Ogłoszenie z dnia 2023-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00390853/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
- 2023/BZP 00403772/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem kompletnej instalacji klimatyzacji
w budynku Sądu Rejonowego w Szczecinku przy ul. Jasnej 3 w Szczecinku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kaszubska 42
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-227
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariusz.odorski@szczecin.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szczecin.so.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f43e7ad-50a4-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem kompletnej instalacji klimatyzacjiw budynku Sądu Rejonowego w Szczecinku przy ul. Jasnej 3 w Szczecinku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f43e7ad-50a4-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486534
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00156403/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa wraz z montażem kompletnej instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Szczecinku przy ul. Jasnej 3 w Szczecinku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/12/TP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 266666,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (w formie sprzedaży) z wraz z montażem kompletnej instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Szczecinku przy ul. Jasnej 3 w Szczecinku. Pod pojęciem dostawy rozumie się: sprzedaż, dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z transportem, rozładowaniem, wniesieniem, montażem, uruchomieniem, zainstalowanie i skonfigurowanie dostarczonych elementów przedmiotu zamówienia.
3. Przewidywany zakres prac został opisany w załącznikach nr 8, 9,10 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu zostało złożonych 5 ofert. Oferta nr 1, 2 i 3 zostały odrzucone w dniu 11.10.2023 roku, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) PZP, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.Wykonawcy w swoich ofertach nr 1, 2 i 3, w zaoferowanych przez siebie parametrach technicznych urządzeń, w tabeli formularza ofertowo-cenowego (stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ) wpisali parametry, które są niezgodne z wymaganiami postawionymi przez Zamawiającego.
Oferta nr 5 została odrzucona w dniu 17.10.2023 roku, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) PZP. Zamawiający po powzięciu informacji od Wykonawcy, który złożył ofertę nr 1 (spółka AWAX), która wpłynęła przez portal ezamówienia.pl w dniu 16.10.2023 roku, o tym że oferta nr 5 podlega odrzuceniu, z uwagi na wskazanie przez tego Wykonawcę nieprawdziwej wagi zaoferowanego urządzenia DAIKIN RXYQ18 (jednostki zewnętrznej), która to według karty katalogowej producenta DAIKIN jednostka zewnętrzna ma wagę 308 kg, a nie jak wskazał Wykonawca w formularzu ofertowo-cenowym 278 kg. Tymczasem Zamawiający wymagał w postępowaniu aby waga jednostki zewnętrznej nie przekraczała wagi 278 kg, co wynikało z założeń projektowych oraz wymagań określonych w załączniku nr 1 i nr 8 do SWZ (po uwzględnieniu odpowiedzi na pytania nr 1 i po zmianie SWZ nr 1). Zamawiający ponownie dokonał zbadania oferty nr 5, porównał ją z kartą katalogową, którą otrzymał od producenta DAIKIN i podjął decyzję o unieważnienia czynności wyboru oferty nr 5 jako oferty najkorzystniejszej, z uwagi na jej niezgodność z dokumentami zamówienia poprzez zaoferowanie urządzenia jednostki zewnętrznej firmy DAIKIN niespełniającego parametru technicznego tj. w zakresie wagi jednostki zewnętrznej. Oferta nr 4 spełniała warunki postawione przez Zamawiającego i przedstawiała najkorzystniejszy bilans ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert.
W dniu 02.11.2023 roku Wykonawca oferty nr 4, tj. KLIMA-MED Piotr Kucharski złożył pisemne zawiadomienie, iż po przeprowadzeniu oględzin w dniu 31.10.2023 roku odstępuje od podpisania umowy w przedmiotowym postępowaniu. Oferta nr 4 była jedyną ofertą, która nie została odrzucona w toku postępowania. Stąd też, Zamawiający na podstawie art. 263 PZP nie ma możliwości dokonania ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców, z uwagi na fakt, iż pozostałe oferty nr 1, 2, 3 i 5 zostały odrzucone, a Wykonawca oferty nr 4 odstąpił od zawarcia umowy.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 324444,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 324444,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/168/24 Usługi konserwacji, napraw i przeglądów serwisowych agregatów chłodu i klimatyzatorów znajdujących się na terenie (...) - 2 pakiety
- Wymiana klimatyzatora Bud 1 - sala konferencyjna oraz agregatu chłodniczego centrali wentylacyjnej na budynku Biblioteki, obsługującego Aulę im. Stasiaka.
- "Przebudowa pomieszczeń budynku Biblioteki Uczelnianej na laboratorium Instytutu Politechnicznego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.