eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SpiczynDowóz i odwóz oraz opieka nad dziećmi uczęszczającymi na zajęcia dodatkowe w roku 2024/2025 w ramach projektu "Kompetentni w szkole - kompetentni w życiu. Program rozwoju szkół w gminie Spiczyn"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz oraz opieka nad dziećmi uczęszczającymi na zajęcia dodatkowe w roku 2024/2025 w ramach projektu „Kompetentni w szkole - kompetentni w życiu. Program rozwoju szkół w gminie Spiczyn”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Spiczyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spiczyn 10C

1.5.2.) Miejscowość: Spiczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-077

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@spiczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spiczyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spiczyn.ezamawiajacy.pl/pn/spiczyn/demand/169017/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz oraz opieka nad dziećmi uczęszczającymi na zajęcia dodatkowe w roku 2024/2025 w ramach projektu „Kompetentni w szkole - kompetentni w życiu. Program rozwoju szkół w gminie Spiczyn”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4af84a5-b220-4fa8-80f0-27c2293dda04

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486190

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048946/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Program rozwoju szkół w Gminie Spiczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

3.1. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane w ramach projektu „Kompetentni w szkole - kompetentni w życiu. Program rozwoju szkół w gminie Spiczyn”, nr projektu FELU.10.03-IZ.00-0145/23 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447115

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35967 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest w ramach zadania.: „Dowóz i odwóz oraz opieka nad dziećmi uczęszczającymi na zajęcia dodatkowe w roku 2024/2025 w ramach projektu „Kompetentni w szkole - kompetentni w życiu. Program rozwoju szkół w gminie Spiczyn”, nr projektu FELU.10.03-IZ.00-0145/23”.
4.2. Dowóz i odwóz oraz opieka nad dziećmi dowożonymi do szkół z terenu Gminy Spiczyn z podziałem na zadania według poniższych tabel:
Zadanie 1:
Lp. Trasa i przewidywana liczba przystanków Dzienna długość trasy Przewidywana
maksymalna liczba
dowożonych /odwożonych
4 Spiczyn szkoła- Kijany Kościelne droga 105131L – Nowa Wólka skrzyżowanie dróg 1565L – 105107L - Ziółków skrzyżowanie dróg 105103L – 105105L - 7 17 km 20
5 Spiczyn szkoła– Ludwików skrzyżowanie dróg 105129L - Spiczyn skrzyżowanie dróg 2000L – 105127L - – 105122L – 105123L – 105124L – 105125L - 8 10 km 44
6 Spiczyn szkoła – Charlęż szkoła –Zawieprzyce szkoła Zawieprzyce Kolonia skrzyżowanie dróg 1565l-105108L – 7 15 km 18
RAZEM 42 km (+/- 2 km)

Zadanie 2:
Lp. Trasa i przewidywana liczba przystanków Dzienna długość trasy Przewidywana
maksymalna liczba
dowożonych /odwożonych
1 Zawieprzyce Kolonia skrzyżowanie dróg 1565l-105107L - droga wewnętrzna nr ew. 1202 - Zawieprzyce szkoła - Charlęż szkoła - Spiczyn szkoła - 7 15 km 18
2 Spiczyn skrzyżowanie dróg 2000L – 105127L – 105122L – 105123L – 105124L – 105125L - Ludwików skrzyżowanie dróg 105129L -105130L – Spiczyn szkoła - 8 10 km 44
3 Ziółków skrzyżowanie dróg 105103L – 105105L – 105104L – Nowa Wólka skrzyżowanie dróg 1565L - 105107L - Kijany Kościelne droga 105131L - Spiczyn szkoła - 7 17 km 20
4 Spiczyn szkoła- Kijany Kościelne droga 105131L – Nowa Wólka skrzyżowanie dróg 1565L – 105107L - Ziółków skrzyżowanie dróg 105103L – 105105L - 7 17 km 20
5 Spiczyn szkoła– Ludwików skrzyżowanie dróg 105129L - Spiczyn skrzyżowanie dróg 2000L – 105127L - – 105122L – 105123L – 105124L – 105125L - 8 10 km 44
6 Spiczyn szkoła – Charlęż szkoła –Zawieprzyce szkoła Zawieprzyce Kolonia skrzyżowanie dróg 1565l-105108L – 7 15 km 18
RAZEM 84 km (+/- 2 km)

4.3. Zakresem usług obejmuje w szczególności:
1) Dowóz i odwóz oraz opieka nad dziećmi z terenu gminy Spiczyn uczęszczającymi do placówki oświatowej w Spiczynie.
a) Pojazdy do przewozu uczniów winny być oznaczone z przodu i tyłu zgodnie z zapisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r., poz. 1047 z późn. zm.), oraz spełniać wy-mogi techniczne określone w/w ustawą i rozporządzeniem Ministra In-frastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicz-nych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 502).
b) Trasy wymienione w zadaniu 1 wykonywane będą w wybrane dni na-uki szkolnej, tj. we wtorki, czwartki, piątki. Planowana liczba dni nauki szkolnej - 109. Trasy wymienione w zadaniu 2 wykonywane będą w soboty. Planowana liczba dni przypadających w sobotę – 36. Liczba dni może ulec zmianie w związku z organizacją zajęć w szkole. Do tras wy-mienionych w tabelach nr 1 oraz nr 2 nie doliczono dojazdu do miejsca rozpoczęcia trasy oraz powrotu z miejsca zakończenia.
c) Do obowiązków Wykonawcy będzie należało
- wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z uzgodnionym i zaakceptowanym przez zamawiającego rozkładem jazdy na trasach wymienionych w punkcie 4.2 w zadaniu 2 uwzględniającym dojazd do placówki, o której mowa w zamówieniu w godzinach od 7.30 do 8.20 i odwóz od godziny 12.30 do 13.20 oraz w zadaniu 1 uwzględniającym odwóz od 15.50 do 16.40 z placówki oświatowej o której mowa w zamówieniu,
- zapewnienie opieki nad dziećmi w czasie przewozu oraz podczas wsiadania i wysiadania dzieci z pojazdu, (obecność przy drzwiach wejściowych na zewnątrz autobusu), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zamawiający wymaga, aby opiekę nad dziećmi sprawowała osoba inna niż kierowca posiadająca przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
- wprowadzenie standardów ochrony małoletnich i weryfikacja osób realizujących zamówienie zgodnie z art. 21, art. 22b i art. 22c ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualny, i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r., poz. 560)
d) Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała lub śmierć spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt utrzymywać w należytym stanie technicznym oraz porządku i czystości pojazdy do przewozu uczniów, przestrzegać przepisy bhp i p.poż.
7.6. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57471,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57471,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57471,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Przewóz osób Zbigniew Chodun

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430551761

7.3.4) Miejscowość: Kijany

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57471,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-03 do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.