Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00330656/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-20
- 2024/BZP 00349249/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY WRAZ Z MODERNIZACJĄ 4 UJĘĆ WODY W MIEJSCOWOŚCI RECZ GM. RECZ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RECZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966941
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 17
1.5.2.) Miejscowość: Recz
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-210
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 95 765 4461
1.5.8.) Numer faksu: 95 765 4461
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: recz@recz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.recz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminarecz.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY WRAZ Z MODERNIZACJĄ 4 UJĘĆ WODY W MIEJSCOWOŚCI RECZ GM. RECZ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48b8dcb8-1689-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00312001/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa Stacji Uzdatniania wody wraz z modernizacją 4 ujęć wody w miejscowości Recz gm. Recz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330656
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zamówienie obejmuje i wykonanie prac w zakresie branży budowlanej polegających na:
a) Budowie budynku SUW w technologii kontenerowej wraz z instalacjami
b) technologicznymi, elektrycznymi, sterowaniem, instalacji wod- kan,
c) Wykonanie utwardzeń terenu wokół SUW wraz z dojazdem do SUW i studni głębinowych,
d) Wykonanie ogrodzenia wokół ujęcia i SUW.
2) Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac w zakresie branży sanitarnej polegających na:
- budowie instalacji technologicznej wewnętrznej i zewnętrznej wraz z obiektami towarzyszących niezbędnych dla funkcjonowania stacji uzdatniania oraz zagospodarowaniem terenu. Projektowana wydajność stacji uzdatniania 40 m3/h,
- budowie dwóch zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej prefabrykowane, izolowane, o poj. użytkowej każdy 50 m3,
- budowie sieci wodociągowej łączącej studnie głębinowe z SUW oraz z SUW do istniejącej sieci wodociągowej,
- budowie instalacji odprowadzenia wód popłucznych (sugerowane odprowadzenie do sieci kanalizacji sanitarnej z wykorzystaniem osadnika i przepompowni).
3) Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie prac w zakresie branży elektrycznej polegających na:
- budowie instalacji wewnętrznej AKPIA w budynku SUW,
- budowie instalacji zewnętrznych między obiektowych ujęcia i terenu SUW,
- budowa instalacji oświetlenia terenu ujęcia i SUW,
- budowa instalacji zasilania energetycznego budynku,
- przeniesienie szafki zasilającej energetycznej wraz z budową nowego przyłącza energetycznego,
- wykorzystanie instalacji fotowoltaicznej wraz z włączeniem do zasilania SUW i ujęcia oraz uwzględnienie przyszłej rozbudowy instalacji fotowoltaicznej,
- system wykrywania wycieków,
- inteligentny cyfrowy system nadzoru z radiowym zbieraniem danych, wykrywania wycieków, wraz z programem do graficznej prezentacji stanu sieci na mapie, nadzoru jakości wody, bilansowania dostaw wody w wyznaczonych strefach,
- wyjście na zasilanie z agregatu prądotwórczego ze stanowiskiem wraz z agregatem; automatyczne przełączanie na agregat w sytuacji zaniku napięcia.
4) Przedmiot zamówienia w zakresie dokumentacji obejmuje:
- wykonanie dokumentacji geologicznej w zakresie niezbędnym do prawidłowego ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych,
- wykonanie aktualizacji dokumentacji hydrogeologicznej oraz kamerowanie studni,
- wykonanie koncepcji technicznej obejmującej przedmiot zamówienia z weryfikacją założeń projektowych, bilansem mediów oraz opisem rozwiązań projektowych wraz z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego,
- uzyskanie warunków technicznych, wszystkich wymaganych uzgodnień w tym z właścicielami nieruchomości, również z tymi na które realizacja będzie miała wpływ, opinii, dokumentacji i decyzji administracyjnych w zakresie projektowanych do wykonania robot,
- właściwe, zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz z zasadami
- projektowania i wiedzą inżynierską wykonanie dokumentacji (Projektu Budowlanego) z uzyskaniem prawomocnego “Pozwolenia na budowę” oraz wykonanie projektów wykonawczych w zakresie niezbędnym do zrealizowania robot,
- opracowanie operatu wodnoprawnego na pobór wody i zrzut wód popłucznych,
- właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowlanej wykonanie robot budowlano– montażowych dla zakresu robot objętych PFU,
- opracowanie instrukcji rozruchu i eksploatacji dla stacji uzdatniania wody,
- opracowanie instrukcji eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych,
- przeprowadzenie prób końcowych eksploatacyjnych w niezbędnym zakresie,
- przeprowadzenie szkoleń personelu technicznego Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i BHP dla obiektów będących przedmiotem zamówienia,
- uzyskanie wszelkich dokumentów i spełnienie wszelkich wymogów w trybie przekazania zamówienia do eksploatacji i użytkowania zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45259900-6 - Modernizacja zakładów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6499320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7995000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6499320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METROLOG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631861838
7.3.3) Ulica: Kościuszki 97
7.3.4) Miejscowość: Czarnków
7.3.5) Kod pocztowy: 64-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6499320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.