eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica MurowanaModernizacja infrastruktury drogowej wraz z rozbudową oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lipnica Murowana



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej wraz z rozbudową oświetlenia
ulicznego na terenie gminy Lipnica Murowana

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPNICA MUROWANA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 44

1.5.2.) Miejscowość: Lipnica Murowana

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-724

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6852100

1.5.8.) Numer faksu: 14 6852102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lipnicamurowana.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicamurowana.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bec9fd71-efcc-43f8-b1cc-f5a641057c1f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej wraz z rozbudową oświetlenia
ulicznego na terenie gminy Lipnica Murowana

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bec9fd71-efcc-43f8-b1cc-f5a641057c1f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013147/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja infrastruktury drogowej wraz z rozbudową oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lipnica Murowana

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406778

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IWEiGP-ZP. 271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5583151,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja infrastruktury drogowej wraz z rozbudową oświetlenia
ulicznego na terenie gminy Lipnica Murowana”
2. Zamówienie obejmuje:
Zadanie nr 1
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Lipnica Murowana

W zakres zadania wchodzi modernizacja 18 odcinków dróg gminnych na terenie gminy Lipnica Murowana zgodnie z załączonym wykazem dróg stanowiącym załącznik do SWZ:
Lipnica Dolna 2 odcinki dróg
Lipnica Murowana 3 odcinki dróg
Lipnica Górna 3 odcinki dróg
Borówna 1 odcinek dróg
Rajbrot 9 odcinków dróg

Wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi Polskiego Ładu dla każdego z odcinków modernizowanych dróg.

Przed przystąpieniem do wykonywania robót ziemnych należy z odpowiednim wyprzedzeniem zawiadomić właściciela sieci usytuowanej w ciągu drogi i w porozumieniu z nim ustalić jej faktyczny przebieg oraz prowadzić roboty pod nadzorem przedstawiciela operatora danej sieci. W zakres prac wchodzi wykonanie odkrywek – sond dla ustalenia głębokości i lokalizacji danej sieci.

Szczegółowy opis przedmiotu zawiera: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wykaz dróg, uzgodnienia, projektowane postanowienia umowy stanowiące odpowiednio załączniki do SWZ

Zadanie nr 2
Rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Lipnica Murowana

W zakres zadania wchodzi opracowanie dokumentacji projektowej i wybudowanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj” sieci kablowej oświetlenia ulicznego wraz z latarniami na terenie Gminy Lipnica Murowana w m.:
- Lipnica Górna /dz. 1391/4, 1392/2, 1415/2, 1417/2, 1365/18, 1652/4 – ok. 885m/,
- Lipnica Górna /dz. 663 – ok. 650m/,
- Rajbrot /dz. 5248, 5231, 5189, 5060 – ok. 729m/.
Należy zastosować oprawy energooszczędne LED, inteligentny system zarządzania oświetleniem; słupy stalowe, ocynkowane na fundamentach betonowych.

Wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi Polskiego Ładu dla każdego z odcinków oświetlenia.

1) Zadaniem Wykonawcy będzie dla zadania nr 2 sporządzenie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla niniejszego zakresu robót, sporządzenie dokumentacji w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub materiałów do zgłoszenia robót budowlanych, a także wykonanie robót budowlanych.
2) Wykonanie dodatkowych badań, w tym geotechnicznych wg potrzeb (Wykonawca zrealizuje dodatkowe badania geotechniczne do celów realizacji inwestycji oraz inne badania narzucone na etapie uzgodnień oraz opiniowania projektu)
3) Sporządzenie projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz.U. 2021 Poz. 2454)
4) Sprawowanie nadzoru autorskiego w ramach wykonanych projektów,
5) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
6) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, uzyskanie odbiorów robot i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania wybudowanych obiektów (na Wykonawcy będzie ciążyć obowiązek przygotowania materiałów do pozwolenia na użytkowanie lub zgłoszenie o zakończeniu robót do PINB).
7) Wykonawca pozyska ponadto na rzecz Zamawiającego pisemne oświadczenia poszczególnych właścicieli posesji, przez które będzie przebiegać sieć oświetlenia ulicznego o wyrażeniu zgody na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane, zgody na wejścia w teren – dot. odcinków realizowanych w systemie zaprojektuj i wybuduj.
8) Szczegółowy opis przedmiotu zawiera: SWZ, Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami graficznymi, projektowane postanowienia umowy stanowiące odpowiednio załączniki do SWZ
9) Zakres prac obejmuje również inne czynności konieczne do wykonania zamówienia nie ujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa.


UWAGA!
Zamawiający informuje, że zadanie dofinansowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. W przypadku niedotrzymania terminu realizacji zadania wskazanego w rozdz.III SWZ, Zamawiający może utracić dofinansowanie. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia powstałej szkody związanej z utratą dofinansowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71314200-4 - Usługi zarządzania energią

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5926938,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8540505,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5926938,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROAD Prace Ziemno-Drogowe Beata Czyżycka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8691680874

7.3.3) Ulica: Dobrociesz 114

7.3.4) Miejscowość: Porąbka Iwkowska

7.3.5) Kod pocztowy: 32-862

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5926938,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. sekcji VI pkt 6.2, 6.3 i 6.4 oraz sekcji VIII pkt 8.2 - podane ceny są cenami brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.