eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup i montaż systemu komunikacji interkom do sal widowiskowych i pomieszczeń technicznych dla potrzeb działalności Teatru Groteska w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i montaż systemu komunikacji interkom do sal widowiskowych i pomieszczeń technicznych dla potrzeb działalności Teatru Groteska w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR GROTESKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278793

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skarbowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-121

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126334822

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: groteska@groteska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.groteska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e77134cf-3aa7-11ef-b37c-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i montaż systemu komunikacji interkom do sal widowiskowych i pomieszczeń technicznych dla potrzeb działalności Teatru Groteska w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e77134cf-3aa7-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486056

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399528

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271-1/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 502455,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i montaż systemu komunikacji interkom do sal widowiskowych i pomieszczeń technicznych dla potrzeb działalności Teatru Groteska w Krakowie
Załącznik nr 7 do SWZ
2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia są ponadto określone w:
1) załączniku nr 7.1 do SWZ – dotyczącym elementów zakupu,
2) Zamawiający informuje, że w zakresie interkomu nie dysponuje w chwili obecnej żadnym systemem.
3. Zamawiający informuje, że w zakresie nagłośnienia dysponuje w chwili obecnej systemem Allen & Head dLive z kartą DANTE. Oferowane w tym zakresie urządzenia i oprogramowanie muszą być z nim kompatybilne. Przez kompatybilność z posiadanym systemem Zamawiający będzie uważać co najmniej:
1) stosowanie protokołów komunikacyjnych, które są zgodne z obsługiwanymi przez konsole dLive, jak GigaAce lub DX z kartą Dante, bez dodatkowych konwerterów lub oprogramowania.
4.Oferta powinna spełniać wszystkie określone powyżej wymagania, a także wymagania wskazane w załącznikach nr 8.1 do SWZ w stopniu co najmniej w minimalnym.

5. Urządzenia systemu interkomowego muszą tworzyć jednorodny system – wszystkie pulpity oraz matryca muszą pochodzić od jednego producenta.

6.Wszystkie oferowane urządzenia powinny pochodzić z seryjnej produkcji. Nie dopuszcza się rozwiązań spoza oficjalnej produkcji w tym wykonań indywidualnych. Dopuszcza się indywidualne wykonanie przyłączy sygnałowych, skrzyń transportowych, stojaków inspicjenta, uchwytów, krosownic oraz tablic i paneli przyłączeniowych.

7.Wykonawca do oferty zobowiązany jest dostarczyć szczegółową listę oferowanych urządzeń zgodnie z załącznikiem nr 2 formularzem asortymentowo cenowym. Obowiązek dostarczenia kart katalogowych nie obejmuje w/w wykonań indywidualnych.

8.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć komplet urządzeń oraz wykonać wszelkie prace służące spełnieniu minimalnych parametrów oraz funkcji oferowanych systemów. W celu realizacji poniższych założeń dla poszczególnych systemów, Wykonawca musi dostarczyć komplet urządzeń w ilościach zgodnie z załącznikiem nr 8.1.

9.System Inspicjenta powinien składać się z kilku współdziałających ze sobą podsystemów, takich jak:
• System komunikacji interkomowej
• System rozgłoszeniowy
• System podglądu akcji scenicznej
• System nasłuchu akcji scenicznej



10.System Inspicjenta ma za zadanie umożliwić:
1) Komunikację głosową pomiędzy stanowiskami obsługi technicznej z wykorzystaniem cyfrowej transmisji sygnałów fonicznych i sterujących w trybie full duplex, umożliwiającym jednoczesną komunikację dwukierunkową
2) Nadawanie komunikatów słownych oraz muzycznych do wszystkich pomieszczeń objętych systemem rozgłoszeniowym z uwzględnieniem podziału na strefy (m. in. garderoby, pomieszczenia techniczne),
3) Nasłuch akcji scenicznej w garderobach, pomieszczeniach technicznych oraz za pomocą pulpitów systemu interkomowego
4) Niskolatencyjny podgląd przestrzeni wykorzystywanych podczas realizacji widowiska w oparciu o standard SDI, z wykorzystaniem kamer, matrycy dystrybuującej sygnały wideo oraz stałych monitorów podglądowych.
5) Podłączenie kolejnych urządzeń takich jak kamery oraz monitory do systemu podglądu za pomocą infrastruktury połączeń koncentrycznych 75 Ohm
6) Uruchomienie dzwonków antraktowych
7) Komunikację z pozostałymi elementami cyfrowej sieci fonicznej za pomocą protokołu cyfrowego Dante.

11.Zakłada się wydzielenie 4 niezależnych stref rozgłoszeniowych:
1) Garderoby, przejścia techniczne Sali Teatralnej
2) Garderoby Sali Kopułowej
3) Kabiny realizatorów oświetlenie, multimediów
4) Foyer, korytarze techniczne, kawiarnia, toalety

12.System inspicjenta powinien być przystosowany do realizacji wszystkich wydarzeń odbywających się w teatrze i wymagających komunikacji między osobami odpowiedzialnymi za ich realizację.

13.System inspicjenta powinien umożliwić niezależną pracę dla obsługi Sali Teatralnej oraz Sali Kopułowej, jednocześnie zachowując możliwość komunikacji pomiędzy dwoma salami.

14.Wykonawca zainstaluje niezbędne okablowanie dla wszystkich systemów wraz z wykonaniem niezbędnych tras kablowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 502455,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 502455,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 502455,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUDIO PLUS SP. Z.O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181357768

7.3.3) Ulica: Kolejowa 100

7.3.4) Miejscowość: Łomianki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 502455,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.