Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00336332/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rezerwacja i zakup biletów lotniczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142137128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstruktorska 3A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-673
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zbigniew.Majchrzak@nfosigw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nfosigw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-80f3ba44-2c7b-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rezerwacja i zakup biletów lotniczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80f3ba44-2c7b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00485970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095439/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Rezerwacja i zakup biletów lotniczych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336332
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AOOZ/22/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 512489,33 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 410000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna rezerwacja i sprzedaż zagranicznych i krajowych biletów lotniczych wraz z ich dostarczeniem do siedziby NFOŚIGW, w okresie 36 miesięcy. Zamówienie obejmuje zatem zakup biletów lotniczych wraz z usługami dotyczącymi ich rezerwacji.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) zapewnienia możliwości dokonania całodobowej rezerwacji/jej zmiany lub wykupu biletów lotniczych w klasach zleconych przez NFOŚiGW, m. in.: ekonomicznej i biznes na trasach krajowych, europejskich i pozaeuropejskich,
b) wystawiania biletów wygenerowanych bezpośrednio z serwera systemu rezerwacyjnego,
c) wystawiania biletów w formie e-biletów lub w formie papierowej w zależności od decyzji NFOŚiGW,
d) wystawiania biletów elektronicznych,
e) dostarczania (wysyłania), bez dodatkowych opłat, biletów w formie papierowej - nie później niż 24 godziny od złożenia przez NFOŚiGW zamówienia, biletów w formie elektronicznej - do siedziby NFOŚiGW, nie później niż na 6 godzin od potwierdzenia rezerwacji , przy czym bilety w wersji elektronicznej dostarczone będą pod podany przez NFOŚiGW adres poczty elektronicznej wskazanej/ych przez NFOŚiGW osoby/osób,
f) przypominania o zbliżających się terminach wykupów biletów przy dokonanych wcześniej rezerwacjach,
g) oferowania różnych wariantów połączenia z uwzględnieniem najkorzystniejszej ceny i promocji (tzn. uwzględniające zniżki np.: grupowe, jeżeli zachodzą okoliczności umożliwiające ich przyznanie, wynikające z terminu rezerwacji, połączeń weekendowych, wszelkiego rodzaju promocji), długości trasy oraz czasu podróży,
h) zorganizowania i zabezpieczenia kompleksowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami lokalnymi i krajów docelowych (dot. wszelkiego rodzaju opłat – np. lotniskowych, podatków, itp.),
i) bezkosztowej możliwości anulacji rezerwacji lub zmiany czasu, terminu, klasy podróży oraz danych pasażera, o ile fakt ten został zgłoszony Wykonawcy nie później niż na 12 godzin przed planowanym rozpoczęciem podróży,
j) zapewnienie możliwości odbioru biletu poza granicami kraju,
k) przejęcie obowiązków dotyczących składania ew. odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania NFOŚiGW w sprawach reklamacyjnych dot. przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokumentów u Wykonawcy, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych.
NFOŚiGW nie dopuszcza, by Wykonawca zaoferował bilety lotnicze na przeloty oferowane wyłącznie przez tzw. tanie linie lotnicze. Jednakże, Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ofert na zakup biletów również spośród tanich linii lotniczych.
Orientacyjne zapotrzebowanie na usługi objęte postępowaniem w okresie 36 miesięcy:
Bilety lotnicze – ok. 180 sztuk
Najbardziej uczęszczane kierunki lotów:
- kraje UE (w tym m.in.: Bruksela, Belgia oraz pozostałe kraje Europy) – ok. 63% ilości biletów
- pozostałe kraje (m.in. USA) – ok. 20% ilości biletów
- Polska – ok. 17% ilości biletów.
Mówiąc o jednej sztuce biletu rozumie się bilet na trasie „tam i z powrotem”.
Zamawiający zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie odpowiadającym wykorzystaniu co najmniej 40% kwoty całkowitej, przeznaczonej na realizację zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 415600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 415600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 415600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UpHotel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112770574
7.3.3) Ulica: Solna 4
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 415600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dla oferty, o której mowa w sekcji VI, pkt. 6.2.) ogłoszenia ceny jednostkowe są następujące: 1 - 8,00 zł brutto; 2 - 8,00 zł brutto.
Dla oferty, o której mowa w sekcji VI, pkt. 6.3.) ogłoszenia ceny jednostkowe są następujące: 1 - 90,00 zł brutto; 2 - 50,00 zł brutto.
Dla oferty, o której mowa w sekcji VI, pkt. 6.4.) ogłoszenia ceny jednostkowe są następujące: 1 - 8,00 zł brutto; 2 - 8,00 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.