eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakliczyn"Zakup biletów mies. dla uczniów dojeżdżających do szkół podstaw. na ter. gm. Zakliczyn oraz uczniów niepełnosprawnych z ter. gm.Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek w r.szkolnym 2023/24"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zakup biletów mies. dla uczniów dojeżdżających do szkół podstaw. na ter. gm. Zakliczyn oraz uczniów niepełnosprawnych z ter. gm.Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek w r.szkolnym 2023/24”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKLICZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660967

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 32

1.5.2.) Miejscowość: Zakliczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-840

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zakliczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakliczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zakliczyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup biletów mies. dla uczniów dojeżdżających do szkół podstaw. na ter. gm. Zakliczyn oraz uczniów niepełnosprawnych z ter. gm.Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek w r.szkolnym 2023/24”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3c490e0-306c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00486503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053032/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zakup biletów mies. dla uczniów dojeżdżających do szkół podst. na ter. gm. Zakliczyn oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu gm. Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek w r. szkol. 2023/24

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335783

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UM-III.271.ZP.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 396000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie gminy Zakliczyn oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek w roku szkolnym 2023/2024
wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych ulgowych zgodnie art. 5 ust. 1 ustawy z 20 czerwca 1992 r. ( tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 295 z późn. zm.) o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego dla uczniów z terenu gminy Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek oświatowych środkami komunikacji publicznej realizowanymi w ramach linii regularnych - publicznych w okresie od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r. w dni nauki szkolnej przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. (Dz. U. 2002 Nr 46, poz 432 z późn. zm.). oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm.).
2) Placówki, do których uczęszczają uczniowie, dla których przewidziano zakup biletów:
na terenie gminy Zakliczyn
a) Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Tadeusza Kościuszki w Paleśnicy, Paleśnica 115, 32-842 Paleśnica;
b) Zespół Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Filipowicach, Filipowice 125, 32-840 Zakliczyn;
c) Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Stróżach, Stróże 88, 32-840 Zakliczyn;
d) Szkoła Podstawowa im. Jacka Malczewskiego w Faściszowej, Faściszowa 126, 32-840 Zakliczyn;
e) Szkoła Podstawowa im. Lanckorońskich w Zakliczynie, ul. Malczewskiego 56, 32-840 Zakliczyn
poza gminą Zakliczyn:
a) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Dwudniakach, Wierzchosławice - Dwudniaki 758, 33-122 Wierzchosławice,
b) Zespół Szkół Specjalnych dla Niesłyszących i Słabo Słyszących w Tarnowie, ul. Lippóczy`ego 4a;
c) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Tarnowie, ul. Romanowicza 9;
d) Lub inny ośrodek, zgodnie z wnioskiem złożonym przez Rodzica lub Opiekuna
3) Zamawiający wymaga, aby przewozy dzieci i młodzieży szkolnej realizowane były na trasach komunikacyjnych wg rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikającymi z planów lekcji obowiązujących w roku szkolnym 2023/2024 spełniającym szczegółowe wymagania określone oddzielnie dla każdej części zamówienia
i dodatkowo odjazd z każdego początkowego przestanku odbywał się będzie nie wcześniej niż o godz. 7:00.
4) Zamawiający wymaga, aby w/w rozkłady jazdy na liniach komunikacyjnych w obrębie gminy Zakliczyn były tak skonstruowane, aby umożliwiały uczniom także transport na i z uroczystości szkolnych (m.in. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy, konkursy, zawody sportowe itp.).
5) Szacunkowa łączna ilość biletów dla dowożonych uczniów wynosi na dzień sporządzenia SWZ to 392 z podziałem na części.
Podane ilości biletów miesięcznych na poszczególnych trasach są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości biletów.
6) Zamawiający wymaga, aby przewozy dokonywane były środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy „Prawo o ruchu drogowym” i innych przepisach związanych z przewozem zbiorowym osób oraz wymagania bezpieczeństwa
i higieny wynikające z wieku przewożonych uczniów. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022).
7) Wykonawca zobowiązuje się celem zapewnienia bezpieczeństwa w czasie przejazdu zapewnić zatrudnienie w każdym autobusie, oprócz kierowcy, osoby dorosłej sprawującej nadzór nad bezpieczeństwem i przestrzeganiem regulaminu przewozu pasażerów.
8) Ww. osoby mają za zadanie zapoznać uczniów z regulaminem korzystania z komunikacji publicznej, zachowania niezgodne z regulaminem i zagrażające bezpieczeństwu zgłaszać do Dyrektora szkoły, dopilnować porządku i pomocy (jeśli jest taka potrzeba) w czasie wsiadania i wysiadania, dopilnować aby najmłodsze dzieci siedziały, w przypadku awarii autobusu lub wypadku zapewnić uczniom bezpieczeństwo do czasu przyjazdu autobusu zastępczego.
9) Zamawiający wymaga rozkładu jazdy na przystankach.
10) Świadczenie usługi transportu drogowego osób musi być realizowane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności z ustawą z dnia 20.06.1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988, z późn. zm.), ustawa z dnia 16.12.2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 1442 z późn. zm.), ustawa z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2019 r., poz. 1412 z późn. zm.), ustawa z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 8 z późn. zm.), ustawa z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1412 ze z.), ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r., poz. 1360, z późn. zm.) - Księga Trzecia Tytuł XXV Umowa przewozu, Rozporządzenie z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.).
11) Trasy jak i ilość uczniów przewożonych na danej trasie w trakcie realizacji zamówienia mogą się zmieniać.
12) W przypadku skorzystania ze zwiększonego lub zmniejszonego zakresu ilości biletów miesięcznych Strony zawrą stosowny aneks do umowy zwiększający lub zmniejszający łączne wynagrodzenie określone w umowie.

Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających do ZS-P w Paleśnicy (przystanek Paleśnica Szkoła) oraz do ZSPiP w Filipowicach (przystanek Filipowice Szkoła) na trasie Zdonia-Stróże – Filipowice – Ruda Kameralna – Borowa – Olszowa – Jamna – Bujne -Dzierżaniny – Roztoka Brzeziny, Tropie oraz na trasie Piaski Drużków – Filipowice (przystanek Filipowice Szkoła)

Ilość uczniów 130 w roku szkolnym 2023/2024.
Godziny dowozu i odwozu zgodne z obowiązującym uczniów planem lekcji, tj. dla:
- ZS-P Paleśnica dowóz w godzinach 7:00-7:45, a odwóz o godz. 14:10 i 15:10,
- ZSPiP Filipowice dowóz na godzinę 7:55, a odwóz. godz. 14:45 lub 15:15
Szczegółowy wykaz uczniów z podziałem na poszczególne przystanki na trasie Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia 31 sierpnia 2023 r.
Zamawiający wymaga wykorzystania minimum 2 pojazdów o minimalnej liczbie 38 miejsc siedzących oraz 1 pojazdu o minimalnej liczbie 20 miejsc siedzących. Zamawiający dopuszcza zastosowanie kilku pojazdów przy zachowaniu podanych wymagań odnośnie rozkładu jazdy oraz liczby miejsc siedzących.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22459000-2 - Bilety

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 105691,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie gminy Zakliczyn oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek w roku szkolnym 2023/2024
wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych ulgowych zgodnie art. 5 ust. 1 ustawy z 20 czerwca 1992 r. ( tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 295 z późn. zm.) o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego dla uczniów z terenu gminy Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek oświatowych środkami komunikacji publicznej realizowanymi w ramach linii regularnych - publicznych w okresie od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r. w dni nauki szkolnej przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. (Dz. U. 2002 Nr 46, poz 432 z późn. zm.). oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm.).
2) Placówki, do których uczęszczają uczniowie, dla których przewidziano zakup biletów:
na terenie gminy Zakliczyn
a) Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Tadeusza Kościuszki w Paleśnicy, Paleśnica 115, 32-842 Paleśnica;
b) Zespół Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Filipowicach, Filipowice 125, 32-840 Zakliczyn;
c) Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Stróżach, Stróże 88, 32-840 Zakliczyn;
d) Szkoła Podstawowa im. Jacka Malczewskiego w Faściszowej, Faściszowa 126, 32-840 Zakliczyn;
e) Szkoła Podstawowa im. Lanckorońskich w Zakliczynie, ul. Malczewskiego 56, 32-840 Zakliczyn
poza gminą Zakliczyn:
a) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Dwudniakach, Wierzchosławice - Dwudniaki 758, 33-122 Wierzchosławice,
b) Zespół Szkół Specjalnych dla Niesłyszących i Słabo Słyszących w Tarnowie, ul. Lippóczy`ego 4a;
c) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Tarnowie, ul. Romanowicza 9;
d) Lub inny ośrodek, zgodnie z wnioskiem złożonym przez Rodzica lub Opiekuna
3) Zamawiający wymaga, aby przewozy dzieci i młodzieży szkolnej realizowane były na trasach komunikacyjnych wg rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikającymi z planów lekcji obowiązujących w roku szkolnym 2023/2024 spełniającym szczegółowe wymagania określone oddzielnie dla każdej części zamówienia
i dodatkowo odjazd z każdego początkowego przestanku odbywał się będzie nie wcześniej niż o godz. 7:00.
4) Zamawiający wymaga, aby w/w rozkłady jazdy na liniach komunikacyjnych w obrębie gminy Zakliczyn były tak skonstruowane, aby umożliwiały uczniom także transport na i z uroczystości szkolnych (m.in. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy, konkursy, zawody sportowe itp.).
5) Szacunkowa łączna ilość biletów dla dowożonych uczniów wynosi na dzień sporządzenia SWZ to 392 z podziałem na części.
Podane ilości biletów miesięcznych na poszczególnych trasach są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości biletów.
6) Zamawiający wymaga, aby przewozy dokonywane były środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy „Prawo o ruchu drogowym” i innych przepisach związanych z przewozem zbiorowym osób oraz wymagania bezpieczeństwa
i higieny wynikające z wieku przewożonych uczniów. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022).
7) Wykonawca zobowiązuje się celem zapewnienia bezpieczeństwa w czasie przejazdu zapewnić zatrudnienie w każdym autobusie, oprócz kierowcy, osoby dorosłej sprawującej nadzór nad bezpieczeństwem i przestrzeganiem regulaminu przewozu pasażerów.
8) Ww. osoby mają za zadanie zapoznać uczniów z regulaminem korzystania z komunikacji publicznej, zachowania niezgodne z regulaminem i zagrażające bezpieczeństwu zgłaszać do Dyrektora szkoły, dopilnować porządku i pomocy (jeśli jest taka potrzeba) w czasie wsiadania i wysiadania, dopilnować aby najmłodsze dzieci siedziały, w przypadku awarii autobusu lub wypadku zapewnić uczniom bezpieczeństwo do czasu przyjazdu autobusu zastępczego.
9) Zamawiający wymaga rozkładu jazdy na przystankach.
10) Świadczenie usługi transportu drogowego osób musi być realizowane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności z ustawą z dnia 20.06.1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988, z późn. zm.), ustawa z dnia 16.12.2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 1442 z późn. zm.), ustawa z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2019 r., poz. 1412 z późn. zm.), ustawa z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 8 z późn. zm.), ustawa z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1412 ze z.), ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r., poz. 1360, z późn. zm.) - Księga Trzecia Tytuł XXV Umowa przewozu, Rozporządzenie z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.).
11) Trasy jak i ilość uczniów przewożonych na danej trasie w trakcie realizacji zamówienia mogą się zmieniać.
12) W przypadku skorzystania ze zwiększonego lub zmniejszonego zakresu ilości biletów miesięcznych Strony zawrą stosowny aneks do umowy zwiększający lub zmniejszający łączne wynagrodzenie określone w umowie.
Część 2
Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających do SP w Stróżach (przystanek Stróże Szkoła), do SP w Faściszowej (przystanek Faściszowa Szkoła) oraz do SP w Zakliczynie (przystanek Zakliczyn Szkoła) z miejscowości Bieśnik, Faściszowa, Faściszowa Modrzewiowe Wzgórze, Kończyska, Kończyska Biała Góra, Wróblowice, Lusławice, Słona, Stróże, Wesołów, Wesołów Chrapy, Wola Stróska, Zakliczyn, Zdonia, Zawda Lanckorońska na trasach obejmujących ww. miejscowości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22459000-2 - Bilety

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 167804,88 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie gminy Zakliczyn oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek w roku szkolnym 2023/2024
wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych ulgowych zgodnie art. 5 ust. 1 ustawy z 20 czerwca 1992 r. ( tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 295 z późn. zm.) o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego dla uczniów z terenu gminy Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek oświatowych środkami komunikacji publicznej realizowanymi w ramach linii regularnych - publicznych w okresie od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r. w dni nauki szkolnej przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. (Dz. U. 2002 Nr 46, poz 432 z późn. zm.). oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm.).
2) Placówki, do których uczęszczają uczniowie, dla których przewidziano zakup biletów:
na terenie gminy Zakliczyn
a) Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Tadeusza Kościuszki w Paleśnicy, Paleśnica 115, 32-842 Paleśnica;
b) Zespół Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Filipowicach, Filipowice 125, 32-840 Zakliczyn;
c) Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Stróżach, Stróże 88, 32-840 Zakliczyn;
d) Szkoła Podstawowa im. Jacka Malczewskiego w Faściszowej, Faściszowa 126, 32-840 Zakliczyn;
e) Szkoła Podstawowa im. Lanckorońskich w Zakliczynie, ul. Malczewskiego 56, 32-840 Zakliczyn
poza gminą Zakliczyn:
a) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Dwudniakach, Wierzchosławice - Dwudniaki 758, 33-122 Wierzchosławice,
b) Zespół Szkół Specjalnych dla Niesłyszących i Słabo Słyszących w Tarnowie, ul. Lippóczy`ego 4a;
c) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Tarnowie, ul. Romanowicza 9;
d) Lub inny ośrodek, zgodnie z wnioskiem złożonym przez Rodzica lub Opiekuna
3) Zamawiający wymaga, aby przewozy dzieci i młodzieży szkolnej realizowane były na trasach komunikacyjnych wg rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikającymi z planów lekcji obowiązujących w roku szkolnym 2023/2024 spełniającym szczegółowe wymagania określone oddzielnie dla każdej części zamówienia
i dodatkowo odjazd z każdego początkowego przestanku odbywał się będzie nie wcześniej niż o godz. 7:00.
4) Zamawiający wymaga, aby w/w rozkłady jazdy na liniach komunikacyjnych w obrębie gminy Zakliczyn były tak skonstruowane, aby umożliwiały uczniom także transport na i z uroczystości szkolnych (m.in. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy, konkursy, zawody sportowe itp.).
5) Szacunkowa łączna ilość biletów dla dowożonych uczniów wynosi na dzień sporządzenia SWZ to 392 z podziałem na części.
Podane ilości biletów miesięcznych na poszczególnych trasach są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości biletów.
6) Zamawiający wymaga, aby przewozy dokonywane były środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy „Prawo o ruchu drogowym” i innych przepisach związanych z przewozem zbiorowym osób oraz wymagania bezpieczeństwa
i higieny wynikające z wieku przewożonych uczniów. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022).
7) Wykonawca zobowiązuje się celem zapewnienia bezpieczeństwa w czasie przejazdu zapewnić zatrudnienie w każdym autobusie, oprócz kierowcy, osoby dorosłej sprawującej nadzór nad bezpieczeństwem i przestrzeganiem regulaminu przewozu pasażerów.
8) Ww. osoby mają za zadanie zapoznać uczniów z regulaminem korzystania z komunikacji publicznej, zachowania niezgodne z regulaminem i zagrażające bezpieczeństwu zgłaszać do Dyrektora szkoły, dopilnować porządku i pomocy (jeśli jest taka potrzeba) w czasie wsiadania i wysiadania, dopilnować aby najmłodsze dzieci siedziały, w przypadku awarii autobusu lub wypadku zapewnić uczniom bezpieczeństwo do czasu przyjazdu autobusu zastępczego.
9) Zamawiający wymaga rozkładu jazdy na przystankach.
10) Świadczenie usługi transportu drogowego osób musi być realizowane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności z ustawą z dnia 20.06.1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988, z późn. zm.), ustawa z dnia 16.12.2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 1442 z późn. zm.), ustawa z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2019 r., poz. 1412 z późn. zm.), ustawa z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 8 z późn. zm.), ustawa z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1412 ze z.), ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r., poz. 1360, z późn. zm.) - Księga Trzecia Tytuł XXV Umowa przewozu, Rozporządzenie z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.).
11) Trasy jak i ilość uczniów przewożonych na danej trasie w trakcie realizacji zamówienia mogą się zmieniać.
12) W przypadku skorzystania ze zwiększonego lub zmniejszonego zakresu ilości biletów miesięcznych Strony zawrą stosowny aneks do umowy zwiększający lub zmniejszający łączne wynagrodzenie określone w umowie.
Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających do placówek w Tarnowie
i Wierzchosławicach.

Przewidywana ilość to ok. 4 uczniów uczęszczających do placówek poza granicami Gminy Zakliczyn, zgodnie z ust. 2 pkt 2) lit. a-d. Trasa Wróblowice-Zakliczyn ul. Jacka Malczewskiego 56 – Wierzchosławice - Tarnów.
Ilość uczniów oraz trasa może się zmienić w przeciągu roku szkolnego. Przejazd wyłącznie miejsca siedzące.
Szczegółowy wykaz uczniów wraz z godziną ich dowozu i odwozu Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia 31 sierpnia 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22459000-2 - Bilety

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowa "FTU" Magdalena Jakubas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733015786

7.3.3) Ulica: Biadoliny Radłowskie 294

7.3.4) Miejscowość: Biadoliny Szlacheckie

7.3.5) Kod pocztowy: 32-828

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Usługowa "FTU" Magdalena Jakubas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8733015786

7.3.3) Ulica: Biadoliny Radłowskie 294

7.3.4) Miejscowość: Biadoliny Szlacheckie

7.3.5) Kod pocztowy: 32-828

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144480,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.