Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395275/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
- 2024/BZP 00415419/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z wyposażeniem w Gminie Purda
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PURDA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743189
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Purda 19
1.5.2.) Miejscowość: Purda
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-030
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 512 22 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@purda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.purda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e1cc828-3933-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z wyposażeniem w Gminie Purda2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e1cc828-3933-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004597/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z wyposażeniem w Gminie Purda
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395275
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z wyposażeniem w Gminie Purda:
Część I: Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z wyposażeniem w Gminie Purda w miejscowościach: Butryny, Szczęsne, Klewki.
1) Butryny kanalizacja sanitarna grawitacyjno-tłoczna:
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur o średnicy Ø200 o długości około 448 m, kanalizacji tłocznej z rur PE RC Ø90 o długości około 20 m wraz z przepompownią strefową – 1 szt., przyłączy grawitacyjnych z rur o średnicy Ø160 w ilości 20 szt. oraz przyłącza tłocznego wraz z kompletną przepompownią przydomową – 1 szt.
Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się:
- Dokumentacja projektowa,
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- Przedmiary robót - element pomocniczy do sporządzenia wyceny.
2) Szczęsne kanalizacja sanitarne tłoczna z przyłączami:
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE RC Ø90 o długości około 944 m i przyłączy Ø50 – 11 szt. oraz kompletnych przepompowni przydomowych – 4 szt.
Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się:
- Dokumentacja projektowa,
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- Przedmiary robót - element pomocniczy do sporządzenia wyceny.
3) Klewki kanalizacja sanitarna i sieć wodociągowa wraz z przyłączami:
Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur o średnicy Ø200, Ø160 o długości około 1576 m, kanalizacji tłocznej o długości 11 m wraz z przepompownią strefową - 1 szt, przyłączy kanalizacji sanitarnej o średnicy Ø160 w ilości około 37 szt. na odcinku od sieci kanalizacji sanitarnej do budynku oraz sieci wodociągowej z rur PE 100 PN 10 trójwarstwowych Ø160, Ø110, Ø63 o łącznej długości około 1709, przyłączy wodociągowych Ø40 i Ø32 w ilości około 37 szt. i łącznej długości około 419 m na odcinkach od sieci wodociągowej do zaworu głównego umieszczonego w budynku odbiorcy – Zgodnie z projektem wykonawczym.
Dostawa i montaż na ujęciu wody w miejscowości Klewki kompletnego sterylizatora UV o wskazanych parametrach:
- Średnica przyłącza DN 150 zamontowany na bajpasie z kształtek nierdzewnych z możliwością odcięcia
- Liczba promienników 3 * 210W
- Trwałość promiennika min 16000 godz.
- Klasa ochrony IP42
- Przepływ do 85m³/godz. Przy transmisji T10=95% i dawce min. 400 J/m²
WAŻNE: ze względu na przebudowę drogi w miejscowości Klewki odcinek kanalizacji sanitarnej od odcinek od S9.5 przez S9.7.1 przez S9.7.3.1 do S9.7.3.4 oraz odcinek wodociągu od W56 przez W48 przez W52 do W62 należy wykonać w terminie 2 miesięcy od podpisania umowy.
Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się:
- Dokumentacja projektowa,
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- Przedmiary robót - element pomocniczy do sporządzenia wyceny.
4) Dostawa ciągnika:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika o mocy minimum 140 KM. Maszyna musi posiadać następujące parametry techniczne: manualna skrzynia biegów, napęd na cztery koła, min 3 zawory mechaniczne, układ podgrzewania paliwa, sterowanie WOM oraz klimatyzację. Maszyna musi być objęta gwarancją na co najmniej 36 miesięcy, mieć zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz posiadać deklarację zgodności z CE.
5) Dostawa walca wibracyjnego:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego walca wibracyjnego ciągnionego WOM. Walec musi posiadać następujące parametry techniczne: długość min 3,00 m, szerokość min 2,00 m, masę min 4,00 tony, napęd hydrauliczny WOM, częstotliwość wibracji 30 HZ oraz głębokość zagęszczenia 0,25 m do 0,55 m. Maszyna musi być objęta gwarancją na co najmniej 36 miesięcy, mieć zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
16700000-2 - Ciągniki
43312400-7 - Walce drogowe
4.5.5.) Wartość części: 4079701,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z wyposażeniem w Gminie Purda:
Część II: Budowa i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z wyposażeniem w Gminie Purda w miejscowościach: Nowa Kaletka, Klebark Wielki.
1) Nowa Kaletka dz. nr 389/2, 228/2 Sieć wodociągowa z przyłączami przy Społem:
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej wraz z uzbrojeniem z rur PE RC Ø110 o długości około 480 m i przyłączy PE Ø32 w ilości 25 szt. od sieci wodociągowej do granicy działki.
Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się:
- Dokumentacja projektowa,
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- Przedmiary robót - element pomocniczy do sporządzenia wyceny.
2) Nowa Kaletka dz. nr 298/53, 298/2, 298/11, 298/40, 3069/6 Sieć wodociągowa z przyłączami Bałdzki Róg:
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej wraz z uzbrojeniem z rur PE RC Ø90 o długości około 404 m i przyłączy PE Ø32 w ilości 26 szt. od sieci wodociągowej do granicy działki.
Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się:
- Dokumentacja projektowa,
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- Przedmiary robót - element pomocniczy do sporządzenia wyceny.
3) Klebark Wielki kanalizacja sanitarna i siec wodociągowa wraz z przyłączami
Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur o średnicy Ø200, Ø160 o łącznej długości około 2460 m, kanalizacji sanitarnej tłocznej o długości około 238 m z dwoma przepompowniami strefowymi i jedną przepompownią przydomową, przyłączy kanalizacji sanitarnej o średnicy Ø160 w ilości około 62 szt. na odcinku od sieci kanalizacji sanitarnej do pierwszej studzienki oraz sieci wodociągowej z rur PE 100RC o łącznej długości około 1944 m, przyłączy wodociągowych w ilości około 48 szt. na odcinkach od sieci wodociągowej do granicy nieruchomości.
Dostawa i montaż w budynku pompowni wody czystej w Klebarku Wielkim kompletnego Sterylizatora UV o wskazanych parametrach:
- Średnica przyłącza DN 100 zamontowany na bajpasie z kształtek nierdzewnych z możliwością odcięcia
- Liczba promienników 2* 210W
- Trwałość promiennika min 16000 godz.
- Klasa ochrony IP42
- Przepływ do 46m³/godz. Przy transmisji T10=95% i dawce min. 400 J/m²
Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się:
- Dokumentacja projektowa,
- Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- Przedmiary robót - element pomocniczy do sporządzenia wyceny.
4) Dostawa koparko-ładowarki:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki o mocy minimum 110 KM. Maszyna musi posiadać następujące parametry techniczne: całkowita długość robocza koparko-ładowarki maksymalnie 6,0 m, pojemność silnika minimum 4,5 litra, koła jezdne: przednie i tylne równe o rozmiarze minimum 28”, skrzynia biegów automatyczna, zbiornik paliwa o pojemności minimum 150 litrów. Maszyna musi być objęta gwarancją na co najmniej 36 miesięcy, mieć zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz posiadać deklarację zgodności z CE.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
4.5.5.) Wartość części: 3710424,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4307504,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6740032,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4307504,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe Budownictwa „PYZAK” Anna Pyzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7431235579
7.3.3) Ulica: ul. Dąbrowskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.5) Kod pocztowy: 11-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe Budownictwa "PYZAK" Anna Pyzak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4307504,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4691485,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7116164,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4691485,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe Budownictwa „PYZAK” Anna Pyzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7431235579
7.3.3) Ulica: ul. Dąbrowskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.5) Kod pocztowy: 11-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Transportowo-Sprzętowe Budownictwa "PYZAK" Anna Pyzak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4691485,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
- Budowa żłobka w Żninie
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
- Budowa Ośrodka Rehabilitacji dzikich zwierząt wraz z niezbędną infrastrukturą
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.