Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00433182/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dowóz dzieci z terenu Gminy Lubasz do Zespołu Szkół Specjalnych w Gębicach w okresie od 02 stycznia 2023 r. do 30 czerwca 2023 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570219211
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 37
1.5.2.) Miejscowość: Lubasz
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-720
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672556039
1.5.8.) Numer faksu: 672556462
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzosip13@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gzosiplubasz.naszaplacowka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gzosiplubasz.naszaplacowka.pl/bip/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz dzieci z terenu Gminy Lubasz do Zespołu Szkół Specjalnych w Gębicach w okresie od 02 stycznia 2023 r. do 30 czerwca 2023 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1afa8132-60c2-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486032
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433182/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZOSIP.454.02.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 58418,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
świadczenie usług polegających na dowozie i odwozie uczniów z ternu Gminy Lubasz do szkół w tym do Zespołu Szkół Specjalnych w Gębicach w okresie od 02 stycznia 2023 do 30 czerwca 2023 według harmonogramu dowozów i odwozów szkolnych. Usługa świadczona będzie w dni nauki szkolnej przy udziale busa o minimalnej liczbie miejsc siedzących 12. Pojazd musi spełniać wszystkie wymogi techniczne związane z dowozem dzieci do szkół. Ponadto autobus musi być wyposażony w pasy bezpieczeństwa na każdym z siedzeń. W ciągu jednego dnia nauki szkolnej pojazd będzie pokonywać ok. 166 km - wg harmonogramu dowozów szkolnych tj.
Dowóz uczniów:
Dębe 7,00 - Klempicz 7,10- Sokołowo 7,15 - Miłkówko 7,20 - Nowina 7,40 - Lubasz cegielnia 7,45 – Lubasz ul. Stajkowska 7,50 - Lubasz ul. Szkolna 6 – 7,55 – Lubasz ul. Podgórna 8,00 – Lubasz ul. Nowa 8,05 - Sławno 8,10 - Gębice 8.20
Odwóz uczniów:
Lubasz 13,50 – Cegielnia 13,55 – Lubasz 14,00
Lubasz 14,00 – Dębe 14,05 – Lubasz 14,20
Lubasz 14,45 –Lubasz cegielnia - 14,50 - Sławno 14,55
Gębice 15,30 - Sławno 15,40 - Lubasz ul. Nowa 15,45 - Klemicz 15,55 – Sokołowo 16.00 -Milkówko 16,05 – Nowina 16,15 - Lubasz ul. Szkolna 6 - 16,25 - ul. Podgórna - 16,20 – Dębe 16.25
3. Dowóz uczniów rozpoczyna się w miejscowości Dębe, odwóz uczniów kończy się również w miejscowości Dębe.
Zamawiający zastrzega, że jeśli wyniknie potrzeba wykonania z uczniami dodatkowych kursów w przerwie pomiędzy dowozem a odwozem wykonawca będzie zobowiązany zrealizować taki kurs wg stawki zaoferowanej w przedmiotowych dowozach szkolnych na okres od 02.01.2023 r. do 30.06.2023 r. Po zakończonym miesiącu - do 10 dnia miesiąca następnego wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do zamawiającego fakturę oraz wykaz wykonanych kursów autobusem z miesiąca stanowiącego przedmiot świadczenia usług dowozu uczniów.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras, czasu przejazdów i liczby pokonanych kilometrów w zależności od sytuacji wynikającej z planów pracy szkoły.
2) Zamawiający zapewnia osobę sprawującą nadzór nad bezpieczeństwem przewożonych dzieci.
3) Usługa dowozu dzieci musi być realizowana pojazdem spełniającym wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016, poz. 2022 ze zm.).
4) Bus musi posiadać aktualne badanie techniczne.
5) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63092,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95898,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63092,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Binek Bus P.H.U. Przewóz Osób Zbigniew Gieremek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631011270
7.3.3) Ulica: Siedmiogóra 30
7.3.4) Miejscowość: Czarnków
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BINEK" BUS PHU Przewóz Osób Zbigniew Gieremek
jakie przetargi wygrała firma
"BINEK" BUS PHU Przewóz Osób Zbigniew Gieremek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63092,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
- Świadczenie usług w zakresie regularnych przewozów osób w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Kondratowice w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2025 roku
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2025 roku - część I i III
- Świadczenie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Złotoryja
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.