Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00467573/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
- 2024/BZP 00501976/01 - Wynik z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Adama Mickiewicza 21
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-120
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 662-44-12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Karolina.korbas@urk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://urk.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/urk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f234afc-dfd2-419f-872b-7905514c9c9b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485955
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00072405/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.26 Zakup mikroskopów
1.2.27 Zakup aparatury laboratoryjnej (wytrząsarki, wyparki, homogenizatory, płyty grzejne, mieszadła laboratoryjne, suszarki, cieplarki, młynki laboratoryjne itp.)
1.2.30 Zakup maszyn ogólnego i specjalnego przeznaczenia (dejonizatory, stacje oczyszczania wody, myjki ultradźwiękowe, wirówki laboratoryjne, łaźnie wodne)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467573
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZiK-DZP.2921.60.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 32596,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa cieplarki laboratoryjnej/ inkubatora4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39300000-5 - Różny sprzęt
4.5.5.) Wartość części: 2666,12 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa płyty grzejnej4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 5450,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mikrowirówki laboratoryjnej4.5.3.) Główny kod CPV: 39300000-5 - Różny sprzęt
4.5.5.) Wartość części: 3485,23 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mikroskopu biologicznego w konfiguracji do obserwacji w polu jasnym i ciemnym z oprzyrządowaniem wraz z trzecim torem optycznym do montażu kamery cyfrowej4.5.3.) Główny kod CPV: 38510000-3 - Mikroskopy
4.5.5.) Wartość części: 20995,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 2 września 2024 r. Zamawiający opublikował na stronie prowadzonego postępowania (adres: https://platformazakupowa.pl/transakcja/971124 ) informację z otwarcia ofert.
W ramach zadania 1 złożono 1 ofertę. Cena zaoferowana przez Wykonawcę opiewała na kwotę 6 273,00 złotych brutto, co przewyższało znacząco możliwości finansowe Zamawiającego, gdyż w informacji o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia obejmującego zadanie 1 wskazano kwotę 3 279,33 złotych (informację opublikowano dnia 22 sierpnia na stronie prowadzonego postępowania pod w/w adresem).
Po weryfikacji możliwości finansowych Zamawiającego podjęto decyzję o unieważnieniu przedmiotowego zadania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Zapis ustawowy o możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia należy interpretować jako warunek pozwalający odstąpić od konsekwencji w postaci unieważnienia postępowania przy przekroczeniu kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a która jest podawana do wiadomości wykonawców najpóźniej przed otwarciem ofert. Ani wykonawca, ani Krajowa Izba Odwoławcza nie ma narzędzi do „zmuszenia” zamawiającego, do poszukiwania dodatkowych środków, czy też zmiany pierwotnych założeń budżetowych (wyrok KIO z dnia 31 października 2023r. sygn. akt: KIO 3042/23).
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ramach zadania 2 „Płyta grzejna” nie złożono oferty. W związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie – w zakresie wszystkich zadań - na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dnia 2 września 2024 r. Zamawiający opublikował na stronie prowadzonego postępowania (adres: https://platformazakupowa.pl/transakcja/971124 ) informację z otwarcia ofert.
W ramach zadania 3 złożono 2 oferty. Oferta Wykonawcy, która opiewała na kwotę 4 797,00 złotych brutto podlegała odrzuceniu, o czym Wykonawcy zostali poinformowani w oddzielnych pismach. Cena drugiej oferty (niepodlegającej odrzuceniu) wynosiła 12 933,45 złotych brutto, co przewyższało znacząco możliwości finansowe Zamawiającego, gdyż w informacji o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia obejmującego zadanie 3 wskazano kwotę 4 286,83 złotych (informację opublikowano dnia 22 sierpnia na stronie prowadzonego postępowania pod w/w adresem).
Po weryfikacji możliwości finansowych Zamawiającego podjęto decyzję o unieważnieniu przedmiotowego zadania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Zapis ustawowy o możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia należy interpretować jako warunek pozwalający odstąpić od konsekwencji w postaci unieważnienia postępowania przy przekroczeniu kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a która jest podawana do wiadomości wykonawców najpóźniej przed otwarciem ofert. Ani wykonawca, ani Krajowa Izba Odwoławcza nie ma narzędzi do „zmuszenia” zamawiającego, do poszukiwania dodatkowych środków, czy też zmiany pierwotnych założeń budżetowych (wyrok KIO z dnia 31 października 2023r. sygn. akt: KIO 3042/23).
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa samochodu dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa akcesoriów i wyposażenia do aparatury medycznej
- Usługa organizacji imprezy turystycznej w ramach Programu Szkoleniowego - Szkolenie Santander/Wizyta studyjna w Brukseli w dniach 11-13.06.2025 roku.
- MODERNIZACJA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z WYKONANIEM OŚWIETLENIA W ZAKŁADZIE OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa chodnika na ul. Podbipięty na długości od pętli do skrzyżowania z ul. Odmętową
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia sprzętowego Straży Gminnej Gminy Tarnów do przeprowadzania kontroli -przestrzegania przepisów ochrony środowiska -drugie postępowanie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu medycznego
- Dostawa aparatu do oznaczania chloramfenikolu w paszy i wodzie
- Dostawa artykułów laboratoryjnych.
- Dostawa pyłomierza grawimetrycznego do jednostki organizacyjnej UW-M w Olsztynie
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.