eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleRozbudowaDPNr1756O Chróścina-PNW-od skrzyżowania zDW429 do końca przebiegu(przejazd kolejowy)wraz z rozbudową odc. drogi do bramy gł. jednostki wojskowej w m. PNW-remont odc. 1,8 km (DW 429-Chróścina)



Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
RozbudowaDPNr1756O Chróścina–PNW–od skrzyżowania zDW429 do końca przebiegu(przejazd kolejowy)wraz z rozbudową odc. drogi do bramy gł. jednostki wojskowej w m. PNW–remont odc. 1,8 km (DW 429-Chróścina)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opolski -Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531421584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Książąt Opolskich 27

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-005

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdp.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.opole.pl/291/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.zdp.opole.pl/87/26/informacje-ogolne.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RozbudowaDPNr1756O Chróścina–PNW–od skrzyżowania zDW429 do końca przebiegu(przejazd kolejowy)wraz z rozbudową odc. drogi do bramy gł. jednostki wojskowej w m. PNW–remont odc. 1,8 km (DW 429-Chróścina)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-557f1d14-5921-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486062

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023929/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 RozbudowaDP1756O Chróścina–PNW–od skrzyżowania zDW429 do końca przebiegu (przejazd kolejowy) wraz z rozbudową odc. drogi do bramy głównej jednostki wojskowej w m.PNW-remont odc. 1,8 km-DW429-Chróścina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418105/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SD.261.14.2022.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1756 O na odcinku DW 429 - Chróścina. Długość remontowanego odcinka drogi wynosi 1800 m. Zamówienie należy wykonać w całości.
Zadanie swoim zakresem obejmuje:
- roboty pomiarowe,
- frezowanie planimetryczne średnio 2 cm – odcinkowo,
- skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową,
- ułożenie warstwy wyrównawczej z frezowiny,
- skropienie emulsją warstwy frezowiny,
- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm,
- uzupełnienia poboczy frezowiną gr. 9 cm,
- szczegółowy zakres i wymagania określono w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
2. Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie podzielił przedmiotowego zamówienia na części, ponieważ nie jest to uzasadnione ze względu na specyfikę i technologię realizacji robót. Ewentualny podział zamówienia na części spowodowałby nadmierne trudności techniczne oraz ryzyko nienależytego wykonania przedmiotowego zamówienia wskutek konieczności wykonania dodatkowego świadczenia polegającego na koordynacji działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
- dostarczenia w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy Kosztorysu Szczegółowego oraz harmonogramu rzeczowo - finansowego robót. Przekazanie powyższych warunkuje przekazanie placu budowy Wykonawcy;
- opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
- opracowania Programu Zapewnienia Jakości (PZJ);
- opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu (wraz z jego zatwierdzeniem);
- wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót;
- zorganizowanie, utrzymanie i likwidację zaplecza i placu budowy;
- zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót;
- innych prac wynikających z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu oraz ze specyfikacji technicznej i projektu,
- zorganizowania odbioru odpadów, których stał się wytwórcą podczas wykonywania robót i pokrycia kosztów ich odwozu i składowania;
- Wykonawca będzie sporządzał dokumentację fotograficzną z przebiegu robót ( 1 egz. płyt CD, przekazany wraz z dokumentacją powykonawczą).
Koszt powyższych prac obciąży Wykonawcę robót.
4. Uwaga !!!
Przedmiar robót stanowi dokument jedynie pomocniczy.
Podstawą zamówienia są dane zawarte w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 24 miesięcy. Deklarowany okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert:
- minimalny deklarowany okres gwarancji - 24 miesiące,
- maksymalny deklarowany okres gwarancji - 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 644444,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WÓJCIK WIESŁAW PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWO-USŁUGOWE "BEST-OPEBEL

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mateusz Wójcik, Marta Katolik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540136416

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.