Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00456404/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Leżajsk do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Jana Pawła II w Leżajsku w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LEŻAJSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukasza Opalińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Leżajsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 240 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.gminalezajsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-lezajsk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59b894c6-3ccd-40ed-b59d-e4f8fb1440f21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Leżajsk do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Jana Pawła II w Leżajsku w roku szkolnym 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59b894c6-3ccd-40ed-b59d-e4f8fb1440f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486091
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041192/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Leżajsk do SOSW w Leżajsku oraz do oddziału przedszkolnego ww. Ośrodka w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456404
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część numer 1:„Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Leżajsk z miejscowości Brzóza Królewska, Gwizdów, Giedlarowa do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego
im. Jana Pawła II w Leżajsku”.
Trasa:
1. Brzóza Królewska (4 uczniów)
2. Gwizdów (2 uczniów)
3. Giedlarowa (6 uczniów)
4. Przedszkole w Leżajsku, ul. Sandomierska 39
5. Internat Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Leżajsku, ul. Skłodowskiej 8
6. Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Leżajsku, ul. Mickiewicza 76
Odwóz trasą: Leżajsk – Giedlarowa – Gwizdów –– Brzóza Królewska
Realizacja zadania polega na przewozie dzieci/uczniów na trasie: dom – przedszkole/szkoła – dom, pod opieką opiekuna.
Łączna ilość kilometrów na usługi dziennie nie przekroczy 52 km.
Wykonawca jest zobowiązany doliczyć do ceny oferty koszty zatrudnienia opiekuna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1) Przywóz dzieci/uczniów na zajęcia do przedszkola/szkoły i odwóz dzieci do domu po zakończonych zajęciach.
2) Dzieci dowożone będą codziennie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii oraz dni wolnych od nauki lub zawieszenia zajęć. Zakładana w roku szkolnym 2024/2025 ilość dni w których wykonywana będzie usługa dowozu wynosi ok. 188 dni.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu dowozu w trakcie realizacji umowy po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy, w tym z rezygnacji z wybranych kursów, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
4) W trakcie realizacji zamówienia ilość kilometrów oraz liczba przewożonych dzieci/uczniów mogą ulec zmianie:
zmniejszeniu/zwiększeniu, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego (np. zmiany miejsca zamieszkania uczniów, długotrwałą chorobą uczniów, albo innymi okolicznościami). Wykonawca powinien uwzględnić ewentualne zwiększenie liczby dzieci i uczniów o maksymalnie dwie osoby na każdej z części. Cena zaoferowana za jeden kilometr jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania z wyjątkiem zapisów określonych w § 9 wzoru umowy. Minimalny zakres świadczenia
usługi wyniesie 70%. Zamawiający zobowiązany jest informować Wykonawcę o każdej zmianie z co najmniej 7 - dniowym wyprzedzeniem.
5) Usługa dowozowa będzie świadczona zgodnie z obowiązującym rozkładem zajęć w roku szkolnym 2024/2025, w godzinach ustalonych z dyrekcją placówki oświatowej. Godziny dowozu i odwozu uczniów mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
W roku szkolnym 2024/2025 planuje się jeden dowóz i jeden odwóz w ciągu dnia.
6) Wśród przewożonych dzieci znajdują się uczniowie poruszający się na wózkach inwalidzkich. Uczniowie podczas transportu powinni na nich pozostać ze względu na stan zdrowia (część numer 2 – 1 uczeń, część numer 3 – 1 uczeń).
7) Wykonawca w czasie dowozu dzieci/uczniów musi zapewnić na własny koszt opiekę osoby, która zapewni przewożonym dzieciom warunki bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem.
Dodatkowo do zadań opiekuna należy:
a) doprowadzenie dzieci do przedszkola/szkoły i przekazanie pod opiekę osobie upoważnionej,
b) po zakończeniu zajęć odebranie dzieci/uczniów spod opieki osób upoważnionych i po dowiezieniu pod dom przekazanie pod opiekę rodziców, nie dopuszcza się przekazywania dziecka w drodze powrotnej z przedszkola/szkoły do domu osobom nieupoważnionym lub pozostawienia bez opieki,
c) przekazywanie rodzicom informacji z przedszkola/szkoły.
8) Dzieci niepełnosprawne zostają odbierane i przywożone pod adres zamieszkania. Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty udostępni Wykonawcy dane adresowe przewożonych. dzieci/uczniów. Wykonawca obowiązany jest do zachowania tajemnicy danych adresowych dowożonych dzieci/uczniów i nie przekazywania ich osobom postronnym.
9) Usługa przewozowa winna być realizowana środkami transportu przewoźnika dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowanymi do przewozu dzieci/uczniów niepełnosprawnych (w tym dzieci na wózkach inwalidzkich), spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do ich świadczenia. Wszystkie dzieci powinny mieć zapewnione miejsca
siedzące z pasami bezpieczeństwa.
10) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przewożonych pasażerów. Pojazdy, którymi Wykonawca będzie świadczył usługi muszą posiadać ubezpieczenie OC i NNW oraz muszą być utrzymywane w czystości. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikające z naruszenia
zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz za nie zapewnienie dzieciom/uczniom i opiekunom odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie przejazdu.
11) Kursy nie mogą być odwoływane przez Wykonawcę.
12) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym po dostarczeniu przez Wykonawcę:
a) faktury na której określona będzie łączna ilość przejechanych kilometrów w danym miesiącu świadczonej usługi oraz stawka za kilometr,
b) potwierdzenia w formie pisemnej przez Dyrektora Ośrodka lub osobę upoważnioną ilości dni w każdym miesiącu, w którym dzieci uczęszczały na zajęcia.
13) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na trzy części Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zadania jednym środkiem transportu: dowóz dzieci/uczniów
z jednej części do Przedszkola, Internatu SOSW i SOSW w Leżajsku, następnie z drugiej części do Przedszkola, Internatu SOSW i SOSW w Leżajsku i dowóz z części trzeciej do Internatu SOSW w
Leżajsku tak, aby wszystkie dzieci zostały dowiezione do Przedszkola, Internatu SOSW i SOSW w Leżajsku nie później niż na godzinę 8.00.
Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji zadania w wysokości 70%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 82020,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część numer 2:„Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Leżajsk z miejscowości Chałupki Dębniańskie, Dębno, Wierzawice do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego
im. Jana Pawła II w Leżajsku”.
Trasa:
1. Chałupki Dębniańskie (3 uczniów)
2. Dębno (2 uczniów)
3. Wierzawice (5 uczniów)
4. Przedszkole w Leżajsku, ul. Sandomierska 39
5. Internat Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Leżajsku, ul. Skłodowskiej 8
6. Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy w Leżajsku, ul. Mickiewicza 76
Odwóz trasą: Leżajsk – Wierzawice – Dębno – Chałupki Dębniańskie.
Realizacja zadania polega na przewozie dzieci/uczniów na trasie: dom – przedszkole/szkoła – dom, pod opieką opiekuna.
Łączna ilość kilometrów na usługi dziennie nie przekroczy 41 km.
Wykonawca jest zobowiązany doliczyć do ceny oferty koszty zatrudnienia opiekuna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1) Przywóz dzieci/uczniów na zajęcia do przedszkola/szkoły i odwóz dzieci do domu po zakończonych zajęciach.
2) Dzieci dowożone będą codziennie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii oraz dni wolnych od nauki lub zawieszenia zajęć. Zakładana w roku szkolnym 2024/2025 ilość dni w których wykonywana będzie usługa dowozu wynosi ok. 188 dni.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu dowozu w trakcie realizacji umowy po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy, w tym z rezygnacji z wybranych kursów, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
4) W trakcie realizacji zamówienia ilość kilometrów oraz liczba przewożonych dzieci/uczniów mogą ulec zmianie:
zmniejszeniu/zwiększeniu, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego (np. zmiany miejsca zamieszkania uczniów, długotrwałą chorobą uczniów, albo innymi okolicznościami). Wykonawca powinien uwzględnić ewentualne zwiększenie liczby dzieci i uczniów o maksymalnie dwie osoby na każdej z części. Cena zaoferowana za jeden kilometr jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania z wyjątkiem zapisów określonych w § 9 wzoru umowy. Minimalny zakres świadczenia
usługi wyniesie 70%. Zamawiający zobowiązany jest informować Wykonawcę o każdej zmianie z co najmniej 7 - dniowym wyprzedzeniem.
5) Usługa dowozowa będzie świadczona zgodnie z obowiązującym rozkładem zajęć w roku szkolnym 2024/2025, w godzinach ustalonych z dyrekcją placówki oświatowej. Godziny dowozu i odwozu uczniów mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
W roku szkolnym 2024/2025 planuje się jeden dowóz i jeden odwóz w ciągu dnia.
6) Wśród przewożonych dzieci znajdują się uczniowie poruszający się na wózkach inwalidzkich. Uczniowie podczas transportu powinni na nich pozostać ze względu na stan zdrowia (część numer 2 – 1 uczeń, część numer 3 – 1 uczeń).
7) Wykonawca w czasie dowozu dzieci/uczniów musi zapewnić na własny koszt opiekę osoby, która zapewni przewożonym dzieciom warunki bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem.
Dodatkowo do zadań opiekuna należy:
a) doprowadzenie dzieci do przedszkola/szkoły i przekazanie pod opiekę osobie upoważnionej,
b) po zakończeniu zajęć odebranie dzieci/uczniów spod opieki osób upoważnionych i po dowiezieniu pod dom przekazanie pod opiekę rodziców, nie dopuszcza się przekazywania dziecka w drodze powrotnej z przedszkola/szkoły do domu osobom nieupoważnionym lub pozostawienia bez opieki,
c) przekazywanie rodzicom informacji z przedszkola/szkoły.
8) Dzieci niepełnosprawne zostają odbierane i przywożone pod adres zamieszkania. Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty udostępni Wykonawcy dane adresowe przewożonych. dzieci/uczniów. Wykonawca obowiązany jest do zachowania tajemnicy danych adresowych dowożonych dzieci/uczniów i nie przekazywania ich osobom postronnym.
9) Usługa przewozowa winna być realizowana środkami transportu przewoźnika dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowanymi do przewozu dzieci/uczniów niepełnosprawnych (w tym dzieci na wózkach inwalidzkich), spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do ich świadczenia. Wszystkie dzieci powinny mieć zapewnione miejsca
siedzące z pasami bezpieczeństwa.
10) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przewożonych pasażerów. Pojazdy, którymi Wykonawca będzie świadczył usługi muszą posiadać ubezpieczenie OC
i NNW oraz muszą być utrzymywane w czystości. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikające z naruszenia zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz za nie zapewnienie dzieciom/uczniom i opiekunom odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie przejazdu.
11) Kursy nie mogą być odwoływane przez Wykonawcę.
12) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym po dostarczeniu przez Wykonawcę:
a) faktury na której określona będzie łączna ilość przejechanych kilometrów
w danym miesiącu świadczonej usługi oraz stawka za kilometr,
b) potwierdzenia w formie pisemnej przez Dyrektora Ośrodka lub osobę upoważnioną ilości dni w każdym miesiącu, w którym dzieci uczęszczały na zajęcia.
13) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na trzy części Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zadania jednym środkiem transportu: dowóz dzieci/uczniów
z jednej części do Przedszkola, Internatu SOSW i SOSW w Leżajsku, następnie z drugiej części do Przedszkola, Internatu SOSW i SOSW w Leżajsku i dowóz z części trzeciej do Internatu SOSW w
Leżajsku tak, aby wszystkie dzieci zostały dowiezione do Przedszkola, Internatu SOSW i SOSW w Leżajsku nie później niż na godzinę 8.00.
Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji zadania w wysokości 70%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 28211,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część numer 3:„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Leżajsk z miejscowości Piskorowice do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego im. Jana Pawła II w Leżajsku”.
Trasa:
1. Piskorowice (2 uczniów)
2. Internat Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Leżajsku, ul. Skłodowskiej 8
Odwóz trasą: Leżajsk – Piskorowice.
Realizacja zadania polega na przewozie uczniów na trasie: dom – szkoła – dom, pod opieką opiekuna.
Łączna ilość kilometrów na usługi dziennie nie przekroczy 30 km.
Wykonawca jest zobowiązany doliczyć do ceny oferty koszty zatrudnienia opiekuna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1) Przywóz dzieci/uczniów na zajęcia do przedszkola/szkoły i odwóz dzieci do domu po zakończonych zajęciach.
2) Dzieci dowożone będą codziennie od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii oraz dni wolnych od nauki lub zawieszenia zajęć. Zakładana w roku szkolnym 2024/2025 ilość dni w których wykonywana będzie usługa dowozu wynosi ok. 188 dni.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany harmonogramu dowozu w trakcie realizacji umowy po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy, w tym z rezygnacji z wybranych kursów, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń.
4) W trakcie realizacji zamówienia ilość kilometrów oraz liczba przewożonych dzieci/uczniów mogą ulec zmianie:
zmniejszeniu/zwiększeniu, z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego (np. zmiany miejsca zamieszkania uczniów, długotrwałą chorobą uczniów, albo innymi okolicznościami). Wykonawca powinien uwzględnić ewentualne zwiększenie liczby dzieci i uczniów o maksymalnie dwie osoby na każdej z części. Cena zaoferowana za jeden kilometr jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania z wyjątkiem zapisów określonych w § 9 wzoru umowy. Minimalny zakres świadczenia
usługi wyniesie 70%. Zamawiający zobowiązany jest informować Wykonawcę o każdej zmianie z co najmniej 7 - dniowym wyprzedzeniem.
5) Usługa dowozowa będzie świadczona zgodnie z obowiązującym rozkładem zajęć w roku szkolnym 2024/2025, w godzinach ustalonych z dyrekcją placówki oświatowej. Godziny dowozu i odwozu uczniów mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
W roku szkolnym 2024/2025 planuje się jeden dowóz i jeden odwóz w ciągu dnia.
6) Wśród przewożonych dzieci znajdują się uczniowie poruszający się na wózkach inwalidzkich. Uczniowie podczas transportu powinni na nich pozostać ze względu na stan zdrowia (część numer 2 – 1 uczeń, część numer 3 – 1 uczeń).
7) Wykonawca w czasie dowozu dzieci/uczniów musi zapewnić na własny koszt opiekę osoby, która zapewni przewożonym dzieciom warunki bezpieczeństwa w trakcie wsiadania, wysiadania oraz przejazdu. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem.
Dodatkowo do zadań opiekuna należy:
a) doprowadzenie dzieci do przedszkola/szkoły i przekazanie pod opiekę osobie upoważnionej,
b) po zakończeniu zajęć odebranie dzieci/uczniów spod opieki osób upoważnionych i po dowiezieniu pod dom przekazanie pod opiekę rodziców, nie dopuszcza się przekazywania dziecka w drodze powrotnej z przedszkola/szkoły do domu osobom nieupoważnionym lub pozostawienia bez opieki,
c) przekazywanie rodzicom informacji z przedszkola/szkoły.
8) Dzieci niepełnosprawne zostają odbierane i przywożone pod adres zamieszkania. Zamawiający po wyborze najkorzystniejszej oferty udostępni Wykonawcy dane adresowe przewożonych. dzieci/uczniów. Wykonawca obowiązany jest do zachowania tajemnicy danych adresowych dowożonych dzieci/uczniów i nie przekazywania ich osobom postronnym.
9) Usługa przewozowa winna być realizowana środkami transportu przewoźnika dopuszczonymi do ruchu na terytorium RP (z ważnym badaniem technicznym), przystosowanymi do przewozu dzieci/uczniów niepełnosprawnych (w tym dzieci na wózkach inwalidzkich), spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego oraz wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia do ich świadczenia. Wszystkie dzieci powinny mieć zapewnione miejsca
siedzące z pasami bezpieczeństwa.
10) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przewożonych pasażerów. Pojazdy, którymi Wykonawca będzie świadczył usługi muszą posiadać ubezpieczenie OC i NNW oraz muszą być utrzymywane w czystości. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikające z naruszenia
zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz za nie zapewnienie dzieciom/uczniom i opiekunom odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny w czasie przejazdu.
11) Kursy nie mogą być odwoływane przez Wykonawcę.
12) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym po dostarczeniu przez Wykonawcę:
a) faktury na której określona będzie łączna ilość przejechanych kilometrów w danym miesiącu świadczonej usługi oraz stawka za kilometr,
b) potwierdzenia w formie pisemnej przez Dyrektora Ośrodka lub osobę upoważnioną ilości dni w każdym miesiącu, w którym dzieci uczęszczały na zajęcia.
13) W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę na trzy części Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zadania jednym środkiem transportu: dowóz dzieci/uczniów z jednej części do Przedszkola, Internatu SOSW i SOSW w Leżajsku, następnie z drugiej części do Przedszkola, Internatu SOSW i SOSW w Leżajsku i dowóz z części trzeciej do Internatu SOSW w Leżajsku tak, aby wszystkie dzieci zostały dowiezione do Przedszkola, Internatu SOSW i SOSW w Leżajsku nie później niż na godzinę 8.00.
Zamawiający przewiduje minimalny zakres realizacji zadania w wysokości 70%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.5.) Wartość części: 33445,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOP-TRANS Dec Zbigniew
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691051195
7.3.3) Ulica: Brzóza Królewska 1135
7.3.4) Miejscowość: Brzóza Królewska
7.3.5) Kod pocztowy: 37-307
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61664,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61664,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61664,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna GMINOVA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369766905
7.3.3) Ulica: Giedlarowa 338
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61664,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna GMINOVA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369766905
7.3.3) Ulica: Giedlarowa 338
7.3.4) Miejscowość: Leżajsk
7.3.5) Kod pocztowy: 37-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEŻAJSKA
- Utrzymanie terenów zieleni miejskiej w 2025 roku w Leżajsku"
- "Sukcesywna dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich w 2025 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk"
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- Zakup i dostawa mikrobusu w wersji 9-osobowej przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami dla potrzeb Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. św. Jana Pawła II w Leżajsku.
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Leżajsku"
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół na terenie Gminy Leżajsk w ramach programu pn. "Aktywna Szkoła - zakup sprzętu sportowego"
więcej: przetargi w Leżajsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Purda do placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Olsztyna
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Dowóz uczniów z terenu gminy Wojsławice do/z Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wojsławicach-Kolonii w roku 2025
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów z terenu miasta i gminy Ćmielów w okresie styczeń- czerwiec w roku szkolnych 2024/2025 oraz w okresie wrzesień- grudzień w roku szkolnym 2025/2026
- Świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.