Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00439783/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
- 2024/BZP 00444730/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
- 2024/BZP 00484856/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych od 1.10.2024 do 30.09.2026 dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Kraj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Strzelecko-Drezdenecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. St. Wyszyńskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 7632380
1.5.8.) Numer faksu: 95 7631126
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@fsd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstrzeleckodrezdenecki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych od 1.10.2024 do 30.09.2026 dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Kraj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd85b520-8438-478f-8c26-022983caa3a4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486115
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015203/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa, odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych od 1.10.2024 do 30.09.2026 dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Kraj.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439783
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.272.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 471240,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych od 1.10.2024 do 30.09.2026 roku na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Krajeńskich, które muszą być wykonane zgodnie z Załącznikiem nr 12 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r., poz. 1847 t.j. ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2023 r., poz. 2616 t.j.), w przewidywanych ilościach:
tablice samochodowe „zwyczajne” – do 20 920 sztuk, w tym: jednorzędowe, dwurzędowe, zmniejszone, jedno- i dwurzędowe, indywidualne: jedno- i dwurzędowe, tymczasowe, profesjonalne, motocyklowe/ciągnikowe, motorowerowe oraz wtórniki i dodatkowe,
tablice tzw. „kolorowe” – do 400 sztuk, w tym zabytkowe, zielone dla pojazdów elektrycznych oraz zasilanych wodorem, samochody „sportowe” oraz ich wtórniki, indywidualne, dodatkowe oraz zmniejszone.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 532921,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539208,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 532921,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "REST" GRZEGORZ MIKOŁAJCZAK, RENATA MIKOŁAJCZAK, PATRYCJA WYDRA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 210275020
7.3.3) Ulica: Wróblewskiego 31
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 532921,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2026-09-30INNE PRZETARGI Z STRZELEC KRAJEŃSKICH
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu odpadów komunalnych wraz z podstawieniem pojemników na terenach należących lub administrowanych przez PGK Sp. z o.o. w Strzelcach Kraj.
- Wykonanie usługi odbioru z załadunkiem, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych o kodzie 190805, higienizowanych tlenkiem wapna z Oczyszczalni Ścieków
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz nieodpłatny odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
- Wykonywanie w 2025 roku usług w zakresie produkcji, dostawy i złomowania tablic rejestracyjnych
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łomży w roku 2025
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań związanych z rejestracją pojazdów"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Łukowie
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych wraz z odbiorem i zniszczeniem wycofanych tablic
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.