Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00471509/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (59) 841 59 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuwkobylnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391719997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 20
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (59) 858 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylnica.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Centrum Kultury i Promocji w Kobylnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393145715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wodna 20/4
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (59) 842 90 61
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@kobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gckip.tensoft.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Kobylnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393197913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 63
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (59) 841 52 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spkobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spkobylnica.pl/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Kończewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391036548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Kończewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (59) 8462385
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spkonczewo@kobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spkonczewo.edupage.org/?
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Kwakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391323905
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słupska 5
1.5.2.) Miejscowość: Kwakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (59) 846 20 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp-kwakowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp-kwakowo.pl
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Słonowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391721787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słonowice 4
1.5.2.) Miejscowość: Słonowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (59) 8462759
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spslonowice@kobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spslonowice.edupage.org/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Sycewicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393197936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Sycewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (59) 8111421
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spsycewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spsycewice.pl/
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Kobylnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391733589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wodna 20/3
1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: (59) 842 99 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opskobylnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://opskobylnica.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62a3ef55-7170-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486250
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019295/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471509/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW-DOR.271.43.2022.OZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa, obejmująca dostawę i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 275 434 kWh w okresie do 31.12.2023 r. do punktów poboru (PPE) szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do SWZ.
2. Zamawiający preferuje rozpoczęcie dostaw od dnia 01. 01. 2023 r. (nie dotyczy poz. 20 i 21 w Wykazie PPE), przy czym dopuszcza późniejsze rozpoczęcie dostaw w związku z czasem niezbędnym do przeprowadzenia procedury zamiany sprzedawcy.
3. Ilości wskazane w ust. 1 mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić możliwe wahania poboru energii elektrycznej na poziomie (+/-10%). Zmniejszenie lub zwiększenie ilości energii elektrycznej nie pociąga dla zamawiającego (odbiorców) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną ilość energii oraz usługi przesyłu zgodnie z obowiązującą Taryfą OSD.
4. Całość wolumenu objęta jest ochroną ustawową, tj. w odniesieniu do całości energii elektrycznej zastosowanie mają przepisy Ustawy o cenach maksymalnych.
5. We wszystkich obiektach zamontowana jest (będzie) instalacja OZE – źródło energii instalacja fotowoltaiczna:
1) Obiekty – pozycja od 1 do 17 w Załączniku nr 1 do SWZ
a) Zamawiający / Odbiorcy posiadają status Prosumenta energii odnawialnej. Zgłoszenie instalacji nastąpiło przed dniem 31.03.2022 r. Zamawiający ma uprawnienie do rozliczania w systemie net-metering;
2) Obiekty – pozycja od 18 do 21 w Załączniku nr 1 do SWZ
a) Poz. 18 i 19 – mikroinstalacja przyłączona została po dniu 31.03.2022 r.,
b) Poz. 20 - obiekt w trakcie budowy, planowany termin przyłączenia, w tym przyłączenia mikroinstalacji – 01.04.2023 r.; zamawiający złoży wniosek o przyłączenie mikroinstalacji dla Prosumenta oraz założenie licznika dwukierunkowego,
c) Poz. 21 – obiekt w trakcie budowy, planowany termin przyłączenia, w tym przyłączenia mikroinstalacji – 01.07.2023 r.; zamawiający złoży wniosek o przyłączenie mikroinstalacji dla Prosumenta oraz założenie licznika dwukierunkowego.
W Załączniku nr 1 do SWZ wskazano moc instalacji oraz termin podłączenia instalacji do sieci OSD.
6. Pozostałe warunki zamówienia zostały zawarte w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
65310000-9 - Przesył energii elektrycznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1, o wartości zamówienia nieprzekraczającej progów unijnych o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych pn.: „Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica“, w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 09.12.2022 r. g. 9:00, nie wpłynęła żadna oferta.INNE PRZETARGI KOBYLNICA
więcej: przetargi KOBYLNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej do 16 punktów poboru energii należących do Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Olsztynie
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi jej dystrybucji dla SPZOZ Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu
- Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej do obiektów gminnych oraz jednostek organizacyjnych gminy Zakroczym w 2025 roku.
- Dostarczanie energii cieplnej do obiektów Zamawiającego w okresie od 01.01.2025 - 31.12.2025
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA PUNKTÓW Z INSTALACJAMI OZE NA POTRZEBY GMINY DZWOLA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usług dystrybucji dla obiektów stanowiących własność Katowickiego TBS Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.