Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa rozproszonych instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miejskiej Słupca wraz z usługą bilansowania energii elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Słupca
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 21
1.5.2.) Miejscowość: Słupca
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: (63) 277 27 27
1.5.8.) Numer faksu: (63) 277 26 69
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miasto.slupca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.slupca.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa rozproszonych instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miejskiej Słupca wraz z usługą bilansowania energii elektrycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efee53d5-6b07-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486116
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023132/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Budowa rozproszonych instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miejskiej Słupca wraz z usługą bilansowania energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461760/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W uprzednio prowadzonym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Art. 305 pkt 2 Pzp - Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIM.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż oraz uruchomienie 6 instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy do 183,18 kWp na terenie Gminy Miejskiej Słupca wraz z usługą bilansowanie energii elektrycznej.
2. W ramach prac objętych zadaniem wykonawca zobligowany jest do wykonania dla wskazanych przez Zamawiającego obiektów następujących działań związanych z procesem inwestycyjnym:
1) Uzgodnienie dokumentacji z Operatorem Systemu Dystrybucji (Energa-Operator S.A.) /o ile jest to niezbędne do oddania instalacji fotowoltaicznych (PV);
2) Wykonanie instalacji fotowoltaicznych zgodnie z wymaganiami zamawiającego;
3) Dostawa i montaż niezbędnych komponentów w celu uruchomienia i oddania do eksploatacji instalacji fotowoltaicznych.
3. W ramach zadania Wykonawca będzie zobowiązany dodatkowo do wdrożenia modelu rozliczeń energii elektrycznej, który polegać będzie na rozliczeniu ilości energii wytwarzanej w danej godzinie doby handlowej z ilością zużytej energii elektrycznej w tej godzinie doby handlowej w tej samej cenie, natomiast niedobór w bilansie godzinowym wszystkich PPE (dotyczy obiektów będących przedmiotem zamówienia) będzie rozliczany w oparciu o indeks godzinowy RDN i Rynku Bilansującego. W rozliczeniach uwzględniane będą mechanizmy pozwalające na realizację obowiązków wynikających z umorzenia praw majątkowych do energii zużywanej jako odbiorca końcowy oraz obowiązku zapłaty podatku akcyzowego przez nabywcę końcowego lub przedsiębiorstwo energetyczne. Model rozliczeniowy powinien ograniczyć różnicę cen pomiędzy energią wprowadzoną do sieci w danej godzinie i zużytą w tej godzinie oraz wykorzystać relacje rynkowe profilu produkcji energii elektrycznej w technologii PV – pozostałe wymagania wobec Wykonawcy opisano szczegółowo w dokumentacji Zaproszenia Rozdział IV, pkt 4.
4. Zamawiający wymaga, aby we wszystkich 6 zaprojektowanych instalacjach fotowoltaicznych Wykonawca zastosował moduły monokrystaliczne typu N, a szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji całego zadania inwestycyjnego zamieszczono w dokumentacji projektowej zamówienia - stanowiącej załącznik nr 11 do Zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1027364,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1027364,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1027364,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EN2 Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Energynat Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382330477
7.3.3) Ulica: Kościuszki 40A
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ENERGYNAT SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ENERGYNAT SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1027364,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia cz. 3"
- Zakup i dostawa sceny mobilnej
- Przebudowa drogi gminnej w m. Kowalewo Opactwo
- Przebudowa drogi gminnej nr 421015P w m. Marcewek
- "Realizacja zajęć dodatkowych i warsztatów" realizowanych w projekcie Liczy się każde dziecko! Edukacja włączająca w Gminie Miejskiej Słupca
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Łobez w okresie od 01.07.2025 - 30.06.2026r
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY MILEJÓW I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- Kompleksowa dostawa energii cieplnej do budynku Urzędu Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy przy ul. J. Słowackiego 6/8 w Warszawie w okresie od 01.06.2025 r. przez okres 12 miesięcy.
- Termomodernizacja remizy OSP w Kłodawie
- 120/2025 Dostawa energii elektrycznej
- Dostawa szaf sterowniczych z podłączeniem na SUW Kłecko wraz z wpięciem do systemu wizualizacji SCADA i monitoringu GPRS
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.