Og³oszenie z dnia 2023-11-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00567905/01 - Wynik z dnia 2023-12-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego lekkiego do obiektów Gminy £ubnice w latach 2024-2025”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina £ubnice
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina £ubnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409666
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: £ubnice 66A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: £ubnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-232
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158659236
1.5.8.) Numer faksu: 158659236
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubnice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.lubnice.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oleju opa³owego lekkiego do obiektów Gminy £ubnice w latach 2024-2025”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aeae5494-7efd-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00486502
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00044881/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa oleju opa³owego lekkiego do obiektów Gminy £ubnice w latach 2024-2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aeae5494-7efd-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-aeae5494-7efd-11ee-9aa3-96d3b4440790
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie jest prowadzone w jêzyku polskim.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4. Postêpowanie nale¿y wyszukaæ na wskazanej powy¿ej stronie g³ównej Platformy eZamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”). Link bezpo¶redni:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-aeae5494-7efd-11ee-9aa3-96d3b4440790
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
7. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe 7 informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
8. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/). W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22 458 77 99) lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
10. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się̂ w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
11. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym.
12. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE
L 119 z 4.5.2016 r., s. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy £ubnice, £ubnice 66a, 28-232 £ubnice.
2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) Panem Tomaszem Urbanowiczem. Kontakt z Inspektorem mo¿liwy jest przez e-mail: rodo@urbanowicz.net.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania i udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji ksiêgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeñ lub obrony przed roszczeniami.
3. Podstaw± przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.);
2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 305);
3) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.);
4) art. 6 pkt 1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.
4. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upowa¿nione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowi±zuj±cych przepisów prawa, w szczególno¶ci osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania na podstawie art. 18 oraz 74–76
PZP. Zasada jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikaj±cy z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych, w szczególno¶ci zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez ca³y okres obowi±zywania umowy.
6. Posiada Pani/Pan prawo:
1) ¿±dania dostêpu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowi±zku wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e – zgodnie z art. 75 PZP – ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
2) ¿±dania sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 PZP wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
3) usuniêcia danych, w przypadku gdy dane osobowe nie s± ju¿ niezbêdne do celów, w których zosta³y zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
4) ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenie postêpowania o udzielenie zamówienia.
7. Przys³uguje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
8. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym równie¿ profilowaniu.
9. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich.
10. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z PZP.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.9.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego w latach 2024-2025 w ilo¶ci szacunkowej ok. 145 500 litrów o w³a¶ciwo¶ciach zgodnych z Polsk± Norm± PN-C-99024:2011. Zapotrzebowanie ilo¶ciowe podane wy¿ej na olej opa³owy, stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia i nie jest wi±¿±ce dla
Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmian ilo¶ciowych uzale¿nionych od warunków pogodowych i zapotrzebowania na ciep³o. Dostawy oleju w ramach niniejszego zamówienia dokonywane bêd± bezpo¶rednio do 6 kot³owni budynków zarz±dzanych przez Zamawiaj±cego tj.:
a) Urzêdu Gminy £ubnice, £ubnice 66a, 28-232 £ubnice,
b) by³ej Publicznej Szko³y Podstawowej w Budziskach, Budziska 146, 28-232 £ubnice,
c) Publicznej Szko³y Podstawowej w Gacach S³upieckich, Gace S³upieckie 85, 28-232 £ubnice,
d) Publicznej Szko³y Podstawowej w Wilkowej, Wilkowa 47, 28-232 £ubnice,
e) Publicznej Szko³y Podstawowej w £ubnicach, £ubnice 62, 28-232 £ubnice,
f) Centrum Kultury w £ubnicach, £ubnice 74, 28-232 £ubnice,
Dostawy odbywaæ siê bêd± sukcesywnie na wniosek zamawiaj±cego przes³any e-mailem lub faksem w miarê wystêpuj±cych potrzeb, ka¿dorazowo, okre¶laj±c ilo¶æ potrzebnego oleju opa³owego. Rozliczenie ka¿dorazowego tankowania odbywaæ siê bêdzie w oparciu o ilo¶ci rzeczywiste zatankowanego oleju (wed³ug wskazania przep³ywomierza).
Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ transport oleju opa³owego ¶rodkami transportu do tego przystosowanymi, tj. autocystern± wyposa¿on± w legalizowany przep³ywomierz z drukark±, pomp± ss±co –t³ocz±c± oraz w±¿ gumowy o d³ugo¶ci minimum 30 metrów. Olej opa³owy dostarczany bêdzie w dni robocze w godz. 8.00 – 14.00 do kot³owni Zamawiaj±cego.
Dostawa sukcesywna w ci±gu trwania umowy musi byæ zrealizowana w terminie nie d³u¿szym ni¿ 72 godzin od przekazania zapotrzebowania (ka¿dorazowego zamówienia)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Upust
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê spe³nienia warunku okre¶lonego w art. 112 ust. 2 PZP dotycz±cych:1) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e:
a) posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki obowi±zuj±ca przez ca³y okres realizowania zamówienia bez ograniczeñ.
2) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e dysponuje nastêpuj±cym potencja³em technicznym:
a) posiada 1 pojazd specjalistyczny przystosowany do przewozu towarów niebezpiecznych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w tym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty
niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ,
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia podmiotowe ¶rodki dowodowe, wymienione w ust. 1 pkt 2 (tj. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia), sk³ada ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
3. W przypadku podmiotu, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 118 PZP, Wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe, wymienione w ust. 1 pkt 2 lit. a i b (tj.
na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia), w odniesieniu do ka¿dego z tych podmiotów.
4. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5. Zamawiaj±cy nie wezwie do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17.2.2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków.
6. Je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio podmiotowe ¶rodki dowodowe nie s± ju¿ aktualne, Zamawiaj±cy mo¿e w ka¿dym czasie wezwaæ Wykonawcê lub Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
7. Podmioty zagraniczne:
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2:
1) lit. b – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê powy¿szych dokumentów lub gdy
dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków zgodnie z powy¿szym, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczeniem osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub – je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg± – z³o¿one przed organem
s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na
siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Wy¿ej wymienione terminy wystawienia stosuje siê. Do podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach art. 118 PZP, maj±cych siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowienia ust. 7 stosuje siê odpowiednio.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych
podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej zamawiaj±cy za¿±da:
• aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki obowi±zuj±ca przez ca³y okres
realizowania zamówienia bez ograniczeñ.
b) W celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u
w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, zamawiaj±cy za¿±da:
• wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia
publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (wzór dokumentu zawarty jest w za³±czniku nr 3 do SWZ)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy o¶wiadczenie zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æcyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia dokonuje odpowiednio Wykonawca lub Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia lub notariusz.
W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia zamawiaj±cy bada, czy nie zachodz± podstawy wykluczenia wobec ka¿dego z tych Wykonawców.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia podmiotowe ¶rodki dowodowe, wymienione w ust. 1 pkt 2 (tj. na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia), sk³ada ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w za³±czniku nr 2 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na zasadach wskazanych w za³±czniku do SWZ - wzór umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-17 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-aeae5494-7efd-11ee-9aa3-96d3b4440790
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-17 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-16
INNE PRZETARGI £UBNICE
wiêcej: przetargi £UBNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowej do Domu Pomocy Spo³ecznej w Wojszycach
- Dostawa oleju opa³owego dla SDOO Karzniczka
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sochaczewie i jednostek podleg³ych na rok 2025/2026
- "Sukcesywna dostawa oleju opa³owego dla Dolno¶l±skiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka"
- Dostawa oleju opa³owego do celów grzewczych do Zak³adu Karnego w Krzywañcu
- 01/ZP/2025 DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPA£OWEGO
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.