oraz imprez okoliczno¶ciowych w DDS.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±czniku nr 7 do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy – jeden wzór dla wszystkich zadañ/czê¶ci/pakietów.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 17614,61 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostki Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej tj. do Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy.Postêpowanie podzielone jest na zadania/czê¶ci/pakiety m.in.:
Zadanie nr IV - Dostaw pieczywa i wyrobów ciastkarskich
Kod CPV: 15810000-9 Pieczywo, ¶wie¿e wyroby piekarskie i ciastkarskie
UWAGA:
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.
Umowy z Wykonawcami bêd± zawierane odrêbnie dla ka¿dego zadania/czê¶ci/pakietu.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS). Dostawa artyku³ów przeznaczona bêdzie do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych i terapeutycznych oraz imprez okoliczno¶ciowych w DDS.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±czniku nr 7 do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy – jeden wzór dla wszystkich zadañ/czê¶ci/pakietów.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, ¶wie¿e wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 21619,62 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostki Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej tj. do Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy.Postêpowanie podzielone jest na zadania/czê¶ci/pakiety m.in.:
Zadanie nr V - Dostawa ryb i warzyw mro¿onych
Kody CPV:
15331170-9 Warzywa mro¿one
15200000-0 Ryby przetworzone i konserwowane
15220000-6 Ryby mro¿one, filety rybne i pozosta³e miêso ryb
UWAGA:
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.
Umowy z Wykonawcami bêd± zawierane odrêbnie dla ka¿dego zadania/czê¶ci/pakietu.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS). Dostawa artyku³ów przeznaczona bêdzie do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych i terapeutycznych oraz imprez okoliczno¶ciowych w DDS.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±czniku nr 7 do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy – jeden wzór dla wszystkich zadañ/czê¶ci/pakietów.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mro¿one
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15220000-6 - Ryby mro¿one, filety rybne i pozosta³e miêso ryb
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 27530,42 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostki Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej tj. do Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy.Postêpowanie podzielone jest na zadania/czê¶ci/pakiety m.in.:
Zadanie nr VI - Dostawa warzyw, owoców i przetworów
Kod CPV: 15300000-1 Owoce, warzywa i podobne produkty
UWAGA:
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.
Umowy z Wykonawcami bêd± zawierane odrêbnie dla ka¿dego zadania/czê¶ci/pakietu.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS). Dostawa artyku³ów przeznaczona bêdzie do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych i terapeutycznych oraz imprez okoliczno¶ciowych w DDS.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±czniku nr 7 do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy – jeden wzór dla wszystkich zadañ/czê¶ci/pakietów.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 58715,22 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych do Jednostki Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej tj. do Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy.Postêpowanie podzielone jest na zadania/czê¶ci/pakiety m.in.:
Zadanie nr VII- Dostawa jaj i pozosta³ych artyku³ów spo¿ywczych
Kody CPV:
15800000-6 Ró¿ne produkty spo¿ywcze
03142500-3 Jaja
UWAGA:
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê na dowoln± ilo¶æ zadañ/czê¶ci/pakietów.
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty czê¶ciowej tj. dla danego zadania/czê¶ci/pakietu.
Ka¿de zadanie/czê¶æ/pakiet stanowi odrêbne zamówienie.
Umowy z Wykonawcami bêd± zawierane odrêbnie dla ka¿dego zadania/czê¶ci/pakietu.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów spo¿ywczych do siedziby Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy (kod 58-100) przy ul. Saperów nr 27 (zwanego dalej DDS). Dostawa artyku³ów przeznaczona bêdzie do przygotowania obiadów, do prowadzenia zajêæ kulinarnych i terapeutycznych oraz imprez okoliczno¶ciowych w DDS.
Wykonawca bêdzie zobowi±zany do dostarczania towaru ¶rodkiem transportu na w³asny koszt, zgodnie z obowi±zuj±cymi wymogami GMP/GHP oraz systemem HACCP (transport, za³adunek i roz³adunek wliczony ma byæ w cenê oferty) do Zamawiaj±cego oraz roz³adowania go w siedzibie DDS ¦widnica, w pomieszczeniu wskazanym przez upowa¿nionego pracownika tj. wniesienie towaru do poszczególnych magazynów znajduj±cych siê w budynku DDS. Realizacja transportu przez kurierów jest zabroniona z powodu braku mo¿liwo¶ci sprawdzenia towaru i spisania protoko³u, je¶li wyst±pi± niezgodno¶ci, gdy¿ kurier nie jest pracownikiem Wykonawcy.
Wykonawca zobowi±zany jest dostarczaæ towar pierwszej klasy jako¶ci, ¶wie¿y, spe³niaj±cy normy jako¶ciowe (UE i PN) dla danego asortymentu, wysokiej jako¶ci sensorycznej i mikrobiologicznej. Ka¿dy produkt musi byæ dopuszczony do obrotu i sprzeda¿y zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, oraz z warunkami okre¶lonymi w SWZ, musi posiadaæ aktualny termin przydatno¶ci do spo¿ycia. Termin przydatno¶ci do spo¿ycia od chwili dostarczenia produktu do Zamawiaj±cego nie powinien byæ krótszy ni¿ ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatno¶æ do spo¿ycia okre¶lon± na opakowaniu produktu.
Wykonawca zobowi±zany jest do ponoszenia odpowiedzialno¶ci prawnej i materialnej wobec organów kontroli (stacji sanitarno-epidemiologicznej i innych instytucji kontroli)
w zakresie jako¶ci i transportu towarów.
Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ nale¿ycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu). Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialno¶æ za braki i wady powsta³e w czasie transportu oraz ponosi z tego tytu³u wszelkie skutki materialne i prawne.
Szczegó³owy opis oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±czniku nr 7 do SWZ tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy – jeden wzór dla wszystkich zadañ/czê¶ci/pakietów.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 15800000-6 - Ró¿ne produkty spo¿ywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 33691,56 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 39816,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 39816,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39816,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAK£AD PRZETWÓRSTWA MIÊSNEGO E.M.K.SMOLAREK SPÓ£KA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6980007243
7.3.3) Ulica: ul. NIEMCEWICZA nr 3
7.3.4) Miejscowo¶æ: KO¦CIAN
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAK£AD PRZETWÓRSTWA MIÊSNEGO E.M.K.SMOLAREK SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
ZAK£AD PRZETWÓRSTWA MIÊSNEGO E.M.K.SMOLAREK SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 39816,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 32620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 32620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAK£AD PRZETWÓRSTWA MIÊSNEGO E.M.K.SMOLAREK SPÓ£KA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6980007243
7.3.3) Ulica: ul. NIEMCEWICZA nr 3
7.3.4) Miejscowo¶æ: KO¦CIAN
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAK£AD PRZETWÓRSTWA MIÊSNEGO E.M.K.SMOLAREK SPÓ£KA JAWNA
jakie przetargi wygra³a firma
ZAK£AD PRZETWÓRSTWA MIÊSNEGO E.M.K.SMOLAREK SPÓ£KA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 32620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 24964,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 24964,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24964,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIAN SOPINKA Marian Sopinka PHUP "MIMAR"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8951293690
7.3.3) Ulica: ZAU£EK ROGOZIÑSKI nr 1, lok. 7
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 51-116
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 24964,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 22929,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 22929,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22929,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIEKARNIA S.C. JAN i PATRYK PRZYBYLSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8840011524
7.3.3) Ulica: ul. Wa³brzyska nr 1
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦widnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNIA S.C. JAN I PATRYK PRZYBYLSKI
jakie przetargi wygra³a firma
PIEKARNIA S.C. JAN I PATRYK PRZYBYLSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 22929,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 30103,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 31193,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30103,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "LECHTOM" TOMASZ SIKOCIÑSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8840031863
7.3.3) Ulica: ul. Stanis³awa Wokulskiego nr 8
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¦widnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 30103,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 76824,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 80573,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76824,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIAN SOPINKA Marian Sopinka PHUP "MIMAR"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8951293690
7.3.3) Ulica: ZAU£EK ROGOZIÑSKI nr 1, lok. 7
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 51-116
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 76824,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 46238,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 46238,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46238,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIAN SOPINKA Marian Sopinka PHUP "MIMAR"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8951293690
7.3.3) Ulica: ZAU£EK ROGOZIÑSKI nr 1, lok. 7
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 51-116
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 46238,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Termomodernizacja budynku ZS w ¯arowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej Powiatu ¦widnickiego pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe"
- Zakup oleju napêdowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w ¦widnicy
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posi³ków Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- "Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym dwóch toalet publicznych w ¦widnicy w 2025 r ".
- Remont i przebudowa budynku dawnego Zboru Ewangelickiego w Letnicy.
- Sukcesywne dostawy rêkawic niesterylnych oraz foliowych
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artyku³ów spo¿ywczych do Zespo³u Szkó³ Zawodowych Nr 1 im. W³adys³awa Kor¿yka w Rykach
- "Dostawa artyku³ów ogólnospo¿ywczych w 2025 roku na potrzeby Domu Pomocy Spo³ecznej w Jaworze podzielonych na 8 grup"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH NA POTRZEBY SZKO£Y PODSTAWOWEJ IM. JANA PAW£A II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdañsku z podzia³em na 7 czê¶ci"
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomy¶lu
wiêcej: Jaja »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.