eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa samochodu służbowego na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu służbowego na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022914

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka J. Piłsudskiego 59A

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-950

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi1.ias.370000@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu służbowego na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15edc03d-1b3b-444e-a0e8-8750f8870883

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486162

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00210061/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa samochodu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-olsztyn.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji
elektronicznej przy użyciu platformy Marketplanet https://ias.olsztyn.ezamawiajacy.pl.
2. Wszelki informacje dotyczące sposobu komunikacji i wymagań sprzętowych zamieszczone są w Rozdziale III SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający określił pełną treść dot. RODO w Rozdziale XIV SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający określił pełną treść dot. RODO w Rozdziale XIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2801-ILZ.260.102.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowego (jednego) samochodu służbowego na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie.
2. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje opis minimalnych parametrów funkcjonalno-technicznych oraz wyposażenia i gwarancji zawiera Specyfikacja funkcjonalno-techniczna pojazdu stanowiąca załącznik nr 3 do SWZ, która zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi od podanych przez Zamawiającego.
4. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany (dostarczony) samochód:
1) był fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany nie wcześniej niż 2023 roku;
2) był wolny od jakichkolwiek wad, w tym również od wad prawnych, nie może być poddawany jakimkolwiek naprawom, nie może być obciążony prawami osób trzecich i nie może być przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia;
3) posiadał minimalne parametry i funkcjonalności opisane w specyfikacji funkcjonalno-technicznej;
4) spełniał warunki, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047) oraz rozporządzeń do tej ustawy i wymogi Dyrektywy min. CEE EURO 6d-ISC-FCM w zakresie emisji spalin obowiązująca na dzień dostarczenia pojazdu.
5. Miejsce dostawy pojazdów: Olsztyn, ul Składowa 5 - parking Oddziału Celnego w Olsztynie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wszystkie zespoły i podzespoły samochodu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca na wezwanie będzie obowiązany do złożenia następujących dokumentów:
1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
2) Oświadczenia Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dot. Wykonawcy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 - 6 Pzp,
b) art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, odnośnie naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170, z późn. zm.),
c) oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
4) zdolności technicznej lub zawodowej.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego, którym jest Specyfikacja funkcjonalno-techniczna pojazdu stanowiąca Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i opisania w Specyfikacji funkcjonalno-technicznej pojazdu stanowiącej Załącznik nr 3 do SWZ w ust. 1 Oferowany samochód: „marka i „model” oraz w ust. 6 w tabeli Lp. 1 poz. 4-7 i Lp. 2 poz. 1-2 (pola oznaczone na biało w kolumnie „Parametry oferowane przez Wykonawcę”).
3. Specyfikacja funkcjonalno-techniczna pojazdu, o której mowa w ust. 1 będzie stanowić przedmiotowy środek dowodowy potwierdzający zgodność oferowanej dostawy z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia, w tym w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji funkcjonalno-technicznej pojazdu stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych.
5. Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli będą one potwierdzały spełnienie wymagań określonych w ust. 1-2.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, o ile przedmiotowy środek dowodowy nie służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
2. Postanowienia ust. 1 nie stosuje się, jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) wypełniony Formularz ofertowy złożony na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
Uwaga: Wykonawca ma obowiązek wskazać (wpisać) parametry zaoferowanego samochodu w Formularzu ofertowym w części II pkt 1 w tabeli w kolumnie 3, 4 i 5: markę/model/rok produkcji. Brak wskazania przez Wykonawcę w/w parametrów, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
oraz załączone:
2) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (załącznik nr 2 do SWZ), o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
3) Specyfikację funkcjonalno-techniczną pojazdu – wg wzoru załącznik nr 3 do SWZ, stanowiącą przedmiotowy środek dowodowy. Wykonawca podpisując dokument potwierdza spełnianie przez oferowany pojazd wszystkie wymagania zawarte w dokumentach zamówienia, w tym w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji funkcjonalno-technicznej pojazdu.
4) (jeżeli dotyczy) pełnomocnictwo:
4.1) w przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy;
4.2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z przepisem art. 58 ust. 2 Pzp). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania),
5) (jeżeli dotyczy) oświadczenie i/lub dokument na podstawie, których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje;
6) (jeżeli dotyczy) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum):
6.1) Oświadczenie (załącznik nr 2 do SWZ), o którym mowa w ust. 2, składają odrębnie Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców.
6.2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z przepisem art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania).
6.3) Oświadczenie (załącznik nr 2a do SWZ) - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
7) (jeżeli dotyczy) Wiążąca Informacja Stawkowa (WIS) lub inna aktualna indywidualna interpretacja podatkowa w sprawie zastosowania innej stawki podatku VAT.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://iasolsztyn. ezamawiajacy.pl w zakładce "OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-13 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Informacja o gwarancji: Wykonawca zobowiązany będzie udzielić gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, tj.:
1) minimum 24 miesiące i przebieg minimum 100 tys. km (w zależności co pierwsze nastąpi) na wszystkie zespoły i podzespoły samochodu bez wyłączeń – obejmująca prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne, mechanikę;
2) na powłokę lakierniczą nadwozia - na okres min. 24 miesięcy bez limitu kilometrów;
3) na perforację karoserii (nadwozia) - na okres min. 60 miesięcy bez limitu kilometrów;
4) na baterię - na okres min. 60 miesięcy z limitem 150 tys. km.
Uwaga!
Okresy gwarancji na wszystkie zespoły i podzespoły samochodu stanowi kryterium oceny ofert określone w Rozdziale XXIV SWZ.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5) Okresy gwarancji biegną od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu zdawczo-odbiorczego samochodu przez osobę upoważnioną do odbioru samochodu przez Zamawiającego. Gwarancji podlegają wszystkie zespoły i podzespoły mechaniczne bez wyłączeń, z wyjątkiem materiałów eksploatacyjnych.
6) Serwisy gwarancyjne muszą się znajdować na terenie całej Polski.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.