eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynKarma dla ptaków



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Karma dla ptaków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Lasów Państwowych

1.3.) Oddział zamawiającego: ZPUH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511001691

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marii Zientary Malewskiej 51/53

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-307

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpuh@olsztyn.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpuh.olsztyn.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Karma dla ptaków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f32f6ed4-e75a-44ec-aca5-ed26fbfa779b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00580017/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.5 Karma dla ptaków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f32f6ed4-e75a-44ec-aca5-ed26fbfa779b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu portalu e-zamowienia, który dostępny jest
pod adresem: www.ezamowienia.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: www.epuap.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
• Ewa Wojdyło – w sprawach formalno-prawnych nr tel. 89 5327 324
e-mail: ewa.wojdylo@olsztyn.lasy.gov.pl w dni robocze w godz.: 7:00 14:00
Bogdan Gryko – w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia e-mail:bogdan.gryko@olsztyn.lasy.gov.pl;
nr tel.89 53 27 306;w dni robocze w godz.: 7:00 14:00
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat
zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin
Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania
z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na e-zamówienia.
9. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia
(przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: HP.270.23.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia: zakup karmy dla ptaków:
a) Ptasie pyzy 500 g – formowana w kule tzw. „ ptasie pyzy”, karma w torebce siatkowej ze sznurkiem lub drutem umożliwiającym jej zawieszenie, formowana w kule o wadze 500 g +/- 5 %, o składzie minimum: pszenica (całe ziarna i śruta pszenna) 33%; łój 22%; słonecznik 20%; śruta kukurydziana 10%; kreda 7% ; otręby pszenne 5% ; orzech ziemny 2%; rzepak 1% - w ilości 176 000 szt.
b) Ptasie pyzy 90 g x 30 sztuk w wiaderku - formowana w kule tzw. „ ptasie pyzy”, karma w torebce siatkowej, formowana w kule o wadze 90 g +/- 10 %, pakowane w pojemnik plastikowy typu wiaderko , o wadze karmy w wiaderku 2,5 kg - 2,7 kg, o składzie minimum: pszenica (całe ziarna i śruta pszenna) 33%; łój 22%; słonecznik 20%; śruta kukurydziana 10%; kreda 7% ; otręby pszenne 5% ; orzech ziemny 2%; rzepak 1% - w ilości 400 szt.
c) Ptasie pyzy 90 g x 130 sztuk w kartonie - formowana w kule tzw. „ ptasie pyzy”, karma w torebce siatkowej ze sznurkiem lub drutem umożliwiającym jej zawieszenie, formowana w kule o wadze 90 g +/- 10 %, opakowanie 130 sztuk, o składzie minimum: pszenica (całe ziarna i śruta pszenna) 33%; łój 22%; słonecznik 20%; śruta kukurydziana 10%; kreda 7% ; otręby pszenne 5% ; orzech ziemny 2%; rzepak 1% - w ilości 100 szt.
d) Ptasie pyzy 90 g x 6 sztuk w folii -formowana w kule tzw. „ ptasie pyzy”, karma w torebce siatkowej, formowana w kule o wadze od 90 g +/- 10%, pakowane w folię po 6 szt. o składzie minimum: pszenica (całe ziarna i śruta pszenna) 33%; łój 22%; słonecznik 20%; śruta kukurydziana 10%; kreda 7% ; otręby pszenne 5% ; orzech ziemny 2%; rzepak 1% - w ilości 300 szt
e) Karma sypka dla ptaków dziko żyjących 1 kg - mieszanka pakowana w worki foliowe 1 kg o składzie minimum: pszenica 30%, słonecznik 22%, kukurydza łamana 10%, owies bezłuskowy 10%, płatki owsiane 8%, płatki pszenni 8%, sorgo 4%, orzech połówki 3%, rodzynki 2%, proso 3%, - w ilości 1000 szt.
f) Laska zbożowa 600 g - formowana w laskę - karma w torebce siatkowej ze sznurkiem lub drutem umożliwiającym zawieszenie, formowana w baton/laskę o wadze 600g +/- 10 %, o składzie minimum: łój 32%, pszenica 23%, słonecznik 12%, kukurydza łamana 8%, owies bezłuskowy 8%, płatki owsiane 5%, płatki pszenne 5%, , sorgo 2%, orzech połówki 2%, proso 2%, rodzynki 1%, - w ilości 1000 szt.
g) Słonecznik 1kg - niełuskane ziarno słonecznika pakowane w worki foliowe 1 kg - w ilości 1300 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający na podstawie art. 441 ustawy prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji.
W ramach realizacji Umowy oraz w terminach w niej przewidzianych, w przypadku wyczerpa-nia ilości asortymentu
wskazanej w formularzu ofertowym, Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy
obejmujący dostawy towarów będących przedmio-tem zamówienia („Opcja”) w terminie 14 dnia od dnia wyczerpania
asortymentu z oferty. Za-mawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonaw-cy
nie służy roszczenie o ich zlecenie.
Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa Opcji w przypadku, gdy wyczerpaniu ulegnie zakres podstawowy i zakup
dodatkowej ilości produktu będzie leżał w interesie Zamawiającego oraz wynikał z jego bieżących potrzeb.
Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone w ilości, która nie przekroczy 20% wartości brutto umowy.
Skorzystanie z Opcji może nastąpić wyłącznie w okresie obowiązywa-nia umowy.
Podstawą określenia wartości dostaw towarów zleconych w ramach Opcji będzie cena jed-nostkowa określona w ofercie
Wykonawcy.
Zlecanie dostaw będących przedmiotem Opcji, ich odbiór, uiszczanie zapłaty oraz odpowie-dzialność za ich niewykonanie
lub nienależyte wykonanie, w tym odpowiedzialność w postaci kar umownych, jak również realizacja uprawnień
Zamawiającego wynikających z Umowy, następować będzie na analogicznych zasadach, jak w przypadku dostaw będących Przedmiotem Umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas realizacji zamowienia częściowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają możliwość zmian w treści umowy, w zakresie wysokości cen towarów i wyna-grodzenia Wykonawcy w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę obniżki cen oferowanych towa-rów określonej czasowo lub stałej przez cały czas trwania umowy.
2. Strony dopuszczają również możliwość zmian w treści umowy, w zakresie wysokości cen towarów i wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitało-wych
- jeżeli wymienione wyżej zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.