Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376739/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00386590/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-27
- 2024/BZP 00397748/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00399669/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta i Gminy Myślibórz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślibórz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957476051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ue.umig@mysliborz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta i Gminy Myślibórz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9628ad6-2e55-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486346
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013804/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 „Przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta i Gminy Myślibórz”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376739
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2024.AWE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6097560,98 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w Części I Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową infrastruktury drogowej drogi gminnej ul. Daszyńskiego w m. Myślibórz (zakres obejmuje ulicę Daszyńskiego na odcinku dz. nr 222 i ul. Osiedle Piastów dz. nr 267/1) jest:1) rozebranie istniejących konstrukcji jezdni (planuje się sfrezowanie istniejącej nawierzchni drogi wraz ze złożeniem destruktu asfaltowego w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego), chodników zjazdów na odcinku od ul. Szarych Szeregów do ul. Przy Stawie,
2) wykonanie nowych konstrukcji jezdni o szerokości 6 m, zjazdów, chodników o szerokości około 2,3 m z kostki bezfazowej, miejsc postojowych na odcinku od ul. Szarych Szeregów do ul. Przy Stawie,
3) wykonanie elementów uspokojenia ruchu w postaci progów spowalniających ruch
4) wykonanie konstrukcji chodnika przy istniejącej krawędzi jezdni na odcinku od ul. Przy Stawie do ul. Osiedle Piastów
5) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
6) Inwestycja zlokalizowana jest na działce o numerze ewidencyjnym 222 obręb 0001 Myślibórz
7) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej – wraz z odejściami poza pas drogi około 920,0mb
8) odtworzenie nawierzchni utwardzonych (os. Piastów)
9) wykonanie sieci kanalizacji deszczowej – około 990,00mb
10) wymiana sieci wodociągowej – około 920,0mb
11) zabudowa hydrantów przeciwpożarowych – 7,0 szt.
W załączeniu szkice przekrojów oraz planu sytuacyjnego ze zmianami (kolor czerwony).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233140-2 - Roboty drogowe
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 3008130,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Przedmiotem zamówienia w Części II Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Wierzbnica i Wierzbówek (zakres obejmuje ETAP I PFU budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wierzbnica i przesył ścieków do miejscowości Myślibórz) jest:1) pompownia sieciowa
2) przepompownia przydomowa/lokalna
3) sieć kanalizacji grawitacyjnej około 1800 mb
4) przyłącza kanalizacji grawitacyjnej około 1220 mb
5) Sieć kanalizacji ciśnieniowej, tłocznej około 810 mb
Należy zaprojektować i wybudować sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odejściami bocznymi i przyłączami do granic nieruchomości w liniach rozgraniczających pasy drogowe w miejscowości Wierzbnica.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233140-2 - Roboty drogowe
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 2682926,83 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6. Przedmiotem zamówienia w Części III Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Renice jest:1) Należy zaprojektować i wybudować sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odejściami bocznymi i przyłączami do granic nieruchomości w liniach rozgraniczających pasy drogowe w miejscowości Renice. Przyłącza do działek nr: 132, 138/16, 138/17, 131, 137/1, 142/1, 133, 136/1, 134/1, 124/1, 126, 127/1, 127/2 .Projekty (odcinki sieci) muszą być powiązane z istniejącym układem sieci oraz umożliwiać dalszą jej rozbudowę (lokalizacja, przekroje itp.). Bezwzględnie musi być zachowana jednolitość technologiczna w zakresie materiałów i rozwiązań technicznych z istniejącymi sieciami i obiektami.
2) Założenia projektowe:
a. zakres obejmuje działki nr: 131, 132, 133, 137/1, 142/1, 136/1, 138/16, 135, 134/1, 125, 124/1, 126, 127/1, 127/2, 92/1, 91,1, 123/2, 123/1, 49/4.
b. Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej– wraz z przyłączami do działek
c. Sieć kanalizacyjna - około 420 mb
d. Przyłącza do działek - około 250 mb
e. studnie rewizyjne – około 15 szt.
f. studnie inspekcyjne - około 17 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233140-2 - Roboty drogowe
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 406504,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6900300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9712492,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6900300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M&K Zakład Sieci Sanitarnych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 210128826
7.3.3) Ulica: gen. J. Dąbrowskiego
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M & K ZAKŁAD SIECI SANITARNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
M & K ZAKŁAD SIECI SANITARNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6900300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3698597,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9724699,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3698597,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ARTEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690503086
7.3.3) Ulica: Na Skarpie
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-343
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ARTEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ARTEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3698597,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 678999,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1121218,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 678999,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ARTEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690503086
7.3.3) Ulica: Na Skarpie
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-343
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ARTEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ARTEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 678999,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby przebudowy dróg powiatowych nr 2139Z i nr 2135Z w miejscowości Cychry, gmina Dębno
- Sukcesywne dostawy emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji pn.: Budowa hali skateparku, lodowiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Bemowo przy ul. Obrońców Tobruku 40.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.