eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiDostawa sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych i otwartych



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych i otwartych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 60

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 562 95 82 ; 562 95 95

1.5.8.) Numer faksu: 562 95 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=4cb2d0ee-edcb-462f-89f2-bd3f1bdf5987

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


SP ZOZ

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych i otwartych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ad8396a-24a6-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071398/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa sprzętu jednorazowego oraz wielorazowego użytku do zabiegów laparoskopowych i otwartych oraz okulistycznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365996

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 26/TP/WU/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stapler laparoskopowy liniowy tnący kilkukrotnego użytku z możliwością zginania 22 i 45 stopni w obu kierunkach, z obrotowym trzonem 360 stopni, do resekcji przecinania i zespoleń, ładowalny, trzon 12 mm. Wykonuje szew w postaci dwóch potrójnych linii tytanowych zszywek ułożonych naprzemiennie z jednoczesnym przecięciem tkanek po między nimi. szt 3
Ładunek jednorazowego użytku 45 do staplera, wykonujący szew postaci dwóch potrójnych linii tytanowych zszywek ułożonych naprzemiennie i przecina tkanki pomiędzy nimi/ z systemem trzech wysokości zszywek w jednym ładunku szt 3
Ładunek jednorazowego użytku 60 do staplera, wykonujący szew postaci dwóch potrójnych linii tytanowych zszywek ułożonych naprzemiennie i przecina tkanki pomiedzy nimi/ z systemem trzech wysokości zszywek w jednym ładunku szt 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 4455,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowy stapler okrężny zakrzywiony,z łamanym kowadełkiem, rozmiar: 24mm,26mm,29mm,32mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła o parametrach:
- stapler o średnicy 24mm: zszywka o wysokości 4,5mm z podwójnym zabezpieczeniem przed przypadkowym odpaleniem, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B.
-stapler o średnicy 26 mm: zszywka o wysokości 4,8mm z podwójnym zabezpieczeniem przed przypadkowym odpaleniem, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B.
-stapler o średnicy 29 mm: zszywka o wysokości 4,8mm, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B.
- stapler o średnicy 32mm: zszywka o wyskokości 5,0mm z podwójnym zabezpieczeniem przed przypadkowym odpaleniem, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B. 16 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 11024,64 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Jednorazowy stapler liniowy z nożem w ładunku o rozmiarze 60mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła, zszywki do tkanki standardowej wysokość zszywki przed zamknięciem 3,8mm, po zamknięciu 1,5mm.
Zszywki wykonane z drutu poprzecznie okrągłego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance. System zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B.
" szt 20
Ładunek do staplera liniowego z nożem dł.: 60 mm – zszywki 3,8 mm, po zamknięciu 1,5mm szt 12
"Jednorazowy stapler liniowy z nożem w ładunku o rozmiarze 60mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła, zszywki do tkanki grubej wysokość zszywki przed zamknięciem 4,8mm, po zamknięciu 2,0mm.
Zszywki wykonane z drutu poprzecznie okrągłego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance. System zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B." szt 9
Ładunek do staplera liniowego z nożem dł.: 60 mm – zszywki 4,8 mm, po zamknięciu 2,0 mm szt 9
"Jednorazowy stapler liniowy z nożem w ładunku o rozmiarze 80mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła, zszywki do tkanki standardowej wysokość zszywki przed zamknięciem 3,8mm, po zamknięciu 1,5mm.
Zszywki z drutu poprzecznie okrągłego dla uzyskania pewnego zamknięcia na zmienionej chorobowo tkance. System zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B. " szt 30
Ładunek do staplera liniowego z nożem dł.: 80 mm– zszywki 3,8, po zamknięciu 1,5mm szt 30
"Jednorazowy stapler liniowy, z kolorowym wskaźnikiem pokazującym różne fazy odpalenia staplera, o rozmiarze z efektywną długością zespolenia 60mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B.
Wysokość zszywki 3.5mm pozwalający na zespolenie tkanki do 1.5mm" szt 24
Ładunek do staplera liniowego dł. 60mm - zszywki 3,5 mm przed zamknięciem szt 6
Jednorazowy stapler liniowy, z kolorowym wskaźnikiem pokazującym różne fazy odpalenia staplera, o rozmiarze z efektywną długością zespolenia 60mm, w zestawie ładunek z dwoma naprzemiennymi szeregami tytanowych zszywek o przekroju koła, system zamykania zapewniający formowanie zszywek w kształt litery B, wysokość zszywki 4,8mm pozwalający na zespolenie tkanki do 2,0mm szt 12
Ładunek do staplera liniowego dł. 60mm - zszywki 4,8 mm przed zamknięciem szt 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 39977,39 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Laparoskopowe narzędzie do preparowania, uszczelniania i rozdzielania naczyń i pęczków tkankowych, długości 37 mm, średnicy 5 mm, z prostymi, tępymi szczękami pokrytymi powłoką antyadhezyjną w nanotechnologii. Aktywowane włącznikiem ręcznym lub nożnym. Narzędzie z wbudowanym nożem z przewodem, obracanym trzonem o 180 stopni, kompatybilne z generatorami Valleylab /Ligasure szt 24
Precyzyjne kleszczki do uszczelniania naczyń i pęczków, długość 18-19 cm, długość elektrody 17 mm, kąt rozwarcia szczęk 28 st, aktywowane włącznikiem ręcznym lub nożnym, z przewodem, kompatybilne z generatorem Valleylab/Ligasure szt 6
Jednorazowe narzędzie do zabiegów laparoskopowych służące do uszczelniania i rozdzielania naczyń oraz pęczków tkankowych w systemie zamykania naczyń do 7 mm włącznie, średnica trzonu 5 mm, długość trzonu 37 cm, trzon obracany o 350 stopni, szczęki zakrzywione typu Maryland, powłoką antyadhezyjna w nanotechnologii na powierzchni elektrod, szczęki z wbudowanym nożem, niezależna aktywacja noża, narzędzie z wbudowanym przewodem, kompatybilne z generatorami Valleylab/Ligasure szt 66
Narzędzie do uszczelniania i rozdzielania naczyń i pęczków tkankowych, długość 20 cm, średnica trzonu 10 mm, aktywowany ręcznie lub nożnie, z wbudowanym nożem, z przewodem, obracanym trzonem, kompatybilne z generatorem Valleylab/Ligasure szt 24

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 279061,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nożyczki zakrzywione, preparacyjne typu Metzenbaum, wielokrotnego użytku ze złączem do kauteryzacji jednobiegunowej, rozbieralne 4 częściowe, trzon śr. 5 mm obrotowy 360°, długość trzonu 31 cm szt 1
Kleszczyki preparacyjne typu Meryland, wielorazowego użytku ze złączem do kauteryzacji jednobiegunowej, rozbieralne 4 częściowe z ergonomiczną rekojeścią bez blokady, trzon śr.5 mm obrotowy 360°, długość trzonu 31 cm szt 1
Kleszczyki atraumatyczne typu Grasper okienkowe wielorazowego użytku, rozbieralne 4-częściowe z ergonomiczną rękojeścią z blokadą, średnica trzonu 5 mm obrotowy 360stopni, długość trzonu 31cm szt 2
Kleszczyki chwytające typu Babcock, wielorazowego użytku rozbieralne 4-częściowe, długość 31cm, srednica trzonu 10mm, trzon obrotowy 360st., uchwyt z blokadą zatrzaskową szt. 1
Laparoskopowa elektroda haczykowa dł 330 mm szt 1
Końcówka do elektrody haczykowej typu J oraz typu L (do wyboru przez zamawiającego) szt 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 19094,72 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Optyka laparoskopowa szerokokątna 0 st lub 30st, śr. 10mm (do wyboru przez zamawiającego) dł 33cm, kompatybilna ze sprzętem Aesculap szt 1
Przewód do insuflatora z funkcją podgrzewania gazu, kompatybilny ze sprzętem Aesculap; długość 3m szt 2
Zestaw drenów autoklawowalnych do pompy płuczącej, kompatybilny ze sprzętem Aesculap szt 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 25316,28 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Uchwyt do elektrod monopolarnych długość 145mm, gniazdo 4 mm z sześciokątnym zabezpieczeniem przed obrotem elektrod 2 przyciskami CIĘCIE / KOAGULACJA, kabel dł. 4,5 m., wtyczka współosiowa KOAX lub 3 pin - do wyboru przez Zamawiającego szt 20
Elektroda igłowa, prosta, długość 62mm, trzonek ?4mm, dł. igły 20mm, ? igły 1mm; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji / opakowanie 5 szt. op 4
Elektroda szpatułkowa, prosta, długość 66mm, trzonek ?4mm, wymiary ostrza 3mm x 1,2mm x 28mm; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji / opakowanie 5 szt. op 1
Elektroda nożowa, prosta, długość 62mm, trzonek ?4mm, wymiary noża 2,6mm x 0,6mm x 13mm; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji / opakowanie 5 szt. op 4
Kabel do elektrod neutralnych, długość 4,5m, od strony elektrody zakończony klipsem 2,5cm, od strony aparatu wtyczka 1-bolcowa ?6,3mm; przeznaczenie do min. 300 cykli sterylizacji szt 3
Szczypce bipolarne NON-STICK Gold,pokryte powłoką nieprzywierającą, proste, długość 220mm, końcówka 8mm x 2mm, złącze 2-bolcowe płaskie; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji szt 2
Szczypce bipolarne NON-STICK Gold,pokryte powłoką nieprzywierającą, proste, długość 160mm, końcówka 8mm x 1mm, tępa, złącze 2-bolcowe płaskie; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji szt 2
Szczypce bipolarne NON-STICK Gold,pokryte powłoką nieprzywierającą, proste z zagiętą końcówką, długość 195mm, końcówka 8mm x 2mm, tępa, złącze 2-bolcowe płaskie; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji szt 2
Szczypce bipolarne NON-STICK Gold, pokryte powłoką nieprzywierającą, proste z zagiętą końcówką, długość 160mm, końcówka 6mm x 1mm, tępa, złącze 2-bolcowe płaskie; przeznaczenie do min. 75 cykli sterylizacji szt 1
Kabel bipolarny do szczypiec, długość 4,5m, wtyczka od strony aparatu żeńska symetryczna ?2/6mm (typ Martin) lub 2-bolcowa 28,58mm lub okrągła typ Erbe ; przeznaczenie do min. 300 cykli sterylizacji - do wyboru przez Zamawiającego szt 4
Elektroda kulkowa, prosta śr. 4mm, długość 122mm, trzpień 4mm szt 1
Elektroda kulkowa, prosta śr. 6mm, długość 124mm, trzpień 4mm szt 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 31476,09 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wielorazowy instrument ( na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń ( za wyjątkiem nożyka ) o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 200 mm, średnica 10 mm na min. 50 zabiegów, końcówka robocza prosta szt 3
Wielorazowy instrument ( na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń ( za wyjątkiem nożyka ) o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 200 mm, średnica 10 mm na min. 50 zabiegów, końcówka robocza delikatnie zagięta szt 2
Ostrze do wielorazowyego instrumentu do zamykania naczyń o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 200 mm - fi 10 mm po 6 szt op 2
Wielorazowy instrument ( na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń ( za wyjątkiem nożyka ) o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 370 mm, średnica 5 mm na min. 50 zabiegów, końcówka robocza prosta szt 3
Ostrze do wielorazowyego instrumentu (na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń ( za wyjątkiem nożyka ) o średnicy do 7 mm z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, dł. 370 mm - fi 5 mm po 6 szt op 2
Kleszcze bipolarne wielorazowego użytku zagięte dł 16 cm szer. branszy 2,5 mm z rozpoznawaniem instrumentu szt 1
Wielorazowy instrument ( na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń ( za wyjątkiem nożyka ) z rozpoznawaniem narzędzi z jednoczesnym cięciem, o długości 18 cm, końcówka robocza zagięta o długości 17 mm szt 1
Ostrze do wielorazowyego instrumentu (na min. 50 zabiegów ) do zamykania naczyń o długości 18 cm i końcówce roboczej zamkniętej o długości 17 mm, opakowanie 10 szt szt 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 220287,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. oraz w związku z art. 457 ust.5 ustawy Pzp i art.705 Kodeksu cywilnego.
Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności ich badania, Zamawiający powziął informacje o dokonaniu nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia - Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie części 1, części 2 i części 3 jak i odpowiedziach na zapytania wbrew dyspozycji
art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 PZP, nie uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia :
Część 1 –w poz. 1 nie dodał ważnego parametru, że artykulacja ładunku powinna być z możliwością Non Stop czyli bez zatrzymywania się.
w poz. nr 2 i 3 Zamawiający nie ujął wysokości zszywek .Wysokość zszywek jest bardzo istotna na rodzaj wykonywanych zabiegów. Dodatkowo Zamawiający nie ujął w opisie nakładek wzmacniających
ładunek.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. oraz w związku z art. 457 ust.5 ustawy Pzp i art.705 Kodeksu cywilnego.
Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności ich badania, Zamawiający powziął informacje o
dokonaniu nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia - Zamawiający w opisie przedmiotu
zamówienia w zakresie części 1, części 2 i części 3 jak i odpowiedziach na zapytania wbrew dyspozycji
art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 PZP, nie uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia :
Część 2- Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie ujął staplera o śr. 21mm, który jest kluczowy przy zabiegach na bloku operacyjnym.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp –postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. oraz w związku z art. 457 ust.5 ustawy Pzp i art.705 Kodeksu cywilnego.
Zamawiający po przeanalizowaniu całości dokumentacji i stanu faktycznego objętego przedmiotem postępowania uznał, że przedmiot zamówienia nie został opisany w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, z uwzględnieniem
wszystkich wymagań i okoliczności mogących mieć wpływ na sporządzenie oferty jak wymaga tego ustawa.
Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności ich badania, Zamawiający powziął informacje o dokonaniu nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia - Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie części 1, części 2 i części 3 jak i odpowiedziach na zapytania wbrew dyspozycji
art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 PZP, nie uwzględnił w opisie przedmiotu zamówienia :
Część 3-Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia poz. 12 i poz.14 nie opisał faz odpalania staplera jak również nie określił gdzie powinien znajdować się kolorowy wskaźnik pokazujący różne fazy odpalenia staplera ,która jest bardzo istotna i ułatwia pracę operatora.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289

7.3.3) Ulica: Polna 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-633

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18500,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18500,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18500,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21198,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21198,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21198,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21198,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29975,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29975,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29975,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYSTEMY MEDYCZNE RAFAŁ ROSŁANIEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5321417516

7.3.3) Ulica: KACZEŃCÓW 3

7.3.4) Miejscowość: OTWOCK

7.3.5) Kod pocztowy: 05-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29975,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206698,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206698,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206698,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicom Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6480000516

7.3.3) Ulica: M. Skłodowskiej - Curie 34

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-819

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206698,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.