Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00469122/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
- 2023/BZP 00476122/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-03
- 2023/BZP 00483757/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-08
- 2024/BZP 00014121/01 - Wynik z dnia 2024-01-05
- 2024/BZP 00062003/01 - Wynik z dnia 2024-01-24
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa artykułów biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
1.2.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1
1.4.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.4.3.) Kod pocztowy: 85-326
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486448
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00469122
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest tusz do drukarki Brother - zmienniki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV zawiera Formularze cenowy/Przedmiot zamówienia stanowiący zał. nr 1-1 do SWZ
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest tusz do drukarki Brother.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV zawiera Formularze cenowy/Przedmiot zamówienia stanowiący zał. nr 1-1 do SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 14) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest tusz do drukarki Brother - zmienniki i oryginał,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV zawiera Formularze cenowy/Przedmiot zamówienia stanowiący zał. nr 1-14 do SWZ
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest tusz do drukarki Brother.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV zawiera Formularze cenowy/Przedmiot zamówienia stanowiący zał. nr 1-14 do SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 15) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest tusz do drukarki HP - oryginał.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV zawiera Formularze cenowy/Przedmiot zamówienia stanowiący zał. nr 1-15 do SWZ
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest tusz do drukarki HP.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV zawiera Formularze cenowy/Przedmiot zamówienia stanowiący zał. nr 1-15 do SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest toner do drukarki Epson – oryginał.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV zawiera Formularze cenowy/Przedmiot zamówienia stanowiący zał. nr 1- 2 do SWZ
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest toner do drukarki Epson.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kodami CPV zawiera Formularze cenowy/Przedmiot zamówienia stanowiący zał. nr 1- 2 do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1. Specyfikację techniczną potwierdzającą spełnienie wymagań określonych
w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia – dotyczy Pakietu 3 poz. 1-3 oraz Pakiet 17 poz. 1 i 2.
2. Dokument potwierdzający spełnianie wymagań określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (złożyć w przypadku, gdy specyfikacja techniczna wskazana w pkt. 10.1 SWZ nie potwierdza spełniania tych wymagań) - dotyczy Pakietu 3 poz. 1-3 oraz Pakietu 17 poz. 1 i 2.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Po zmianie:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1. Specyfikację techniczną potwierdzającą spełnienie wymagań określonych
w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia – dotyczy Pakietu 3 poz. 1-3 oraz Pakiet 17 poz. 1 i 2.
2. Dokument potwierdzający spełnianie wymagań określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (złożyć w przypadku, gdy specyfikacja techniczna wskazana w pkt. 10.1 SWZ nie potwierdza spełniania tych wymagań) - dotyczy Pakietu 3 poz. 1-3 oraz Pakietu 17 poz. 1 i 2.
3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ – dotyczy Pakietu 1, 2, 13, 14, 15 i 16.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1. Specyfikację techniczną potwierdzającą spełnienie wymagań określonych
w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia – dotyczy Pakietu 3 poz. 1-3 oraz Pakiet 17 poz. 1 i 2.
2. Dokument potwierdzający spełnianie wymagań określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (złożyć w przypadku, gdy specyfikacja techniczna wskazana w pkt. 10.1 SWZ nie potwierdza spełniania tych wymagań) - dotyczy Pakietu 3 poz. 1-3 oraz Pakietu 17 poz. 1 i 2.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Po zmianie:
1. Specyfikację techniczną potwierdzającą spełnienie wymagań określonych
w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia – dotyczy Pakietu 3 poz. 1-3 oraz Pakiet 17 poz. 1 i 2.
2. Dokument potwierdzający spełnianie wymagań określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia (złożyć w przypadku, gdy specyfikacja techniczna wskazana w pkt. 10.1 SWZ nie potwierdza spełniania tych wymagań) - dotyczy Pakietu 3 poz. 1-3 oraz Pakietu 17 poz. 1 i 2.
3. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ – dotyczy Pakietu 1, 2, 13, 14, 15 i 16.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-11-10 09:00
Po zmianie:
2023-11-15 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-11-10 09:05
Po zmianie:
2023-11-15 09:05
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-12-09
Po zmianie:
2023-12-14
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów biurowych, baterii, płyt i tonerów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu.
- ZP.162.2024 - Dostawa materiałów poligraficznych profilaktycznych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
- "Wykonywanie oraz dostawa druków do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w 2025 roku"
- Zamówienie wspólne na dostawę artykułów biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla jednostek Województwa Dolnośląskiego, grupa zakupowa GZB6
więcej: Różne druki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.