Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00387605/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dobudowa, rozbudowa, przebudowa głównego skrzydła budynku Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc „Odrodzenie” w Zakopanem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc "Odrodzenie" im. Klary Jelskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gładkie 1
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.kreft@szpitalodrodzenie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalodrodzenie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalodrodzenie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dobudowa, rozbudowa, przebudowa głównego skrzydła budynku Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc „Odrodzenie” w Zakopanem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-672ef93d-4956-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486482
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060343/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa, dobudowa i przebudowa skrzydła szpitalnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poprawa dostępności i jakości świadczeń w Szpitalu Specjalistycznym Chorób Płuc „Odrodzenie” im. Klary Jelskiej w Zakopanem jako ograniczenie negatywnych skutków Covid-19 poprzez rozbudowę, dobaudowę i przebudowę głównego skrzydła budynku szpitala” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387605/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.ZP-271-10b/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12844112,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji: Poprawa dostępności i jakości świadczeń w Szpitalu Specjalistycznym Chorób Płuc „Odrodzenie” im. Klary Jelskiej w Zakopanem jako ograniczenie negatywnych skutków Covid-19 poprzez rozbudowę, dobudowę i przebudowę głównego skrzydła budynku szpitala, wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu (tj. dojścia i dojazdy, droga pożarowa i miejsca postojowe o nawierzchni częściowo utwardzonej i częściowo z geokraty, przebudowa fragmentu sieci geotermalnej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, likwidacja kolidujących z inwestycją sieci elektroenergetycznej, teletechnicznej, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, ciepłowniczej, wodociągowej, przyłącz ciepłowniczy (geotermia), kanalizacji sanitarnej, gazów medycznych, wodociągowy, wycinka 6 drzew, przesunięcie 2 lamp oświetleniowych) wraz z przeprowadzeniem kompletnej procedury odbiorowej i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dobudowę nowego skrzydła budynku wraz z przebudową fragmentu istniejącego gmachu (w miejscu połączenia) oraz przebudowa kolidujących elementów infrastruktury technicznej tj. przebudowa sieci cieplnej, sieci oraz przyłączy kanalizacja sanitarnej i deszczowej, sieci oraz przyłączy energetycznych i telekomunikacyjnych, a także przyłącz gazów medycznych.
Zakres rzeczowy obejmuje dobudowę skrzydła budynku w nawiązaniu do istniejącego gmachu (do obecnej kalenicy) w miejscu połączenia z dachem. Dobudowa i przebudowa obejmuje wykonanie 7 kondygnacyjnego budynku (skrzydła) wydzielonego jako odrębna strefa pożarowa.
2.2 Założenia ogólne:
Przyziemie - pomieszczenia techniczne i uzupełniające
Parter niski - rejestracja pacjentów
Parter wysoki - przychodnia specjalistyczna z gabinetami lekarskimi
I piętro - oddział łóżkowy
II piętro - oddział łóżkowy
III piętro - oddział łóżkowy
IV piętro - laboratorium szpitalne
Strych - wentylatornia.
3. Zakres robót obejmuje:
3.1 Roboty budowlano-montażowe:
1) Roboty rozbiórkowe i zabezpieczające
2) Roboty ziemne i fundamenty
3) Wykonanie ścian, stropu i dachu
4) Elewacja
5) Montaż stolarki wewnętrznej
6) Izolacje
7) Stolarka i ślusarka okienna i drzwiowa –PCV szklona potrójnie zestawami hermetycznymi w kolorze białym.
8) Wyposażenie stałe
Dostawa, montaż i rozruch wyposażenia stałego medycznego tj. panele nad łóżkowe i przyłóżkowe pionowe.
Aparatura medyczna:
- Poziomy panel nadłóżkowy (40 szt.)
- Pionowy panel nadłóżkowy (3 szt.)
9) Dostawa i montaż windy osobowej
10) Roboty zewnętrzne
11) Prace instalacji elektrycznych
12) Prace instalacji sanitarnych
13) Gazy medyczne
Uwaga: Koszty zużycia mediów w okresie realizacji zamówienia ponosić będzie Wykonawca na zasadach zawartych w projekcie umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 – OPZ -Dokumentacja techniczna do SWZ
obejmujący: Projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczny zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę nr
118/2022 z dnia 15.04.2022 r. wydanych przez Starostę Tatrzańskiego w Zakopanem, Opinia miejskiego Konserwatora
Zabytków, Projekty techniczne i wykonawcze (architektura i technologia, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje
elektryczne i niskoprądowe, instalacje teletechniczne, drogi) przedmiary oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru
robót.
- Przedmiot zamówienia obejmuje przeszkolenie pracowników/użytkowników z podstawowej obsługi zamontowanych urządzeń i wyposażenia stałego w ramach przedmiotowej inwestycji.
- Ze względu na prace w czynnym budynku Wykonawca musi wykonać przed przystąpieniem do robót budowlanych plan
organizacji placu budowy i uzyskać akceptację Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane prace w tym na zastosowane
materiały/elementy/urządzenia objęte przedmiotem zamówienia. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy.
Ponadto Zamawiający wymaga, by Wykonawca w okresie gwarancji wykonywał nieodpłatnie niezbędne przeglądy
techniczne i konserwacje wynikające z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz usuwania usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji, w szczególności urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, zapewniając ciągłość ich funkcji.
Zamawiający informuje, że złożenie oferty nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej o której mowa w art.131 ust.2 pkt.1 ustawy p.z.p. Zamawiający umożliwia jednakże zainteresowanym wykonawcom odbycie wizji lokalnej w dniu 19.10.2022r godz.10.00. W przypadku chęci skorzystania z fakultatywnej wizji lokalnej, wykonawca zobowiązany jest zgłosić chęć udziału w wizji pisemnie, z co najmniej 3 godzinnym wyprzedzeniem (sposób komunikacji zgodnie ze wskazaniami w Rozdziale XVI pkt.2 niniejszej SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18590804,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19870980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19870980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Karpiel Firma Handlowo Usługowa "EFER"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7361317058
7.3.3) Ulica: Szlak Papieski 76
7.3.4) Miejscowość: Ząb
7.3.5) Kod pocztowy: 34-521
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacja gazów medycznych - procentowa część zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcy: 2,04%
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Karpiel FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "EFER"
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Karpiel FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "EFER"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19870980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 1 w Zakopanem (zaprojektuj i wybuduj)
- Obsługa informacji turystycznej w punkcie TPN przy ul. Chałubińskiego 44
- Prowizja za sprzedaż biletów online
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kornela Makuszyńskiego w Zakopanem-Cyrhla
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy wraz z przebudową budynku SOKOLNI przy ul. Orkana 2a w Zakopanem jako miejsce integracji i aktywizacji społecznej
- Świadczenie w 2025 r. usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miasto Zakopane
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.