eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ReczDowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Przedszkola Miejskiego prowadzonych przez Gminę Recz w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Przedszkola Miejskiego prowadzonych przez Gminę Recz w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RECZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966941

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 17

1.5.2.) Miejscowość: Recz

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-210

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957654461

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@recz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.recz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminarecz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej i Przedszkola Miejskiego prowadzonych przez Gminę Recz w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f9b5d57-57e6-4ff0-a422-deaf1820ae2b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00312001/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Reczu i Przedszkola Miejskiego w Reczu w roku szkolnym 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423188

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Dowóz uczniów z terenu gminy Recz do Szkoły Podstawowej w Reczu i Przedszkola Miejskiego w Reczu, wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu w roku szkolnym 2024/2025.
b) Przewozy należy zapewnić we wszystkie dni, w których odbywają się w szkole zajęcia dydaktyczne, wychowawcze lub opiekuńcze z uwzględnieniem warunku, że dzieciom dojeżdżającym do przedszkoli należy zapewnić dojazd i powrót w okresie ferii zimowych i przerw świątecznych oraz w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych w szkołach, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej w sprawie organizacji roku szkolnego z dnia 11 sierpnia 2017 r. (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1211).
c) Wykonawca zapewnia opiekę w czasie przewozu dzieci i uczniów. W tym celu Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia odpowiedniej ilości opiekunów - minimum jeden opiekun na jeden pojazd. W przypadku powtarzających się zgłoszeń do Zamawiającego o niedostatecznej opiece nad dziećmi, Wykonawca zobowiązany będzie do zwiększenia ilości opiekunów. Opiekun jest odpowiedzialny za dzieci i młodzież do momentu przekazania dzieci opiekunom wyznaczonym przez dyrektorów placówek bądź opiekunom prawnym.
d) Usługa przewozu dotyczy uczniów z miejscowości: Recz, Jarostowo, Pamięcin, Żeliszewo, Lubieniów, Grabowiec, Nętkowo, Sicko, Sokoliniec, Rybaki, Suliborek, Sulibórz, Słutowo, Wielgoszcz, Pomień.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 581558,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581558,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 581558,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Osobowe Kazimierz Procak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5941231504

7.3.3) Ulica: Kolejowa 5

7.3.4) Miejscowość: Recz

7.3.5) Kod pocztowy: 73-210

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 581558,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.