eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OdrzywółUdzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Odrzywół



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Odrzywół

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Odrzywół

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223853

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 53

1.5.2.) Miejscowość: Odrzywół

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-425

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odrzywol.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.odrzywol.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp2.odrzywol.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Odrzywół

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac2200c3-df5b-4006-8f54-eaa1a51aff73

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057363/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Odrzywół

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430068

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IT-2710.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Udzielenie kredytu w wysokości 1 500 000,00 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu Miasta i Gminy Odrzywół.
1) Kwota kredytu w wysokości 1 500 000,00 PLN (słownie: jeden milin pięćset tysięcy złotych 00/100)
2) Okres kredytowania: do 30.12.2030 r.
3) Termin uruchomienia kredytu
do dnia 30.08.2024 r. w wysokości 1 500 000,00 PLN (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).
Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w transzach, bądź rezygnacji z części kredytu i oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat od wartości z których zamawiający zrezygnował.
4) Spłata odsetek będzie następowała w terminach kwartalnych, do ostatniego dnia roboczego miesiąca marca, czerwca, września, grudnia w wysokości odpowiedniej do wykorzystanego kredytu.
5) Karencja w spłacie I raty kredytu do dnia 31.01.2028 r.
Karencja w spłacie odsetek do dnia 29.09.2024r. 6) Pierwsza spłata raty kapitałowej nastąpi do ostatniego dnia roboczego miesiąca stycznia 2028 roku.
7) Pierwsza spłata odsetek nastąpi 30.09.2024 r.
8) Ostatnia spłata raty kapitałowej i odsetek nastąpi do ostatniego dnia roboczego miesiąca grudnia 2030 roku.
9) Spłata rat kapitałowych nastąpi w okresach miesięcznych do ostatniego dnia roboczego każdego miesiąca.
W 2028 roku - 500 000 PLN ( 11 rat po 40 000 PLN + 1 rata 60 000 PLN),
W 2029 roku – 700 000 PLN ( 11 rat po 58 000 PLN + 1 rata 62 000 PLN),
W 2030 roku – 300 000 PLN ( 12 rat po 25 000 PLN).

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430928,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 461888,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430938,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BANK Spółdzielczy w Przysusze

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7990006547

7.3.3) Ulica: ul. Grodzka 3

7.3.4) Miejscowość: Przysucha

7.3.5) Kod pocztowy: 26-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430938,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2030-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.