Ogłoszenie z dnia 2022-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00243942/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
- 2022/BZP 00244418/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-07
- 2022/BZP 00253687/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci w ramach programu "Za Życiem"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO - WYCHOWAWCZY W DZIAŁOSZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000232696
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grota-Roweckiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Działoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-355
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: soszw@onet.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosw-dzialoszyn.cba.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2c1ce169-fdde-11ec-8000-d680d39e541a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci w ramach programu "Za Życiem"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c1ce169-fdde-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00485863
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00202524/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i zajęć specjalistycznych dla dzieci w ramach programu "Za Życiem"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243942/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 238500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Logopeda/NeurologopedaZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 640 godzin.
Zakres obowiązków Logopedy / Neurologopedy:
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.
• udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
• monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
• bieżące uzupełnianie dokumentacji, po każdej zrealizowanej godzinie zajęć;
• nawiązywanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań (jeśli dotyczy)
• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 57600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - PsychologZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 300 godzin.
Zakres obowiązków Psychologa:
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.
• udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
• monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
• bieżące uzupełnianie dokumentacji, po każdej zrealizowanej godzinie zajęć;
• nawiązywanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań (jeśli dotyczy)
• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 27000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Pedagog/OligofrenopedagogZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 380 godzin.
Zakres obowiązków Pedagoga/Oligofrenopedagoga :
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.
• udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
• monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
• bieżące uzupełnianie dokumentacji, po każdej zrealizowanej godzinie zajęć;
• nawiązywanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań (jeśli dotyczy)
• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 34200 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Fizjoterapeuta/Rehabilitant ruchowyZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 500 godzin.
Zakres obowiązków Fizjoterapeuty/Rehabilitanta:
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty/rehabilitanta,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.
• udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
• monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
• bieżące uzupełnianie dokumentacji, po każdej zrealizowanej godzinie zajęć;
• nawiązywanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań (jeśli dotyczy)
• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Terapeuta Integracji SensorycznejZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 500 godzin.
Zakres obowiązków Terapeuty Integracji Sensorycznej:
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla terapeuty Integracji Sensorycznej,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.
• wykonywanie dodatkowych usług fizjoterapeutycznych /terapii Integracji Sensomotorycznej na rzecz dziecka i jego rodziny.
• edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
• udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka oraz instruktażu i informacji niezbędnych do kontynuowania pracy z dzieckiem w domu;
• monitorowanie rozwoju dziecka, w razie potrzeby sporządzanie opinii,
• bieżące uzupełnianie dokumentacji, po każdej zrealizowanej godzinie zajęć;
• nawiązywanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi w celu zapewnienia spójności oddziaływań (jeśli dotyczy)
• organizowanie spotkań i konsultacji dla rodziców/opiekunów prawnych w razie potrzeby;
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – SurdopedagogZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 25 godzin.
Zakres obowiązków Surdopedagoga:
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii
o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych
w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi
w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego
wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla surdopedagoga,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie
barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.
• wykonywanie dodatkowych usług surdopedagoga na rzecz dziecka i jego rodziny.
• edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 2250 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – TyflopedagogZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 25 godzin.
Zakres obowiązków Tyflopedagoga:
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii
o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych
w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi
w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego
wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla tyflopedagoga,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie
barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.
• wykonywanie dodatkowych usług tyflopedagoga na rzecz dziecka i jego rodziny.
• edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 2250 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – HipoterapeutaZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 60 godzin.
Zakres obowiązków Hipoterapeuty:
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii
o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych
w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi
w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego
wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla hipoterapeuty,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie
barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.
• wykonywanie dodatkowych usług hipoterapeuty na rzecz dziecka i jego rodziny.
• edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 5400 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 – Terapeuta WWRD - AutyzmZamówienie obejmuje realizację przedmiotu zamówienia w wymiarze 220 godzin.
Zakres obowiązków Terapeuta WWRD, Autyzm:
• po powołaniu w skład zespołu Specjalistów dla konkretnego dziecka ustalenie, na podstawie opinii
o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju, kierunków i harmonogramu działań podejmowanych
w zakresie wczesnego wspomagania i wsparcia rodziny,
• nawiązanie współpracy z placówką, w której dziecko jest objęte innymi działaniami terapeutycznymi
w celu zapewnienia spójności oddziaływań,
• opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego
wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla Terapeuty WWRD, Autyzm,
• ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, w tym identyfikowanie i eliminowanie
barier i ograniczeń w środowisku utrudniających jego aktywność i uczestnictwo w życiu społecznym,
• analizowanie skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie,
• wprowadzanie zmian w programie stosownie do aktualnych potrzeb dziecka i jego rodziny,
• planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania.
• wykonywanie dodatkowych usług terapeuty WWRD, Autyzm na rzecz dziecka i jego rodziny.
• edukacja rodziców w zakresie wspomagania rozwoju dziecka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 19800 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KONSORCJUM Aldona Lewandowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kalina Świątek Elżbieta Chybińska-Rychel Marta Nowakowska Karina Jenś Łukasz Sierszeń Anna Gosławska Barbara Mrozińska – Bartoszek Iwona Bober Beata Bednarek Kamila Chybińska Wioletta Tasarz-Kowalska Paulina Nąckiewicz Anna Brzezowska Magdalena Patocka Ewa Kucharska-Słabik Wioleta Łakoma Jolanta Kowalska Iwona Zygoń Aldona Lewandowska Elżbieta Wanat-Najgibauer Katarzyna Nowakowska Karolina Kmiecik Wioleta Mucha Aldona Wasiak Anna Pluskota Renata Humieniuk Michalina Sarowska Aleksandra Walasik Małgorzata Domagała Olga Majewska Maria Janeczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: OSOBA FIZYCZNA
7.3.4) Miejscowość: ZALESIAKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KONSORCJUM Aldona Lewandowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kalina Świątek, Elżbieta Chybińska-Rychel, Marta Nowakowska, Karina Jenś, Łukasz Sierszeń, Anna Gosławska, Barbara Mrozińska – Bartoszek, Iwona Bober, Beata Bednarek, Kamila Chybińska, Wioletta Tasarz-Kowalska, Paulina Nąckiewicz, Anna Brzezowska, Magdalena Patocka, Ewa Kucharska-Słabik, Wioleta Łakoma, Jolanta Kowalska, Iwona Zygoń, Aldona Lewandowska, Elżbieta Wanat-Najgibauer, Katarzyna Nowakowska, Karolina Kmiecik, Wioleta Mucha, Aldona Wasiak, Anna Pluskota, Renata Humieniuk, Michalina Sarowska, Aleksandra Walasik, Małgorzata Domagała, Olga Majewska, Maria Janeczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: OSOBA FIZYCZNA
7.3.4) Miejscowość: ZALESIAKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KONSORCJUM Aldona Lewandowska
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kalina Świątek, Elżbieta Chybińska-Rychel, Marta Nowakowska, Karina Jenś, Łukasz Sierszeń, Anna Gosławska, Barbara Mrozińska – Bartoszek, Iwona Bober, Beata Bednarek, Kamila Chybińska, Wioletta Tasarz-Kowalska, Paulina Nąckiewicz, Anna Brzezowska, Magdalena Patocka, Ewa Kucharska-Słabik, Wioleta Łakoma, Jolanta Kowalska, Iwona Zygoń, Aldona Lewandowska, Elżbieta Wanat-Najgibauer, Katarzyna Nowakowska, Karolina Kmiecik, Wioleta Mucha, Aldona Wasiak, Anna Pluskota, Renata Humieniuk, Michalina Sarowska, Aleksandra Walasik, Małgorzata Domagała, Olga Majewska, Maria Janeczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: OSOBA FIZYCZNA
7.3.4) Miejscowość: ZALESIAKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KONSORCJUM ALDONA LEWANDOWSKA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kalina Świątek, Elżbieta Chybińska-Rychel, Marta Nowakowska, Karina Jenś, Łukasz Sierszeń, Anna Gosławska, Barbara Mrozińska – Bartoszek, Iwona Bober, Beata Bednarek, Kamila Chybińska, Wioletta Tasarz-Kowalska, Paulina Nąckiewicz, Anna Brzezowska, Magdalena Patocka, Ewa Kucharska-Słabik, Wioleta Łakoma, Jolanta Kowalska, Iwona Zygoń, Aldona Lewandowska, Elżbieta Wanat-Najgibauer, Katarzyna Nowakowska, Karolina Kmiecik, Wioleta Mucha, Aldona Wasiak, Anna Pluskota, Renata Humieniuk, Michalina Sarowska, Aleksandra Walasik, Małgorzata Domagała, Olga Majewska, Maria Janeczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: OSOBA FIZYCZNA
7.3.4) Miejscowość: ZALESIAKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KONSORCJUM ALDONA LEWANDOWSKA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kalina Świątek, Elżbieta Chybińska-Rychel, Marta Nowakowska, Karina Jenś, Łukasz Sierszeń, Anna Gosławska, Barbara Mrozińska – Bartoszek, Iwona Bober, Beata Bednarek, Kamila Chybińska, Wioletta Tasarz-Kowalska, Paulina Nąckiewicz, Anna Brzezowska, Magdalena Patocka, Ewa Kucharska-Słabik, Wioleta Łakoma, Jolanta Kowalska, Iwona Zygoń, Aldona Lewandowska, Elżbieta Wanat-Najgibauer, Katarzyna Nowakowska, Karolina Kmiecik, Wioleta Mucha, Aldona Wasiak, Anna Pluskota, Renata Humieniuk, Michalina Sarowska, Aleksandra Walasik, Małgorzata Domagała, Olga Majewska, Maria Janeczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: OSOBA FIZYCZNA
7.3.4) Miejscowość: ZALESIAKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KONSORCJUM ALDONA LEWANDOWSKA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kalina Świątek, Elżbieta Chybińska-Rychel, Marta Nowakowska, Karina Jenś, Łukasz Sierszeń, Anna Gosławska, Barbara Mrozińska – Bartoszek, Iwona Bober, Beata Bednarek, Kamila Chybińska, Wioletta Tasarz-Kowalska, Paulina Nąckiewicz, Anna Brzezowska, Magdalena Patocka, Ewa Kucharska-Słabik, Wioleta Łakoma, Jolanta Kowalska, Iwona Zygoń, Aldona Lewandowska, Elżbieta Wanat-Najgibauer, Katarzyna Nowakowska, Karolina Kmiecik, Wioleta Mucha, Aldona Wasiak, Anna Pluskota, Renata Humieniuk, Michalina Sarowska, Aleksandra Walasik, Małgorzata Domagała, Olga Majewska, Maria Janeczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: OSOBA FIZYCZNA
7.3.4) Miejscowość: ZALESIAKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KONSORCJUM ALDONA LEWANDOWSKA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kalina Świątek, Elżbieta Chybińska-Rychel, Marta Nowakowska, Karina Jenś, Łukasz Sierszeń, Anna Gosławska, Barbara Mrozińska – Bartoszek, Iwona Bober, Beata Bednarek, Kamila Chybińska, Wioletta Tasarz-Kowalska, Paulina Nąckiewicz, Anna Brzezowska, Magdalena Patocka, Ewa Kucharska-Słabik, Wioleta Łakoma, Jolanta Kowalska, Iwona Zygoń, Aldona Lewandowska, Elżbieta Wanat-Najgibauer, Katarzyna Nowakowska, Karolina Kmiecik, Wioleta Mucha, Aldona Wasiak, Anna Pluskota, Renata Humieniuk, Michalina Sarowska, Aleksandra Walasik, Małgorzata Domagała, Olga Majewska, Maria Janeczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: OSOBA FIZYCZNA
7.3.4) Miejscowość: ZALESIAKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI DZIAŁOSZYN
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- "REMONT DROGI - UL. OGRODOWA W TRĘBACZEWIE"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
więcej: przetargi DZIAŁOSZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Zapewnienie interdyscyplinarnego wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za Życiem"
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.