Og³oszenie z dnia 2024-09-05
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00494337/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-11
- 2024/BZP 00526650/01 - Wynik z dnia 2024-10-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Organizacja wyjazdu studyjnego do W³och
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Województwo Podkarpackie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581324
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja £ukasza Ciepliñskiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-010
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: (17) 860-67-79
1.5.8.) Numer faksu: (17) 850-17-01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@podkarpackie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.podkarpackie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wyjazdu studyjnego do W³och
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b30ccb07-585f-43fc-9de5-e11196a4ba29
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00486541
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00052955/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.13 Grupy producenckie szans± na rozwój przedsiêbiorczo¶ci na obszarach wiejskich (zagraniczny wyjazd studyjny)
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia wykonywany jest w ramach prowadzenia dzia³añ zwi±zanych z PROW 2014-2020 w ramach Planu dzia³ania KSOW na lata 2024-2025 w województwie podkarpackim, z projektu OB 40
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b30ccb07-585f-43fc-9de5-e11196a4ba293.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê elektronicznie, przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl.
2. Link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia znajduje siê w sekcji III.3.1 Og³oszenia o
zamówieniu.
3. Adresem strony internetowej s³u¿±cej do elektronicznego sk³adania ofert, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,
podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, innych o¶wiadczeñ lub dokumentów jest adres
wskazany wy¿ej.
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
administracja@podkarpackie.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
w konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452), zwanego dalej „rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych”.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla
rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych
(Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) zwanego dalej „rozporz±dzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci”, z
uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
4. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: a) w formatach
danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê
jako za³±cznik), lub b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej (np. w tre¶ci „Formularza do komunikacji” lub w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail).
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
6. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê
na konto Wykonawcy.
8. Formularz ofertowy podpisuje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Pozosta³e dokumenty wchodz±ce w sk³ad oferty lub sk³adane wraz z ofert±, które s± zgodne z ustaw± lub rozporz±dzeniem Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych musz± byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie
poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
10. Dodatkowe informacje dotycz±ce Informacji o ¶rodkach komunikacji elektronicznej oraz Wymagañ technicznych i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zawarte s± w rozdz. XVIII SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy realizuje obowi±zki informacyjne, o których mowa w art. 13 ust. 1–3
rozporz±dzenia rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), zwanego
dalej „rozporz±dzeniem 2016/679” przez zamieszczenie wymaganych informacji w SWZ - za³±cznik nr 5
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje o ograniczeniach stosowania przepisów rozporz±dzenia
2016/679 w SWZ - za³±cznik nr 5.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OR-IV.272.2.31.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 154471,54 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi polegaj±cej na organizacji wyjazdu studyjnego do W³och pn. „Grupy producenckie szans± na rozwój przedsiêbiorczo¶ci na obszarach wiejskich” w dniach 22 - 25 pa¼dziernika 2024 r.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku nr 2 i nr 3 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 63000000-9 - Us³ugi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, us³ugi biur podró¿y
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
63500000-4 - Us³ugi biur podró¿y, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
55100000-1 - Us³ugi hotelarskie
55110000-4 - Hotelarskie us³ugi noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-25
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
a) oferta w³a¶ciwa (wype³niony interaktywny formularz ofertowy) sporz±dzona zgodnie z wymogami SWZ (rozdz. XVIII);b) o¶wiadczenie wykonawcy, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania (art. 125 ust. 1), o którym mowa w rozdz. XXI pkt
1.7 SWZ – sporz±dzone i z³o¿one zgodnie z wymogami SWZ (za³±cznik nr 1 do SWZ); Wskazane jest, aby o¶wiadczenie,
którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ zosta³o sporz±dzone na tym formularzu b±d¼ w formie tego druku. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w zdaniu
poprzedzaj±cym sk³ada oddzielnie ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie;
c) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy/ wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego – o ile dotyczy;
d) Do oferty nale¿y do³±czyæ dokument (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) pn. „Ramowy program wyjazdu studyjnego”, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. Jego minimaln± tre¶æ okre¶la za³±cznik nr 3 do SWZ (OPZ).
Brak ww. dokumentu, niewype³nienie lub b³êdne jego wype³nienie bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako oferty, której tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Powy¿szy dokument ma byæ sporz±dzony zgodnie z rozdz. XVIII SWZ i przygotowany zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), który stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
e) W przypadku wniesienia wadium w formie (patrz rozdzia³ XI SWZ):
- pieniê¿nej - zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;
- porêczeñ lub gwarancji - wymaga siê, by orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony wraz z ofert±
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 1 500,00 z³ (jeden tysi±c piêæset z³otych 00/100).1. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
3. Wniesione wadium musi zabezpieczaæ ofertê Wykonawcy przez ca³y okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 49 1090 2750 0000 0001 4752 0763.
5. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna, i¿ bêdzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku wp³ywu pieniêdzy na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Na poleceniu przelewu nale¿y zamie¶ciæ adnotacjê: – „Organizacja wyjazdu studyjnego do W³och – OR-IV.272.2.31.2024”.
6. Wykonawca ma obowi±zek wnie¶æ wadium w jednej lub kilku z wybranych przez siebie formach, o których mowa wy¿ej w ust. 2 pkt 1-4.
7. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczno¶ci;
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Województwo Podkarpackie, al. £ukasza Ciepliñskiego 4, 35-010 Rzeszów
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez wystawcê gwarancji lub porêczenia.
8. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej - zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;
2) porêczeñ lub gwarancji - wymaga siê, by orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony wraz z ofert±.
9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
10. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la p.z.p.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego, zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika doreprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. W zwi±zku z tym wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do ich reprezentowania.
2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy sk³ada wraz z ofert± oddzielnie ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegó³owe warunki realizacji umowy zawarte s± w za³±czniku nr 2 do SWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmianypostanowieñ zawartej umowy. Zakres zmian umowy oraz warunki wprowadzenia wspomnianych zmian okre¶la za³±cznik nr
2 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-13 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty wraz z za³±cznikami nale¿y sk³adaæ drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-13 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-11
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1.Ilekroæ w og³oszeniu jest mowa o „SWZ”, nale¿y przez to rozumieæ Specyfikacjê Warunków Zamówienia.2.Ilekroæ w og³oszeniu jest mowa o „ustawie”, nale¿y przez to rozumieæ ustawê z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo
zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, ze zm.).
3.Do sekcji V og³oszenia: Podstawy wykluczenia:
1)Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy: TAK.
2)Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 2 ustawy: NIE DOTYCZY ze wzglêdu na warto¶æ zamówienia–
zamawiaj±cy nie przewiduje wykluczenia na podstawie wy¿ej wskazanego przepisu.
3)Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy: NIE–zamawiaj±cy nie przewiduje wykluczenia na
podstawie wy¿ej wskazanego przepisu.
4)Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w
zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U z
2022r.poz.835):TAK.
4.Do sekcji VIII.8.2.) Formularz „OFERTA WYKONAWCY” (interaktywny „Formularz ofertowy”) udostêpniony jest przez
Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje
podstawowe”).
5.Do sekcji IV.4.2.10) og³oszenia: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: Termin realizacji zamówienia
(zakoñczenie): 25.10.2024 r.
6. Do oferty nale¿y do³±czyæ dokument (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) pn. „Ramowy program wyjazdu studyjnego”, którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. Jego minimaln± tre¶æ okre¶la za³±cznik nr 3 do SWZ (OPZ).
Brak ww. dokumentu, niewype³nienie lub b³êdne jego wype³nienie bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako oferty, której tre¶æ jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Powy¿szy dokument ma byæ sporz±dzony zgodnie z rozdz. XVIII SWZ i przygotowany zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ), który stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
Do³±czane dokumenty do oferty, wymagane w ustawie oraz w SWZ, nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Wykonawca zobowi±zuje siê do zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z zapisami Ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami i w tym celu przy realizacji przedmiotu umowy zastosowane zostan± racjonalne usprawnienia, jako konieczne i odpowiednie zmiany i dostosowania, nienak³adaj±ce nieproporcjonalnego lub nadmiernego obci±¿enia, je¶li jest to potrzebne w konkretnym przypadku, w celu zapewnienia osobom ze szczególnymi potrzebami, w tym osobom niepe³nosprawnym, mo¿liwo¶ci wziêcia udzia³u
w wydarzeniu.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- dostawy wyrobów ortopedycznych
- Sprzeda¿ i dostawa oprogramowania dla Instytutu Nauk Fizycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Okrêgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddzia³ów w Kro¶nie, Przemy¶lu i Tarnobrzegu.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Czyszczenie czterech zbiorników retencyjnych na terenie S-2 i S1-3 wraz z wykonaniem prac towarzysz±cych.
- Dostawa nabia³u, tj. m.in. mleka, mas³a, serów, ¶mietany, jogurtów wyszczególnionych w czê¶ciach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
wiêcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie szkolenia.
- Us³ugi hotelowe - Regionalne Mistrzostwa Ratownictwa Medycznego Cieszyn-¯ywiec 2025
- ¦wiadczenie us³ug konferencyjno-hotelowych na potrzeby Sympozjum pt. "Postêp techniczny w przetwórstwie mleka TECHMILK 2025"
- Us³uga gastronomiczna, hotelarska, konferencyjna dla uczestników konferencji organizowanej przez Wydzia³ Chemiczny PW
- ¦wiadczenie us³ugi kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia 3 wydarzeñ zwi±zanych z projektem realizowanym w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiêkszania Odporno¶ci - etap II
- "Obóz zimowy dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastêpczej w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastêpczej Powiatu Lidzbarskiego"
wiêcej: Us³ugi hotelarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.