eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarczaUtrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023 w Gminie Starcza



Ogłoszenie z dnia 2022-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023 w Gminie Starcza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 4

1.5.2.) Miejscowość: Starcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-261

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3140334

1.5.8.) Numer faksu: 34 3140334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-starcza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-starcza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023 w Gminie Starcza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfdbaca1-539d-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00486591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019899/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2022/2023 w Gminie Starcza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407199/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FNR.271.1.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 228789,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług odśnieżania i usuwania oblodzenia z dróg, placów i parkingów gminnych na terenie Gminy Starcza w sezonie zimowym 2022/2023.
W ramach usługi zaplanowano:
- odśnieżanie łącznie ok. 295 km dróg gminnych,
- usuwanie oblodzenia (posypywanie mieszanką piaskowo-solną lub piaskiem) łącznie ok. 810 km dróg gminnych,
- odśnieżanie łącznie ok. 68 680 m2 placów i parkingów gminnych,
- usuwanie oblodzenia (posypywanie mieszanką piaskowo-solną lub piaskiem) łącznie ok. 68 680 m2 placów i parkingów gminnych.
Szczegółowy wykaz ulic oraz parkingów na terenie Gminy Starcza stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji.
Wykonawca jest zobowiązany wykonywać usługi na drogach gminnych w zależności od potrzeb, tj. z taką częstotliwością, aby drogi na całych ich długościach były w pełni przejezdne.
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania:
- Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1693),
- Zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gosp. Morskiej z dnia 25 października 1994 r., (Dz. Urz. MTiGM z 1995r, nr 10, poz. 20) w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych,
- Zarządzenia nr 12 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 09.09.1997r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych,
- Ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 1297).
Zapewnienia we własnym zakresie odpowiedniej ilości materiału do posypywania dróg, która wystarczy na cały okres realizacji zamówienia. Sól drogowa jaka zostanie wykorzystana do posypywania dróg winna spełniać wymogi polskiej normy PN-86/C-84081/02 oraz Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r., nr 230, poz. 1960). Piasek jaki zostanie wykorzystany do sporządzenia mieszanki powinien: zapewniać zakładany współczynnik tarcia na nawierzchni, nie być toksyczny i szkodliwy dla środowiska, nie powodować zniszczeń nawierzchni i pojazdów, dać się łatwo rozsypywać na nawierzchni, nie być łatwo usuwalne przez wiatr i ruch pojazdów, posiadać granulację 0,1-1 mm.
Materiały stosowane podczas realizacji zamówienia muszą być składowane w odpowiednich warunkach, niepowodujących uciążliwości dla środowiska, a ich wykorzystywanie winno odbywać się zgodnie z wymaganiami ochrony środowiska określonymi przepisami prawa.
Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzania wykonania usługi przez właściwego pracownika Urzędu Gminy w Starczy lub Sołtysów poszczególnych Sołectw nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie.
W przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych w najkrótszym możliwym czasie podjąć akcje odśnieżania i usuwania oblodzenia na drogach, placach i parkingach gminnych po telefonicznym ustaleniu ze wskazanym pracownikiem Urzędu Gminy w Starczy kolejności, zakresu i rodzaju usług do wykonania.
Usuwanie oblodzenia (zwalczanie śliskości) poprzez posypywanie mieszanką piaskowo-solną w celu uzyskania możliwości poruszania się pojazdów i pieszych należy prowadzić zgodnie z określonymi przepisami o ruchu drogowym w utrudnionych warunkach atmosferycznych.
Uzgodnienia telefonicznego z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego kategorii drogi w przypadku wątpliwości.
Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia, który powinien być sprawny technicznie i niezawodny, posiadający aktualne badania techniczne i świadectwo o dopuszczeniu do ruchu na drogach publicznych i odpowiednio przystosowany do posypywania powierzchni materiałem powodującym szorstkość nawierzchni (mieszanka piasku i soli lub piasek) oraz do odśnieżania powierzchni drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228789,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228789,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228789,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. "GEMMA" Zajazd "U HELENY" Szczepan Walentek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5731105288

7.3.3) Ulica: ul. Słoneczna 162

7.3.4) Miejscowość: Rudnik Wielki

7.3.5) Kod pocztowy: 42-261

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228789,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.