eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyślibórzPrzebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta i Gminy Myślibórz



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta i Gminy Myślibórz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślibórz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957476051

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ue.umig@mysliborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mysliborz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta i Gminy Myślibórz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9628ad6-2e55-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486346

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013804/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 „Przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie Miasta i Gminy Myślibórz”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376739

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2024.AWE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6097560,98 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w Części I Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudową infrastruktury drogowej drogi gminnej ul. Daszyńskiego w m. Myślibórz (zakres obejmuje ulicę Daszyńskiego na odcinku dz. nr 222 i ul. Osiedle Piastów dz. nr 267/1) jest:
1) rozebranie istniejących konstrukcji jezdni (planuje się sfrezowanie istniejącej nawierzchni drogi wraz ze złożeniem destruktu asfaltowego w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego), chodników zjazdów na odcinku od ul. Szarych Szeregów do ul. Przy Stawie,
2) wykonanie nowych konstrukcji jezdni o szerokości 6 m, zjazdów, chodników o szerokości około 2,3 m z kostki bezfazowej, miejsc postojowych na odcinku od ul. Szarych Szeregów do ul. Przy Stawie,
3) wykonanie elementów uspokojenia ruchu w postaci progów spowalniających ruch
4) wykonanie konstrukcji chodnika przy istniejącej krawędzi jezdni na odcinku od ul. Przy Stawie do ul. Osiedle Piastów
5) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
6) Inwestycja zlokalizowana jest na działce o numerze ewidencyjnym 222 obręb 0001 Myślibórz
7) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej – wraz z odejściami poza pas drogi około 920,0mb
8) odtworzenie nawierzchni utwardzonych (os. Piastów)
9) wykonanie sieci kanalizacji deszczowej – około 990,00mb
10) wymiana sieci wodociągowej – około 920,0mb
11) zabudowa hydrantów przeciwpożarowych – 7,0 szt.
W załączeniu szkice przekrojów oraz planu sytuacyjnego ze zmianami (kolor czerwony).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233140-2 - Roboty drogowe

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 3008130,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5. Przedmiotem zamówienia w Części II Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Wierzbnica i Wierzbówek (zakres obejmuje ETAP I PFU budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wierzbnica i przesył ścieków do miejscowości Myślibórz) jest:
1) pompownia sieciowa
2) przepompownia przydomowa/lokalna
3) sieć kanalizacji grawitacyjnej około 1800 mb
4) przyłącza kanalizacji grawitacyjnej około 1220 mb
5) Sieć kanalizacji ciśnieniowej, tłocznej około 810 mb
Należy zaprojektować i wybudować sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odejściami bocznymi i przyłączami do granic nieruchomości w liniach rozgraniczających pasy drogowe w miejscowości Wierzbnica.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233140-2 - Roboty drogowe

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 2682926,83 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6. Przedmiotem zamówienia w Części III Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Renice jest:
1) Należy zaprojektować i wybudować sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z odejściami bocznymi i przyłączami do granic nieruchomości w liniach rozgraniczających pasy drogowe w miejscowości Renice. Przyłącza do działek nr: 132, 138/16, 138/17, 131, 137/1, 142/1, 133, 136/1, 134/1, 124/1, 126, 127/1, 127/2 .Projekty (odcinki sieci) muszą być powiązane z istniejącym układem sieci oraz umożliwiać dalszą jej rozbudowę (lokalizacja, przekroje itp.). Bezwzględnie musi być zachowana jednolitość technologiczna w zakresie materiałów i rozwiązań technicznych z istniejącymi sieciami i obiektami.
2) Założenia projektowe:
a. zakres obejmuje działki nr: 131, 132, 133, 137/1, 142/1, 136/1, 138/16, 135, 134/1, 125, 124/1, 126, 127/1, 127/2, 92/1, 91,1, 123/2, 123/1, 49/4.
b. Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno - tłocznej– wraz z przyłączami do działek
c. Sieć kanalizacyjna - około 420 mb
d. Przyłącza do działek - około 250 mb
e. studnie rewizyjne – około 15 szt.
f. studnie inspekcyjne - około 17 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233140-2 - Roboty drogowe

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 406504,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6900300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9712492,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6900300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M&K Zakład Sieci Sanitarnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 210128826

7.3.3) Ulica: gen. J. Dąbrowskiego

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6900300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3698597,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9724699,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3698597,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ARTEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690503086

7.3.3) Ulica: Na Skarpie

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-343

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3698597,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 678999,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1121218,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 678999,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ARTEX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6690503086

7.3.3) Ulica: Na Skarpie

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-343

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 678999,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.