Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00443081/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w lokalach mieszkalnych budynku komunalnego zlokalizowanego przy ul. Żwirowej 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.galazka@umminskmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9622101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w lokalach mieszkalnych budynku komunalnego zlokalizowanego przy ul. Żwirowej 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0992a57c-1ed5-4cb7-94da-79b16b54b951
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00485989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030158/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zmiana systemu ogrzewania w lokalach mieszkalnych w mieście Mińsk Mazowiecki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443081
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy WI.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 143539,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie jest realizowane ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach programu wsparcia „Mazowsze dla czystego ciepła”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w 6 lokalach mieszkalnych w budynku komunalnym przy
ul. Żwirowej 3;
2) podłączenie wewnętrznych instalacji gazowych poszczególnych lokali do sieci gazowej;
3) zakup, dostawę i montaż kondensacyjnych kotłów gazowych dwufunkcyjnych, wiszących;
4) zakup, dostawę i montaż kuchni gazowych;
5) załatwienie wszelkich wymaganych przepisami prawa formalności związanych z odbiorem i dopuszczeniem do eksploatacji wykonanych instalacji gazowych dla poszczególnych lokali w tym między innymi:
wykonanie prób i badań związanych z wykonaną instalacją,
pierwsze uruchomienie urządzenia grzewczego przez autoryzowany serwis wraz z rozruchem technologicznym instalacji. W ramach pierwszego uruchomienia Wykonawca jest zobowiązany wykonać w szczególności: sprawdzenie prawidłowości podłączenia urządzenia grzewczego do instalacji hydraulicznej, elektrycznej oraz odprowadzenia spalin, regulację parametrów grzewczych, kontrolę poprawności działania, sprawdzenie zabezpieczeń,
6) przeszkolenie Użytkownika w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń,
7) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji techniczno-rozruchowej i karty gwarancyjnej, a instrukcji obsługi Użytkownikowi instalacji,
8) uporządkowanie terenu po prowadzonych robotach oraz zagospodarowanie odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach.
9) Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji jakości na okres minimum 24 miesięcy, z zastrzeżeniem Rozdziału XXI ust. 3 pkt 1.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) udostępniona przez Zamawiającego dokumentacja projektowa jedynie w zakresie ul. Żwirowej 3, w skład której wchodzą:
-Projekt Instalacji Wewnętrznej Gazowej;
-Projekt Wykonawczy Instalacji Centralnego Ogrzewania;
-Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacja gazowa wewnętrzna wraz z kotłem gazowym dwufunkcyjnym;
-Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – instalacja centralnego ogrzewania;
-Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych instalacje
wod-kan;
b) Przedmiar robót;
c) Wzór Umowy – Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wprowadza wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących określone czynności w zakresie realizacji zamówienia. Szczegółowe informacje zostały zawarte w §2 wzoru umowy.
5. Wykonawca w dniu zawarcia umowy zobowiązany jest złożyć:
1) szczegółowy kosztorys ofertowy wskazujący sposób wyliczenia ceny ofertowej przedmiotu zamówienia;
2) dokumenty poświadczające, że kierownik robót posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162478,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162478,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162478,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Trak Instal Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7010479031
7.3.3) Ulica: Wspólna 41/76
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-519
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162478,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Artykuły żywnościowe cz. I.
- Usługa w zakresie dzierżawy dwóch zbiorników o pojemności 6400 litrów każdy wraz z wykonaniem instalacji oraz sukcesywna dostawa gazu propan do celów grzewczych w kompleksie wojskowym K-1023 .
- ZP/12/2025 Świadczenie usługi w zakresie przeglądu, serwisu i napraw w hangarach typu lekkiego (HTL) dla statków powietrznych w kompleksie wojskowym K-6031 na terenie 23. BLT w Mińsku Mazowieckim
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Mińsku Mazowieckim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - tonery
- ZP/10/25 "Remont nawierzchni betonowej drogi startowej"
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania oraz wodno-kanalizacyjnej w budynku WOMP w Kielcach
- Przebudowa części budynku Technikum Leśnego w Miliczu na szatnie dla uczniów
- Dobudowa budynku Urzędu Gminy z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych - Przebudowa i adaptacja dla potrzeb CUS
- Budowa oczyszczalni ścieków, zbiorników retencyjnych na wodę oraz sieci wodociągowej na terenie gminy Choceń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.