eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce KrajeńskieDostawa, odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych od 1.10.2024 do 30.09.2026 dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Kraj.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych od 1.10.2024 do 30.09.2026 dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Kraj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Strzelecko-Drezdenecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. St. Wyszyńskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 7632380

1.5.8.) Numer faksu: 95 7631126

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@fsd.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstrzeleckodrezdenecki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych od 1.10.2024 do 30.09.2026 dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Kraj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd85b520-8438-478f-8c26-022983caa3a4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015203/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa, odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych od 1.10.2024 do 30.09.2026 dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Kraj.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439783

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.272.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 471240,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych od 1.10.2024 do 30.09.2026 roku na potrzeby Starostwa Powiatowego w Strzelcach Krajeńskich, które muszą być wykonane zgodnie z Załącznikiem nr 12 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r., poz. 1847 t.j. ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2023 r., poz. 2616 t.j.), w przewidywanych ilościach:
tablice samochodowe „zwyczajne” – do 20 920 sztuk, w tym: jednorzędowe, dwurzędowe, zmniejszone, jedno- i dwurzędowe, indywidualne: jedno- i dwurzędowe, tymczasowe, profesjonalne, motocyklowe/ciągnikowe, motorowerowe oraz wtórniki i dodatkowe,
tablice tzw. „kolorowe” – do 400 sztuk, w tym zabytkowe, zielone dla pojazdów elektrycznych oraz zasilanych wodorem, samochody „sportowe” oraz ich wtórniki, indywidualne, dodatkowe oraz zmniejszone.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 532921,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 539208,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 532921,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "REST" GRZEGORZ MIKOŁAJCZAK, RENATA MIKOŁAJCZAK, PATRYCJA WYDRA SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 210275020

7.3.3) Ulica: Wróblewskiego 31

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 532921,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-10-01 do 2026-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.