eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzlichtyngowaRemont ulic w mieście Szlichtyngowa - św. Jana Pawła II, Wielkopolskiej, Dożynkowej, Gen. W Sikorskiego, Lubuskiej, Gagarina - Etap II



Ogłoszenie z dnia 2023-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulic w mieście Szlichtyngowa - św. Jana Pawła II, Wielkopolskiej, Dożynkowej, Gen. W Sikorskiego, Lubuskiej, Gagarina - Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szlichtyngowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050801

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Szlichtyngowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-407

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 655492327

1.5.8.) Numer faksu: 655492341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@szlichtyngowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szlichtyngowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szlichtyngowa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ulic w mieście Szlichtyngowa - św. Jana Pawła II, Wielkopolskiej, Dożynkowej, Gen. W Sikorskiego, Lubuskiej, Gagarina - Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f5652a0-4e38-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00486548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006522/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont ulic w mieście Szlichtyngowa - św. Jana Pawła II, Wielkopolskiej, Dożynkowej, Gen. W Sikorskiego, Lubuskiej, Gagarina - Etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389408

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIPP.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach inwestycji planuje się wykonanie remontu istniejących dróg gminnych, polegającym na wykonaniu robót przywracających pierwotny stan tychże dróg.
Jezdnia, zjazdy oraz dojścia do posesji zostaną wykonane w nawierzchni z kostki betonowej z mikrofazą. Istniejąca konstrukcja zostanie wymieniona na pełnej grubości.
W ramach remontu zakłada wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni tych ulic poprzez- wykonacie rozbiórki i utylizacji istniejącej infrastruktury drogowej, remont konstrukcji drogowej: wykonanie warstwy gruntu stabilizowanego cementem C 1,5/2 - gr. 15cm, warstwy z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/31,5m stabilizowanego mechanicznie - gr. 15 cm oraz wykonanie nawierzchni z kostki brukowej z mikrofazą o gr. 8 cm na podsypce z miału kamiennego 4 cm. Nawierzchnia zostanie ograniczona krawężnikiem betonowym wystającym osadzonym na ławie betonowej z oporem, bądź krawężnikiem betonowym wtopionym. Dodatkowo w ramach inwestycji wyremontowane zostaną istniejące zjazdy i dojścia do posesji, w takiej samej konstrukcji jak jezdnia, obramowane zostaną obrzeżem betonowym szer. 8 cm oraz krawężnikiem betonowym wtopionym.
Niniejszy etap obejmuje ulice: ·
Dożynkową w km 0+082,70 do km 0+213,41,
Lubuską (cały odcinek),
Gagarina (cały odcinek).
Niweletę remontowanej jezdni należy dostosować do stanu istniejącego – do istniejącej drogi gminnej, istniejących zjazdów. Nawierzchnia jezdni będzie miała pochylenie poprzeczne jednostronne lub daszkowe, jak w stanie istniejącym, dostosowane do istniejącego zagospodarowania terenu. Odprowadzenie wód roztopowych i opadowych powierzchniowo za pomocą odpowiednich spadków, kierujących wody opadowe
i roztopowe do istniejących wpustów deszczowych lub na sąsiednie tereny zielone.
Ponadto, w związku z wymianą istniejącej infrastruktury drogowej konieczna do wykonania jest rozbiórka starych i wymiana na nowe oraz regulacja pionowa studni kanalizacji deszczowej szt. 7, regulacja i wymiana włazów studni - studzienek dla zaworów wodociągowych wraz z wymianą studzienek kanalizacji sanitarnej oraz regulację pionową studzienek telefonicznych.
W ramach inwestycji planuje się również oczyszczenie istniejącej kanalizacji deszczowej metodą ciśnieniową oraz wymianę studzienek ściekowych ulicznych (wpustów) DN500, wyposażonych w kosz zwieńczonych rusztem żeliwnym.
Ponadto planuje się wymianę istniejących krawężników oraz obrzeży na krawężniki betonowe o wym. 15x30 cm (wyniesionych na 12 cm), krawężniki betonowe najazdowe o wym. 15x22 cm (światło 0-3 cm, zgodnie z istniejącym terenem) oraz obrzeża betonowych o wym. 8x30cm.
Wykonawca będzie również zobowiązany do wykonania stałej organizacji ruchu poprzez wymianę i uzupełnienie istniejącego oznakowania pionowego, zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1042360,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1319870,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1042360,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Usługowa Jakub Chałupka

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Usługowa Mateusz Górczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4970022978

7.3.3) Ulica: Moniuszki 17

7.3.4) Miejscowość: Wschowa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1042360,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.